EDIT: Titel typo
Ik zoek een?
Ik wil mijn pc een flinke upgrade gaan geven op de GPU na. Ben momenteel in het bezit van een 2600k met oud 16GB DDR3 geheugen en 2x een 2TB hdd. De schijven wil ik (deels) blijven gebruiken voor massaopslag.
De GPU betreft een AMD R9 Fury OC. deze wil ik eventueel over 6 tot 12 maanden een keer een flinke upgrade gaan geven. Echter loopt de rest van mijn pc flink achter, vandaar eerst de rest van het systeem.
Wat is je budget?
+/- 600/700 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb vanmiddag al de AMD 3600X besteld, hiervoor zoek ik dus een goed moederbord, ramgeheugen en een 1TB M2 SSD.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil de game pc voornamelijk gaan gebruiken voor CSGO, PUBG & enkele titels in de toekomst, waaronder Cyberpunk, hiervoor ga ik denk ik een nieuwe GPU in begin 2020 aanschaffen.
Onderstaand het systeem wat ik heb samengesteld.
Graag jullie advies!
Ik zoek een?
Ik wil mijn pc een flinke upgrade gaan geven op de GPU na. Ben momenteel in het bezit van een 2600k met oud 16GB DDR3 geheugen en 2x een 2TB hdd. De schijven wil ik (deels) blijven gebruiken voor massaopslag.
De GPU betreft een AMD R9 Fury OC. deze wil ik eventueel over 6 tot 12 maanden een keer een flinke upgrade gaan geven. Echter loopt de rest van mijn pc flink achter, vandaar eerst de rest van het systeem.
Wat is je budget?
+/- 600/700 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb vanmiddag al de AMD 3600X besteld, hiervoor zoek ik dus een goed moederbord, ramgeheugen en een 1TB M2 SSD.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil de game pc voornamelijk gaan gebruiken voor CSGO, PUBG & enkele titels in de toekomst, waaronder Cyberpunk, hiervoor ga ik denk ik een nieuwe GPU in begin 2020 aanschaffen.
Onderstaand het systeem wat ik heb samengesteld.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600X Boxed | € 265,- | € 265,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte X470 Aorus Ultra Gaming | € 134,- | € 134,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H500 Zwart | € 70,05 | € 70,05 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Predator HX433C16PB3K2/16 | € 90,60 | € 90,60 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 103,- | € 103,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 662,65 | ||
Graag jullie advies!