Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:18
Ik gebruik dezelfde CHYI protector op mijn 9T. Kijk even het filmpje bij het product over hoe je hem moet aanbrengen dan lukt het de eerste keer! Ziet de protector inderdaad amper zitten en voegt geen dikte toe, hecht goed tot aan de rand.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06:50
@l3art Thanks, ik heb hem gelijk besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:00
yes, bedankt. Deze heb ik ook besteld. Heb trouwens vanaf minuut 1 een siliconen protector van de media markt erop laten plakken. Voldoet ook goed, kost echter wel een fortuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IssY_I
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-03 01:22
Ik heb deze vandaag binnen. ben er wel blij mee, camera wordt goed beschermd en door textuur lekker in de hand.

https://www.aliexpress.co...042311.0.0.abf64c4dFMMoUy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-04 11:30

Dethroned

Liev

Is er iemand al die een betrouwbare plek heeft gevonden voor de 27w charger voor een redelijke prijs?

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-04 08:42
Dethroned schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 23:04:
Is er iemand al die een betrouwbare plek heeft gevonden voor de 27w charger voor een redelijke prijs?
Ik heb nog niet naar een 27w charger gezocht/gekeken voor de Mi 9T.
Vorige week heb ik bij Banggood 2x een BlitzWolf® BW-S5 QC3.0 18W USB Charger gekocht.
Deze waren vandaag met de post gekomen, helaas was ik niet thuis...
Morgen dus ff bij het postkantoor ophalen en dan zal ik in de loop vd week/weekeind ff mijn mening hierover geven.

I, a stranger and afraid in a world I never made...

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
vinom schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 20:24:
[...]

Vandaag deze ontvangen, maar ik raad niemand aan om deze te kopen. De case is super maar de screenprotectors zijn erg slecht! De vloeistof komt niet tot aan de rand laat maar zeggen dus het ziet er niet uit. En hij ligt er verder wel symmetrisch op dus dat is het niet.

Morgen eens contact opnemen met Amazon hierover. Case is dus prima maar die heeft Ali ook meer dan genoeg.
Dit hoesje heb ik ook gekocht (via ebay welliswaar), maar ben er niet tevreden mee. Als de pop-up camera omhoog komt staat nog net de onderste rand van het hoesje op de foto... Onderin zie je een donkerdere gloed op de foto wat het hoesje is. Als ik het hoesje daar iets naar beneden trek staat dit er niet op.

Hoesje 'puilt' iets omhoog ter plekke van de camera omdat hij daar dunner is gemaakt, maar blijkbaar niet dun genoeg..

Deze heb ik:
Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/images/g/kZkAAOSwMsZdEKzN/s-l1600.jpg

@Milo44 : Top-dingen, hiermee laad ik m'n mi 5 al jaren op en nu ook de Mi 9T. En waarom zou je een 27W lader zoeken? Had gezien dat je een Mi 9T had besteld, de 27watt charging kan alleen bij de Mi 9T Pro.

@Dethroned is wel van plan de Mi 9T Pro te kopen gok ik zo?

[ Voor 11% gewijzigd door srdevil op 15-08-2019 19:02 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
RoD schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 21:12:
Heeft iemand al een goede sportarmband gevonden? Er zijn er een hele hoop te vinden, waaronder op Aliexpress, maar ik vraag me af of ze echt goed passen. Er lijkt nog niet eentje speciaal voor de 9T gemaakt te zijn.
Om mijn eigen vraag maar even te beantwoorden... :P

Ik heb uiteindelijk maar deze gekocht, op de gok. Blijkt goed te passen. Je moet er wel voor zorgen dat je de popupcamera dicht laat. Ook werkt (vanzelfsprekend) de vingerafdrukscanner niet als je hem door het hoesje heen bestuurt.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:28
srdevil schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 18:59:
[...]

