Bookmark van een topic waar de titel later van verandert

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-09 16:11

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Topicstarter
Als je nu een topic bookmarkt wordt de naam van het topic gedupliceerd als bookmark titel. Handig voor als je via MyReact een aantal topics gemakkelijk wil blijven volgen. Er is echter na het bookmarken geen enkele koppeling meer met de oorspronkelijke topictitel. Als deze dus aangepast wordt, verandert je bookmark niet mee. Ik had 't vandaag met dit topic:

Airco bestellen in buitenland

Deze stond (en staat) bij mij al tijden in m'n bookmarks als:

Airco bestellen in Spanje

Uiteraard is het óók een feature om een topic onder een hele andere omschrijving te kunnen bookmarken, maar vaak wil je "gewoon" een topic volgen en zou het best handig zijn dat de bookmark je topic volgt.

Dit is natuurlijk geen feature die onzettend veel waarde toevoegt of een heel urgent probleem oplost. Maar het viel me wel op en leek me dit kleine verhaaltje waard.

Als ik deze feature in moest bouwen O-) zou ik bij het bookmarken controleren of de naam handmatig aangepast was en zo niet zou ik een "inherit title from topic" vlaggetje op de bookmark zetten en de titel dynamisch ophalen. Of zo :P

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:29
Aha, dit verklaart waarom ik vaak zie dat topic titels lijken te veranderen. Dit is natuurlijk het verschil tussen in mijn bookmark lijst kijken of in de recente topics. Ik dacht al dat mijn mobiele weergave van invloed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Grappig ik wilde een bug melden precies aan de hand van hetzelfde topic over airco's bestellen in Spanje/buitenland.
Ik dacht eerst ook "huh" volg ik nu twee verschillende topics, maar het is dezelfde uiteraard :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-09 16:11

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Topicstarter
It's not a bug, it's a feature 8) Maar wel eentje die soms een beetje contra-intuïtief is. Vandaar dit topic :)

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:04

Reptile209

- gers -

Sterker nog: als je een bookmark toevoegt, kan je zelfs de hele titel naar wens aanpassen. Dus als jij "Bookmark 1", "Bookmark 2", etc. handiger vindt, kan dat. En dan ben je helemaal niet blij met een dynamische update :+.

Als je overigens een gebookmarked topic opnieuw bookmarked, dan wordt de huidige topictitel voorgesteld als naam voor de bookmark. En update je dus effectief je bookmarklijst.

Zo scherp als een voetbal!