Laat ik beginnen met t feit dat ik elektrotechnisch niet kundig ben. Ik heb eea bij elkaar gegoogeld en kom nu op het punt dat ik denk...ok en nu? Elektriciens hebben weekend, tweakers is misschien een plaats om nog wat meer info te vergaren, komt ie 
Sinds kort een ander huis en nu voelde mn vriendin na het douchen een schok van de douchekraan.
Ik heb eea nagemeten met een multimeter en als ik meet op een natte voeg op de vloer en de douchekraan krijg ik 11 volt terug. Vervolgens groep voor groep alles nagemeten en bij 1 groep kom ik op 3 volt uit, bij een andere groep op 5 volt en alle groepen bij elkaar 11 volt.
Meten is weten, maar conclusies trekken of wat ik nog meer kan doen...geen idee.
Kunnen jullie me de goede kant op helpen? En is het nog veilig douchen zo?
Sinds kort een ander huis en nu voelde mn vriendin na het douchen een schok van de douchekraan.
Ik heb eea nagemeten met een multimeter en als ik meet op een natte voeg op de vloer en de douchekraan krijg ik 11 volt terug. Vervolgens groep voor groep alles nagemeten en bij 1 groep kom ik op 3 volt uit, bij een andere groep op 5 volt en alle groepen bij elkaar 11 volt.
Meten is weten, maar conclusies trekken of wat ik nog meer kan doen...geen idee.
Kunnen jullie me de goede kant op helpen? En is het nog veilig douchen zo?
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.