Dit hoesje heb ik ook gekocht (via ebay welliswaar), maar ben er niet tevreden mee. Als de pop-up camera omhoog komt staat nog net de onderste rand van het hoesje op de foto... Onderin zie je een donkerdere gloed op de foto wat het hoesje is. Als ik het hoesje daar iets naar beneden trek staat dit er niet op.

Hoesje 'puilt' iets omhoog ter plekke van de camera omdat hij daar dunner is gemaakt, maar blijkbaar niet dun genoeg..

Deze heb ik:
[Afbeelding]

@Milo44 : Top-dingen, hiermee laad ik m'n mi 5 al jaren op en nu ook de Mi 9T. En waarom zou je een 27W lader zoeken? Had gezien dat je een Mi 9T had besteld, de 27watt charging kan alleen bij de Mi 9T Pro.

Van dit soort hoesjes heb je heel veel dezelfde, maar dus toch net anders. Het probleem wat jij beschrijft heb ik dus niet terwijl we allebei hetzelfde hoesje hebben qua looks.

Ik liet mijn telefoon vandaag op de grond kletteren van het bureau en hij viel op de linkerpunt aan de bovenkant. Gelukkig geen schade, hoesje deed zijn werk goed!

• Milo44
@srdevil Ik heb er ook niet naar gezocht, ik gaf gewoon antwoord op Dethroned.
Want zoals ik al zei heb ik 2x die Blitzwolf 18w besteld die ik tevens vandaag opgehaald heb bij het postkantoor.

Zien er prima uit, lekker degelijk, oogt niet goedkoop. Ook gelijk ff getest of ze het deden en dat was ook het geval.
Eerstvolgende 2 ladingen maar eens testen met de nieuwe laders want vanaf nu zal de batterij snel leeg gaan.
Heb het toestel vanaf vanavond in gebruik genomen.

[ Voor 11% gewijzigd door Milo44 op 15-08-2019 19:27 ]

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-04 11:30

Dethroned

Liev

srdevil schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 18:59:
[...]

Deze heb ik:
[Afbeelding]

Ik zou eerst de Mi 9t kopen, maar door issues met de aanvraag van de abbo nu overgegaan naar de 9T Pro en daarom keek ik uit naar de 27w Fast Charges, maar heb tot dusver gezien dat eigenlijk alleen het eerste half uur 11% winst word geboekt maximaal, maar beide charters doen er ongeveer 1,5 uur over om tot 100% te komen meen ik gezien te hebben

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
IssY_I schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:49:
Ik heb deze vandaag binnen. ben er wel blij mee, camera wordt goed beschermd en door textuur lekker in de hand.

https://www.aliexpress.co...042311.0.0.abf64c4dFMMoUy
Deze heb ik ook besteld, maar nog niet binnen. Hoe word het scherm beschermt? Ik heb nu het hoesje wat hierboven word getoont en die beschermt het scherm zeer goed, alleen heb je inderdaad een witte waas met de popup camera....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
  • Laatst online: 07:41
Weet iemand een goede case waarbij NFC nog werkt? Ik heb deze case onlangs binnen gekregen:
Https://s.click.aliexpress.com/e/buijXyQG
De case zit lekker en is mooi, maar NFC werkt niet met tags of mobiel betalen. Als ik de case eraf haal werkt het wel.

Dus ben nog op zoek naar een goede die wel NFC doorlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:45
ChefRopes schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:24:
Weet iemand een goede case waarbij NFC nog werkt? Ik heb deze case onlangs binnen gekregen:
De case zit lekker en is mooi, maar NFC werkt niet met tags of mobiel betalen. Als ik de case eraf haal werkt het wel.

De transparante van Nillkin

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
  • Registratie: Maart 2014
Ik heb van de week deze screenprotector ontvangen:

https://www.aliexpress.co...042311.0.0.12654c4dewJe3S

Geen aanrader. Er zit een zwart frame omheen die de bezels iets dikker maakt met als gevolg een kleiner screen. Daarnaast blijft er lucht zitten langs de randen.

Deze case vandaag ontvangen:

Past erg goed en voelt goed aan. Goede bescherming voor de iets uitstekende camera. Geen idee of NFC hiermee werkt.

