Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Heb nu een 8 jaar oude Intel Core i7-2600K systeem, die niet meer snel genoeg is om de oculus rift en recente games goed bij te houden, zeer lange laadtijden, geen optimale prestaties meer ondanks recentere nvidia 1070 gpu. Ik ga o.a. grote rar bestanden in en uitpakken, gamen (VR, assasins creed, multiplayer coopgames), video formats converteren en soms aanpassen, fotos bewerken, grote bestanden opslaan en weer verwijderen. verder wil ik de componenten belichten met leds, die ik desgewenst ook weer kan uitdoen
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Video Card: MSI GTX 1070 Gaming X
3x 4tb hardeschijven, zo mogelijk dvdrdrive
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb al een wenslijst gemaakt met onderdelen
.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet echt, lichte voorkeur voor gigabyte msi corsair
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
zou het liefst willen dat alle leds met elkaar samenwerken..
Ga je overklokken?
nee/nauwelijks
Wat verwacht je van ons?
wil dat alles compatibel is, voldoende voeding, moederbord past in de kast. daarnaast zit ik licht te twijfelen over de cpu, beter de 3700x of toch voor 3900x gaan, of toch een andere snellere geheugen module
Heb nu een 8 jaar oude Intel Core i7-2600K systeem, die niet meer snel genoeg is om de oculus rift en recente games goed bij te houden, zeer lange laadtijden, geen optimale prestaties meer ondanks recentere nvidia 1070 gpu. Ik ga o.a. grote rar bestanden in en uitpakken, gamen (VR, assasins creed, multiplayer coopgames), video formats converteren en soms aanpassen, fotos bewerken, grote bestanden opslaan en weer verwijderen. verder wil ik de componenten belichten met leds, die ik desgewenst ook weer kan uitdoen
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Video Card: MSI GTX 1070 Gaming X
3x 4tb hardeschijven, zo mogelijk dvdrdrive
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb al een wenslijst gemaakt met onderdelen
.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X Boxed | € 526,- | € 526,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ULTRA | € 311,50 | € 311,50 |
1 | Interne harde schijven | WD Red (64MB cache), 4TB | € 111,78 | € 111,78 |
1 | Behuizingen | Corsair Crystal 680X RGB Zwart | € 174,90 | € 174,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-32GTZRX | € 185,51 | € 185,51 |
1 | Voedingen | Corsair HX750 V2 | € 145,05 | € 145,05 |
1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 102,50 | € 102,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.557,24 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet echt, lichte voorkeur voor gigabyte msi corsair
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
zou het liefst willen dat alle leds met elkaar samenwerken..
Ga je overklokken?
nee/nauwelijks
Wat verwacht je van ons?
wil dat alles compatibel is, voldoende voeding, moederbord past in de kast. daarnaast zit ik licht te twijfelen over de cpu, beter de 3700x of toch voor 3900x gaan, of toch een andere snellere geheugen module