Voorop gesteld, ik heb weinig/geen verstand van zonnepanelen. Ik heb 2 schuine daken die niet heel gunstig liggen. Echter, achter op het dak van de schuur zouden we wel panelen kunnen plaatsen.
Foto's van de situatie zoals nu in de offerte:

De bovenste 3 vlakken zijn van mij, de onderste 3 vlakken zijn van de buurman. In mijn geval zouden er 10 panelen passen. Het overgrote deel van de dag, staat het dak in de volle zon. Alleen in de ochtend zal er wat schaduw zijn.
De offerte die ik heb:

In de eerste regel zie je de panelen. Over Q-Cells kan ik aardig wat vinden. Over Axitec zie ik niet veel. Ook krijg ik de optie om voor 580 ex btw een upgrade te nemen naar: LG NeON2 330 Wp
Als laatste:
De vraag die ik initieel had, zijn die Axitec panelen goed? De vervolg vraag is natuurlijk: Is het een net aanbod?
Foto's van de situatie zoals nu in de offerte:

De bovenste 3 vlakken zijn van mij, de onderste 3 vlakken zijn van de buurman. In mijn geval zouden er 10 panelen passen. Het overgrote deel van de dag, staat het dak in de volle zon. Alleen in de ochtend zal er wat schaduw zijn.
De offerte die ik heb:

In de eerste regel zie je de panelen. Over Q-Cells kan ik aardig wat vinden. Over Axitec zie ik niet veel. Ook krijg ik de optie om voor 580 ex btw een upgrade te nemen naar: LG NeON2 330 Wp
Als laatste:
De hele offerte staat hierDeze offerte gaat uit van 10 panelen met een totaalvermogen van 3200 Wattpiek (Wp). De verwachte opbrengst hangt af van de ligging en hellingshoek van uw dak en het type omvormer. In uw geval verwachten we dat u met een Zuid en Oost-West ligging en met het gebruik van een SolarEdge omvormer 85% procent van uw maximale vermogen opwekt, oftewel 2720 kWh per jaar.
De vraag die ik initieel had, zijn die Axitec panelen goed? De vervolg vraag is natuurlijk: Is het een net aanbod?