[ Voor 4% gewijzigd door Bugs3 op 16-08-2019 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IssY_I
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-03 01:22
Rev! schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:50:
[...]

Deze heb ik ook besteld, maar nog niet binnen. Hoe word het scherm beschermt? Ik heb nu het hoesje wat hierboven word getoont en die beschermt het scherm zeer goed, alleen heb je inderdaad een witte waas met de popup camera....
Voor de prijs een goed hoesje, maakt het toestel ook niet echt dikker, wel een hardcase aan de binnenzijde met een wat stug rubber deel om het toestel heen, steekt ietsje boven het scherm uit.

Die case wat is afgebeeld door @srdevil had ik ook op mijn vorig toestel maar ben daar geen fan van. Ja phone wordt zeer goed tegen vallen etc beschermd dat wel.. maar maakt het toestel enorm groot plus het feit dat ik mijn phone ondersteun met mijn pink en de oplaad gedeelte (gat) bij die case is hoekig en dus scherp, kreeg last van mijn pink dus niet comfortabel

[ Voor 25% gewijzigd door IssY_I op 16-08-2019 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floris92
  • Laatst online: 06:18
Dethroned schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 23:04:
Ik heb deze besteld, kost ongeveer een tientje en is na 2 weken binnen gekomen.
https://www.aliexpress.co...042311.0.0.71934c4dewJYWK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Floris92 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:12:
[...]

Ik heb deze besteld, kost ongeveer een tientje en is na 2 weken binnen gekomen.
https://www.aliexpress.co...042311.0.0.71934c4dewJYWK
Ben benieuwd of dit idd een echte is.
Bugs3 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:40:

Past erg goed en voelt goed aan. Goede bescherming voor de iets uitstekende camera. Geen idee of NFC hiermee werkt.
Welke kleur Mi 9T heb jij? Toevallig de rode/blauwe?
Als dit hoesje er omheen zit, hoe goed komt de kleur vd achterkant tot zijn recht?
Ik had bijvoorbeeld een transparant hoesje en daar zaten allemaal minuscule puntjes in verwerkt waardoor de kleur totaal niet meer tot zijn recht kwam :(

[ Voor 8% gewijzigd door Milo44 op 16-08-2019 19:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bugs3
Ik heb de blauwe. De kleuren komen iets minder tot hun recht t.o.v. zonder hoesje. Maar ik vind het acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
Heb nu de XUNDD case besteld welke rond 02-09-2019 zou moeten binnenkomen (via Ali voor €5,58).

Lijkt kwa bescherming op de case die ik nu heb maar dan komt de pop-up camera misschien wat beter boven het hoesje uit, ondanks dat ik hem eigenlijk toch niet gebruik. Gaat ook om het idee hé :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
Milo44 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:55:

Welke kleur Mi 9T heb jij? Toevallig de rode/blauwe?
Als dit hoesje er omheen zit, hoe goed komt de kleur vd achterkant tot zijn recht?
Ik had bijvoorbeeld een transparant hoesje en daar zaten allemaal minuscule puntjes in verwerkt waardoor de kleur totaal niet meer tot zijn recht kwam :(
Ik heb de blauwe. Het hoesje zit er helemaal omheen dus je ziet t blauwe er nog een beetje doorheen. Vind het minder mooi dan bij t originele hoesje wat je er bij krijgt.

Ik heb trouwens de originele case er weer omheen gedaan. Dan werkt de NFC wel weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-04 14:55
ChefRopes schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:24:

Ik heb exact dezelfde en NFC werkt gewoon goed bij mij :? ! Dik tevreden.

Science is stranger than fiction

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Floris92
[quote]Milo44 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:55:
[...]

[...]
Qua uiterlijk ziet hij er hetzelfde uit als de echte in deze video: YouTube: ORIGINAL VS FAKE XIAOMI 27W CHARGER. BEWARE OF FAKE ONE!, ik heb hem nog niet kunnen testen aangezien de 9T Pro nog niet uit is, maar zodra ik hem binnen heb laat ik weten of hij inderdaad zo snel laadt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefRopes
Harmani schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:08:
[...]

