Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Cyberdemon
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11-06 08:59
We zijn intussen weer een tijdje verder.
Ik heb een nieuwe LG uit 2018,die kan opnemen op externe opslag. Maar als ik op opnemen druk, krijg ik de melding 'signaal niet ondersteund'. Ik heb intussen gelezen dat je niet van een extern apparaat kan opnemen.
In mijn geval, een decoder van mijn televisie provider. Maar mijn tv vind wel zenders via livetv/antenne. Als ik via die manier wil kijken krijg ik de melding 'geen Ci module'. Nu weet ik dat er Ci kaarten zijn. Gaat dit mijn probleem oplossen?

Iemand die me kan helpen?

[ Voor 6% gewijzigd door Cyberdemon op 05-07-2019 22:40 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:53
Welke tv provider heb je?

• Cyberdemon
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11-06 08:59
Telenet.
Ik ga maandag eens bellen met hun.

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:54

masauri

aka qwybyte

Vergeet het maar, telenet blokt dat soort dingen allemaal.
Ze zullen dat nooit toelaten.
Zijn al meer mensen die het willen enz. maar wordt actief tegen gewerkt.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Sowieso kan je alleen iets opnemen wat de TV zelf van de coax kabel haalt..
maar dan moet je het wel kunnen decoderen (dmv CI+ / Smartcard in je TV)

Vanaf een "externe" bron, via HDMI, SCART, Component etc gaat je TV sowieso niks kunnen opnemen..

Vanaf de coax kabel kan die immers gewoon de "ruwe" data nog opslaan

404 Signature not found

• Obruut
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11 17:40
Opnemen met je TV in combinatie met CI+ is zeker mogelijk bij Telenet.

We hebben een Sony TV (KDL-50W656A) met enkel een CI+ kaart van Telenet (aka ‘TV met een kaartje’) en geen digibox/digicorder.

We kunnen perfect vanaf elke zender opnemen en onbeperkt terugkijken. De opnames worden op de USB-opslag bewaard, waar we een ruime USB-stick voor gebruiken. Vermoed dat eventueel een externe HDD ook zal werken.

Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11 14:59

FeaR

In GoT we trust

@Cyberdemon in het verleden ben je al vaker aangesproken op het missen van eigen inzet en het openen van topics waar informatie mist. Nu is het wederom hetzelfde. Waarom niet het type van de TV noemen of wat je zelf al voor actie hebt ondernomen? Zoiets moet haast wel in de handleiding van de TV staan. GoT is geen dumpforum, zie Het algemeen beleid #quickstart

[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 07-07-2019 17:16 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.