The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Maar dit is niet echt een vraag voor de ontwikkelaars, dit is meer iets voor @Ginz en daarmee past dit beter in Lieve Adjes, dus ik verplaats 'm even voor je en dan kan @Ginz dit ongetwijfeld nog verder beantwoorden
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ah kijk, dat wist ik niet. Ik kan mij voorstellen dat de marges niet geweldig groot zijn. Wellicht dat het inderdaad beter is om als one-off te doen (eventueel op de site zelf) waarin mensen zich kunnen melden voor items en pas bij een bepaald aantal het door gaat of tijdens door Tweakers georganiseerde of ondersteunde evenementen.Orion84 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 09:37:
Er is in het verleden wel een Tweakers merchandise shop geweest, maar als ik het me goed herinner vanwege slechte kosten/baten verhouding op een gegeven moment stopgezet. Er is nog steeds wel merchandise, maar dan vooral in de vorm voor presentjes voor abonnees, prijzen voor winacties en dergelijke
Maar dit is niet echt een vraag voor de ontwikkelaars, dit is meer iets voor @Ginz en daarmee past dit beter in Lieve Adjes, dus ik verplaats 'm even voor je en dan kan @Ginz dit ongetwijfeld nog verder beantwoorden
Bedankt voor het schopje in de juiste richting overigens.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

* Raven doet in webarchief duiken: https://web.archive.org/w...://tweakers.net/tweakgear
[ Voor 54% gewijzigd door Raven op 08-07-2019 09:44 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ook een goede quote van Bor:Raven schreef op maandag 8 juli 2019 @ 09:42:
Tweakgear shop offline?
* Raven doet in webarchief duiken: https://web.archive.org/w...://tweakers.net/tweakgear
"Misschien is een andere opzet van de shop een idee of een soort contract met een leverancier die de spullen on demand kan maken."
Volgens mij zijn er tegenwoordig zat aanbieders van dergelijke spullen. Elke YT'er en z'n moeder heeft tegenwoordig het hele jaar door merch. Moet voor T.net dan toch geen probleem zijn zou je denken?
Nederlands is makkelijker als je denkt
Huh, kwam ik in 2009 al met dergelijke goede uitspraken?Case_C schreef op maandag 8 juli 2019 @ 09:48:
[...]
Ook een goede quote van Bor:
"Misschien is een andere opzet van de shop een idee of een soort contract met een leverancier die de spullen on demand kan maken."
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Jammer dat het nu pas erkend wordtBor schreef op maandag 8 juli 2019 @ 09:51:
[...]
Huh, kwam ik in 2009 al met dergelijke goede uitspraken?
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
https://tweakers.net/info/abonnementen/
[ Voor 21% gewijzigd door AW_Bos op 08-07-2019 10:02 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Helaas kost het flink wat tijd om dat op te zetten, plus dat er ook wel redelijk wat tijd gaat zitten in het aankopen van de merchandise. Ik merk nu al dat we soms problemen hebben met het regelen van de goodies voor de abonnees. En ook dat is iets waar we aan moeten denken, abonnees willen graag exclusiviteit met de goodies die ze kunnen krijgen bij een abonnement.
Dus, ja, de wens is er. Maar ik vraag mij af of wij hier snel antwoord aan kunnen geven.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Kijk, dat is in ieder geval een duidelijk antwoord. Dank hiervoor.Ginz schreef op maandag 8 juli 2019 @ 12:22:
Ja, de wens voor Tweakers merchandise is er en we zouden zelfs gebruik kunnen maken van het plaform dat AD heeft ontwikkeld. Dat is een whitelabel platform, die wij geheel naar onze smaak kunnen modeleren.
Helaas kost het flink wat tijd om dat op te zetten, plus dat er ook wel redelijk wat tijd gaat zitten in het aankopen van de merchandise. Ik merk nu al dat we soms problemen hebben met het regelen van de goodies voor de abonnees. En ook dat is iets waar we aan moeten denken, abonnees willen graag exclusiviteit met de goodies die ze kunnen krijgen bij een abonnement.
Dus, ja, de wens is er. Maar ik vraag mij af of wij hier snel antwoord aan kunnen geven.
Verwijderd
Ik heb er ook 2SeatRider schreef op maandag 8 juli 2019 @ 09:50:
Ik heb hier nog een stuk of tig Tweakers case badges liggen, met Henk erop

Worth their weight in gold