Ik heb exact dezelfde en NFC werkt gewoon goed bij mij :? ! Dik tevreden.
Apart! Wellicht productiefout bij mijn case. Ik heb 'm uitgebreid getest op NFC tags en verschillende pinapparaten. Ik kan verkoper nog even mailen hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utregger
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Milo44 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 23:17:
[...]

Ik heb nog niet naar een 27w charger gezocht/gekeken voor de Mi 9T.
Vorige week heb ik bij Banggood 2x een BlitzWolf® BW-S5 QC3.0 18W USB Charger gekocht.
Deze waren vandaag met de post gekomen, helaas was ik niet thuis...
Morgen dus ff bij het postkantoor ophalen en dan zal ik in de loop vd week/weekeind ff mijn mening hierover geven.
Ben je tevreden over deze oplader?
Ik zou er ook graag één extra willen kopen, voor nood op mijn werk (Hoewel ik met mijn eerste volledige oplaadsessie ook al ruim 48 uur doorbreng ;) ).

Heb ik inmiddels goed begrepen dat shipping via o.a. Banggood het beste via Priority Direct Mail dient te gebeuren?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Utregger schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 19:30:
[...]

Ben je tevreden over deze oplader?
Ik zou er ook graag één extra willen kopen, voor nood op mijn werk (Hoewel ik met mijn eerste volledige oplaadsessie ook al ruim 48 uur doorbreng ;) ).

Heb ik inmiddels goed begrepen dat shipping via o.a. Banggood het beste via Priority Direct Mail dient te gebeuren?

Alvast bedankt.
Heb ze nog niet super veel gebruikt, maar vanmiddag opgeladen op mijn werk en dat ging als een speer!
Heb tot nu toe niets te klagen over deze oplader, ze voelen degelijk, kabeltje voelt ook degelijk.
Kan deze voor die paar centen zeker aanraden. (y)

En betreft het shipping: Als je PDM of EU Priority Line pakt, maakt niet zoveel uit. Beide doe je goed aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
bob-nwk schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 20:12:
[...]

Ik ben erg benieuwd naar het resultaat, post ff een foto zodra hij erop zit svp.
Nou hier is het dan hoor... 8)7

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/5cK5QPb/2019-08-19-22-21-42.jpg Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/nsHRDXn/2019-08-19-22-21-43.jpg

Nu kan ik volgens mij best wel aardig folietjes en protectors plakken maar meer als dit bak ik er niet van.
Of het is slecht spul óf ik kan het gewoon niet (meer) plakken.

Ik had er 2 besteld en bovenstaand is mijn 2e folietje al. Allebei zijn ze dus mislukt want die spikkels blijven zichtbaar.
Lijkt mij sterk dat het onderliggend stof is of niet goed schoongemaakt is want ik heb er écht mijn stinkende best op gedaan in een stofvrije omgeving en ik zag niks meer liggen op de telefoon.
Waar het altijd met andere folietjes en protectors zonder problemen gaat, kreeg ik deze 2x niet goed.

Hoe dan ook; weggegooid geld.

Even los van of het goed geplakt is of niet, het folie doet nog steeds flink af van het mooie effect van de achterkant van de telefoon dus ik raad het alsnog niet aan...

Dit is namelijk het origineel.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/BB72yRm/2019-08-19-22-21-40-2.jpg

Miss dat de spikkels morgen (of over 24u opgelost zijn (ik las nog iets over dat dat wellicht nog weg trok), maar anders ga ik gewoon op zoek naar een doorzichtige (plastic) hardcase die wél het mooie effect van de achterkant houd :(

EDIT: *Ongeveer 10u later na plakken*
Oke, een hoop van de spikkels/bubbels zijn idd weg getrokken. Ziet er al wat beter uit.
Echter, achterkant effect is nog altijd niet zo "smooth". Nog even afwachten tot vanavond/morgen en dan zal ik weer ff foto'tje uploaden.

EDIT2: En na bijna 24u ziet het er als volgt uit:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/RNxcZBS/2019-08-20-20-12-48.jpg Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/3MtpV0k/2019-08-20-20-12-49.jpg Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/pfRjSz8/2019-08-20-20-12-49-2.jpg

Bubbeltjes trekken dus wel degelijk nog weg. Je moet alleen geduld hebben.
Echter nog steeds niet helemaal naar wens qua effect, maar voor nu laat ik het wel...

[ Voor 18% gewijzigd door Milo44 op 20-08-2019 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-04 05:16
@Milo44 dank voor je uitgebreide reply. Ziet er opzich wel netjes uit. Haalt wel iets van het gelaserde effect weg of lijkt dat maar zo? Hoe is de skin v.w.b. grip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
bob-nwk schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:49:
@Milo44 dank voor je uitgebreide reply. Ziet er opzich wel netjes uit. Haalt wel iets van het gelaserde effect weg of lijkt dat maar zo? Hoe is de skin v.w.b. grip?
Het haalt helaas wel degelijk iets weg van het gelaserde effect. Kun je goed zien als je de foto's met en zonder naast elkaar bekijkt.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/RNxcZBS/2019-08-20-20-12-48.jpgAfbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/BB72yRm/2019-08-19-22-21-40-2.jpg
(Eerste is met, 2e is zonder).

De folie zit ook in de bolling aan de zijkanten, hierdoor heb je ook wat meer grip in de randen en ligt hij dus wat minder "glibberig" in je handen.
De algehele grip is dus wel degelijk fijner geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-04 15:09
@Milo44 Föhnen helpt niet toevallig?

[ Voor 6% gewijzigd door Ottie93 op 21-08-2019 13:38 ]

Weet weinig, leert veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Waarvoor? Voor de bubbels? Die bubbels trekken echt vanzelf weg, ik zie er tot nu toe nog steeds verbetering in komen en bijna geen bubbels meer.
Je moet sowieso de randen enigszins warm föhnen om dit folie fatsoenlijk te plakken.

En het lijkt wel of de folie ook wat minder mat wordt oid, want het effect wordt langzamerhand iets meer zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Vandaag de Nillkin frostcase ontvangen. Mooi ding, cutouts op precies de goede plekken, daar is niks op aan te merken. Maar ik vind hem nog best glad in de handen, ondanks achterkant met structuur... Verder valt me op dat de randen iets minder over het scherm vallen in vergelijking met de transparante case van Nillkin. Eens zien of ik deze er om blijft houden.

[ Voor 20% gewijzigd door 13art op 21-08-2019 17:56 ]

• Milo44
l3art schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 17:52:
Vandaag de Nillkin frostcase ontvangen. Mooi ding, cutouts op precies de goede plekken, daar is niks op aan te merken. Maar ik vind hem nog best glad in de handen, ondanks achterkant met structuur... Verder valt me op dat de randen iets minder over het scherm vallen in vergelijking met de transparante case van Nillkin. Eens zien of ik deze er om blijft houden.
Ik heb hem ook ontvangen vandaag. Hoesje ziet er idd prima uit, niks op aan te merken, maar denk niet dat ik hem ga gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Milo44 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 22:34:
[...]

Ik heb hem ook ontvangen vandaag. Hoesje ziet er idd prima uit, niks op aan te merken, maar denk niet dat ik hem ga gebruiken :+
Heb hem er nog steeds om zitten. Waarom ga je hem niet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-04 20:12
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een 30w lader. Ben zelf erg tevreden met deze. Helaas geen QC 4.0. En je zal nieuwe usbc naar usbc kabeltjes moeten kopen.

[13,54€]BlitzWolf® BW-S10 30W USB Type-C PD+QC3.0 Fast Charger EU Adapter for iPhone 8 8 Plus X Chargers & Cables from Mobile Phones & Accessories on banggood.com
https://banggood.app.link/wHh3oTRFnZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
l3art schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 07:34:
[...]

