Na 2 dagen zagen, boren en graven onder het huis door was ik vandaag eindelijk klaar met m'n buitenkraan project. Geen emmers met water meer zeulen om het zwembadje van de meiden te vullen.
Maar op de laatste meter voor de finish word ik dwarsgezeten door een laatste ding die maar niet wil lukken.
Onder het mom, een plaatje zegt meer dan 1000 woorden

(klikbaar)
Ik krijg de kraan er dus niet zo op dat deze vast zit in de verticale stand.
De tent waar ik hem heb gekocht heeft twee andere gepakt en zelfde probleem (hoewel andere hoek waar deze vast kwam te zitten), echter hier werd gelijk geroepen van je heb te weinig tape eromheen gedaan.
Een korte uitstap naar de praxis en een van de vaste krachten daar kreeg ik de zelfde tip.
Dus weer terug naar huis, hele assemblage weer op de muur, dit keer 10 rondjes teflon tape erom en guess what.
Het zelfde freaking probleem
Hierna nog extra tape geprobeerd maar zelfde resultaat.
Hier nog een tweaker die handiger is met water aansluitingen dan mij en kan zeggen wat ik verkeerd doe hier?
De gebruikte spullen:
Muurplaat
Kraan
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis