Ik weet niet of het hier thuishoort.
Ik heb nu een simpele inventory management systeem gemaakt voor ons bedrijf. Hij is eigenlijk af behalve 1 ding.
Wat ik geen idee van heb hoe ik het zou moeten doen
Ik heb nu dit:

Nu staat hier geen regel in voor als het product erbij komt maar dat komt er dus wel dan staat er onder aantal ipv -1 gewoon 1
Nu heb ik deze mysql query om alles op te halen.
$sql = "SELECT * FROM mutaties, products WHERE product_id=products.id AND `aantal` < 0";
Ja ik haal nu alleen op van alles kleiner dan 1 bij aantal.
Maar wat ik wil is alles ophalen en dan aan de hand van de checkboxen in de afbeelding uitgaand en inkomend dat als je dus uitgaand selecteert dat je dan alleen de rows ziet waar het aantal een - value is. Bij inkomend zie je de values met de gewone waardes bij aantal. En bij beide aanklikken zie je alles.
Dit is de volledige code
*snip* Je mag relevante(!) code in je topic posten m.b.v. code tags
Weet iemand hoe dit moet.
Ik heb nu een simpele inventory management systeem gemaakt voor ons bedrijf. Hij is eigenlijk af behalve 1 ding.
Wat ik geen idee van heb hoe ik het zou moeten doen
Ik heb nu dit:

Nu staat hier geen regel in voor als het product erbij komt maar dat komt er dus wel dan staat er onder aantal ipv -1 gewoon 1
Nu heb ik deze mysql query om alles op te halen.
$sql = "SELECT * FROM mutaties, products WHERE product_id=products.id AND `aantal` < 0";
Ja ik haal nu alleen op van alles kleiner dan 1 bij aantal.
Maar wat ik wil is alles ophalen en dan aan de hand van de checkboxen in de afbeelding uitgaand en inkomend dat als je dus uitgaand selecteert dat je dan alleen de rows ziet waar het aantal een - value is. Bij inkomend zie je de values met de gewone waardes bij aantal. En bij beide aanklikken zie je alles.
Dit is de volledige code
*snip* Je mag relevante(!) code in je topic posten m.b.v. code tags
Weet iemand hoe dit moet.
[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 12-07-2019 09:44 ]