Heb hem er nog steeds om zitten. Waarom ga je hem niet gebruiken?
Omdat ik wil kunnen genieten van mijn Flaming Red achterkantje :9
Dat matte folietje zit er nu achterop, dus beschermd is ie iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floris92
pelt schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:04:
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een 30w lader. Ben zelf erg tevreden met deze. Helaas geen QC 4.0. En je zal nieuwe usbc naar usbc kabeltjes moeten kopen.

[13,54€]BlitzWolf® BW-S10 30W USB Type-C PD+QC3.0 Fast Charger EU Adapter for iPhone 8 8 Plus X Chargers & Cables from Mobile Phones & Accessories on banggood.com
https://banggood.app.link/wHh3oTRFnZ
Ik heb niet heel veel kennis over opladen met PD en QC, maar wat is het verschil van QC 3 tov 4? En met hoeveel Watt zal de telefoon opladen, aangezien hij geen 30W ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Floris92 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:13:
[...]

Ik heb niet heel veel kennis over opladen met PD en QC, maar wat is het verschil van QC 3 tov 4? En met hoeveel Watt zal de telefoon opladen, aangezien hij geen 30W ondersteunt?
Telefoon zal laden met hetgeen de telefoon ondersteund. Heb je de 9T dan is dat dus niet meer dan 18W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Nou, mijn 18w BlitzWolf charger is een dikke prima, laad op als een malle (Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
Sanchaz12 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 20:13:
Vandaag de gel-achtige screenprotectors ontvangen van Amazon. Een uurtje geleden aangebracht, ben er zeer tevreden mee! Er zitten wel kleine bubbeltjes richting de randen maar in het afgelopen uur zijn de kleinste al verdwenen, ik verwacht dat de rest morgen ook weg zal zijn. Alle bubbels zijn inmiddels verdwenen, 2,5 uur later.

Dit lijkt naar mijn idee de ideale screenprotector gezien dat deze zich naar de kromming van het scherm aanpast. Deze valt over het gehele scherm en plakt goed over de gebogen randen. De gene die ik besteld heb voelt ook bijna als glas aan, totaal niet stroef!
Kwam met een plastic hulpstuk voor het uitlijnen (houder voor in de USB-C poort waar de protector in 'klikt'). Vervolgens kijken of alles goed zit, het bovenste strookje eraf halen en vastplakken. Vervolgens het losse deel omhoog vouwen en vanuit de vouw met het kaartje er tegenaan drukken/vegen tot de protector er helemaal op zit.

Het nadeel van dit soort screenprotectors is dat ze niet zo goed een klap opvangen als een glasplaatje, en dat het aanbrengen uit twee stappen bestaat waardoor er iets meer kans is op stof onder de protector.

Deze zit er nu op, van Amazon.de: https://www.amazon.de/gp/product/B07SNDQT94/
Vergelijkbare op AliExpress: https://www.aliexpress.com/item/33030964028.html

@vinom Geef deze eens een kans, ga je geen spijt van krijgen!
Inmiddels ontvangen en hij zit er op. Echt superstrak, je ziet niet dat er iets op het scherm ligt. De bubbeltjes verdwenen ook na een paar uur. Eindelijk een goeie te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:04
vinom schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 18:03:
[...]

Inmiddels ontvangen en hij zit er op. Echt superstrak, je ziet niet dat er iets op het scherm ligt. De bubbeltjes verdwenen ook na een paar uur. Eindelijk een goeie te pakken :)
Voelt het nu ook als plastic aan i.p.v. glas?

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Harmsen schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:32:
[...]

Voelt het nu ook als plastic aan i.p.v. glas?
Het voelt glad aan, maar ietsje stroever qua gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
[...]

Mooi om te zien dat steeds meer mensen fan worden van de folies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
l3art schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:47:
[...]

