Tweakgear shop offline?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arc.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-08 15:01
Zojuist was het weer in mijn hoofd geschoten dat tweakers.net ook zelf wat meuk verkocht met hun logo's erop. Ik zou nog wat tweakgear graag willen, maar nu belemmert het volgende mij:
De Tweakgear shop is tijdelijk offline.
De link is verder ook niets mee mis, maar ik vroeg mij dus af of iemand hier misschien meer van weet? Ik heb gekeken naar evt. artikelen in het archief, maar niets gevonden. Dito voor de GoT. Is het echt tijdelijk? En zo ja, voor hoelang? Als er een reden bekend is zou het wel leuk zijn om dat te weten.

arc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 17:40

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dit betreft meer feedback op Tweakers.net dan dat het echt een shopping gerelateerde vraag is, dus ik verplaats je topic even richting het feedback forum Lieve Adjes :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online

Daniel

Kapitein NCC-1701
Hmm, dit topic had ik gemist.

Inderdaad, de TweakGear shop is tijdelijk offline. Het aantal transacties was dermate laag dat het voor ons handlingpartner (de partij die de opslag en afhandeling van orders verzorgde) niet rendabel was om de shop in de lucht te houden. Spullen zijn er nog genoeg, alleen liggen die nu in ons magazijn waardoor het wat lastig is om op een handige manier orders te verschepen. We streven er uiteraard naar de shop binnenkort weer online te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Misschien is een andere opzet van de shop een idee of een soort contract met een leverancier die de spullen on demand kan maken. Voorraad houden lijkt me erg lastig, zeker wanneer de verkoop niet zo heel erg hard loopt. Misschien het aantal producten terugbrengen naar die dingen die het best verkopen?

Hopelijk gaat de shop in de nabije toekomst in ieder geval weer open.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum