Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn nieuwe systeem lekker kunnen gamen. Maar daar naast moet hij ook krachtig genoeg zijn om verschillende software programma's te kunnen runnen. Zoals de adobe suite en dingen zoals Unity en Blender.
Door mijn keuze van monitor ga ik dus op 1440p gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een absolute max van 1800,- euro. Maar zou liefst iets lager willen zitten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
PSU: Corsair HX620W
SSD: Samsung 840 EVO 250GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Eigenlijk kijken of de wenslijst die ik heb aangegeven een goed combo is en daarnaast nog 4 vragen.
Is de PSU die ik wil meenemen van mijn oude pc goed genoeg ?
Is de SSD die ik wil meenemen goed genoeg om als boot drive te werken (de 840 evo) ?
Weet nog niet welke Moederboard ik moet nemen, Zit te twijvelen tussen een MSI - MPG X570 GAMING PLUS en een MSI X570-A PRO ? Wat is het verschil en welke zou ik nemen ?
Is mijn geheugen keuze goed ? of is het toch beter om naar een 3600 te gaan ?
Alvast bedankt voor het helpen
Ik wil met mijn nieuwe systeem lekker kunnen gamen. Maar daar naast moet hij ook krachtig genoeg zijn om verschillende software programma's te kunnen runnen. Zoals de adobe suite en dingen zoals Unity en Blender.
Door mijn keuze van monitor ga ik dus op 1440p gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een absolute max van 1800,- euro. Maar zou liefst iets lager willen zitten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
PSU: Corsair HX620W
SSD: Samsung 840 EVO 250GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 345,05 | € 345,05 |
| 1 | Videokaarten | Nvidia GeForce RTX 2070 Super Founders Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 74,- | € 74,- |
| 1 | Monitoren | Gigabyte Aorus AD27QD Zwart | € 584,- | € 584,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 840 EVO 250GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 500GB | € 76,95 | € 76,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.156,- | ||
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Eigenlijk kijken of de wenslijst die ik heb aangegeven een goed combo is en daarnaast nog 4 vragen.
Is de PSU die ik wil meenemen van mijn oude pc goed genoeg ?
Is de SSD die ik wil meenemen goed genoeg om als boot drive te werken (de 840 evo) ?
Weet nog niet welke Moederboard ik moet nemen, Zit te twijvelen tussen een MSI - MPG X570 GAMING PLUS en een MSI X570-A PRO ? Wat is het verschil en welke zou ik nemen ?
Is mijn geheugen keuze goed ? of is het toch beter om naar een 3600 te gaan ?
Alvast bedankt voor het helpen