Mooi om te zien dat steeds meer mensen fan worden van de folies :)
Het is wel een compromis vind ik. Folie zit er zeer netjes op, beschermd tegen krassen en de vingerafdruk blijft super snel. Glas zit er iets minder strak op, bescherm wel veel meer tegen vallen maar de vingerafdruk doet het ietsje langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
vinom schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:54:
[...]

Het is wel een compromis vind ik. Folie zit er zeer netjes op, beschermd tegen krassen en de vingerafdruk blijft super snel. Glas zit er iets minder strak op, bescherm wel veel meer tegen vallen maar de vingerafdruk doet het ietsje langzamer.
Klopt, al is bescherming tegen krassen wat mij betreft het belangrijkste. Het is de voors en tegens tegen elkaar afwegen waarbij zo'n folie er voor mij positiever uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
vinom schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:44:
[...]

Het voelt glad aan, maar ietsje stroever qua gevoel.
Dat stroeve slijt vanzelf met die gel protectors.

Ik heb er momenteel nog een glazen protector op zitten, deze kreeg ik bij een van mijn hoesjes, maar die plakken helemaal niet netjes aan de randen.
Ik ga deze ook eens bestellen want zoals @l3art al zegt is bescherming tegen krassen het belangrijkste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:04
Milo44 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:31:
[...]

Dat stroeve slijt vanzelf met die gel protectors.

Ik heb er momenteel nog een glazen protector op zitten, deze kreeg ik bij een van mijn hoesjes, maar die plakken helemaal niet netjes aan de randen.
Ik ga deze ook eens bestellen want zoals @l3art al zegt is bescherming tegen krassen het belangrijkste!
Ik heb ze ook besteld om te proberen. Ben normaal niet van de screenprotectors, maar het is toch ook wel weer zonde als een nieuwe telefoon krassen op het scherm krijgt.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floris92
[quote]Milo44 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:55:
[...]

Nu ik mijn Mi 9T Pro heb ontvangen heb ik de lader kunnen testen, helaas lijkt het er erg op dat de 27W lader fake is.. Je ziet een verschil in het Mi logo, en hij laadt langzamer dan mijn originele 18W oplader. Ik heb snel mijn geld terug gevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-04 05:16
Zojuist de D-Brand Black Swarm skin geinstalleerd, ben blij met het resultaat:
Afbeeldingslocatie: https://photos.app.goo.gl/hSjDnWmCaCqJEJXS9

[ Voor 88% gewijzigd door bob-nwk op 27-08-2019 19:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Milo44
[...]

Ik heb de folie er ook op zitten, maar heb behoorlijk wat bubbeltjes... Hoop dat ze morgen weg zijn :'(

EDIT: Jaa, ze zijn (gelukkig) allemaal weg nu O-)
Vanochtend nog eventjes na gewreven met een microvezel doekje en nu zijn de rest vd bubbeltjes ook pleite.
Lekker strak folietje zo, je ziet hem idd bijna niet zitten!

Bij deze nog even de link van het folie (dus geen glas plaat).

[ Voor 34% gewijzigd door Milo44 op 29-08-2019 10:37 ]

657800

Gebruiken jullie enkel een screenprotector of ook een case (of wordt er al één meegeleverd?).

Normaal gezien ben ik niet zo van de cases maar gezien de gladde achterkant overweeg ik er nu wel één. Iemand tips of commentaar op dit punt? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
657800 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:18:
Gebruiken jullie enkel een screenprotector of ook een case (of wordt er al één meegeleverd?).

Normaal gezien ben ik niet zo van de cases maar gezien de gladde achterkant overweeg ik er nu wel één. Iemand tips of commentaar op dit punt? :P
Er wordt een case bijgeleverd en als je het topic eventjes doorleest kom je al diverse cases tegen die mensen hebben aangeschaft.
Tevens hebben ze er een kleine toelichting bij gegeven zodat je wat meer info hebt.
Zoals je idd al zegt is het toestel redelijk glad, dus ik vind persoonlijk dat een case wel aangeraden is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-04 16:24
Heb op mijn Mi5 en Mi8 naar tevredenheid de afgelopen jaren de cases van MSVII gebruikt. Zou volgende week de Mi 9T Pro van Amazon.it geleverd moeten krijgen, dus zit er aan te denken om dit hoesje te bestellen:

https://www.aliexpress.co....8148356.2.24ef56e8RAu1WN

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1irtha5_1gK0jSZFqq6ApaXXaC.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazimv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-02 22:01
Bugs3 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:40:
Ik heb van de week deze screenprotector ontvangen:

Geen aanrader. Er zit een zwart frame omheen die de bezels iets dikker maakt met als gevolg een kleiner screen. Daarnaast blijft er lucht zitten langs de randen.

Is de case dikker dan de originele case?

Vinden jullie het trouwens nodig om een screenprotector te gebruiken voor de camera (met de originele case)? Ik draag mijn telefoon vaak in mijn broekzak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• srdevil
ivo001 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:07:
Heb op mijn Mi5 en Mi8 naar tevredenheid de afgelopen jaren de cases van MSVII gebruikt. Zou volgende week de Mi 9T Pro van Amazon.it geleverd moeten krijgen, dus zit er aan te denken om dit hoesje te bestellen:

https://www.aliexpress.co....8148356.2.24ef56e8RAu1WN

[Afbeelding]
Heb van de week m'n XUNDD case binnen gekregen (zie mijn vorige post) en deze bevalt zeer goed, veel beter dan de vorige case! Msvii kende ik niet en lijkt hier erg op. Wat bij Msvii opvalt is dat ze de voorkant eigenlijk niet (goed) laten zien, wel zie je dat de case bij de camera niet onderbroken was.
Mijn vorige hoesje heb ik weg gedaan omdat de camera tegen de rand van het hoesje aan zit te kijken.. Fysiek volgens mij niet echt, maar het licht 'weerkaatst' op deze rand waardoor er onder in de foto een glow komt.

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/518LtKAtKML._SX679_.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door srdevil op 01-09-2019 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
l3art schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 09:47:
[...]

€ 3,19 11%OFF | CHYI 3D Gebogen Film Voor Xiao mi rode Mi K20 pro SCREEN Protector Mi 9t volledige cover NANO Hydrogel film Met Gereedschap Niet Glas mi 9t
https://s.click.aliexpress.com/e/bFmwHWkC
Dit lijkt ongeveer 1 van de betere opties te zijn voor een screen protector? Volgens mij had mijn vriendin ongeveer hetzelfde op haar Oneplus 5T en ze was hier tevreden over. Werkt dit gewoon nog prima met de vingerafdruk scanner?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
xileS schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 00:30:
[...]

Dit lijkt ongeveer 1 van de betere opties te zijn voor een screen protector? Volgens mij had mijn vriendin ongeveer hetzelfde op haar Oneplus 5T en ze was hier tevreden over. Werkt dit gewoon nog prima met de vingerafdruk scanner?
Werkt probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jansnoek
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-12-2024
Ik heb deze besteld: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.71824c4d9ky3iB
ben zeer benieuwd. De telefoon is top

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Mijn hopelf screenprotector is binnen ! Vingerafdrukscanner werkt nog gewoon goed.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

• Daan_Z
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 24-11-2022
Heb een hoesje met stoffen achterkant op ali besteld: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.28f34c4dcZJMCu naast de CHYI hydrogel screenprotector https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.28f34c4dcZJMCu die eerder al gelinkt werd!

Nu hopen dat de telefoon zelf snel volgt!! Eergisteren de mi 9T besteld op banggood en verwachte leverdatum is 30 sept.

[ Voor 17% gewijzigd door Daan_Z op 11-09-2019 14:04 . Reden: A Word ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo001
  • Laatst online: 24-04 16:24
HAMA Quick Charge 4 Car Charger nu €19 bij Bol.com

https://www.bol.com/nl/p/...utm_term=9200000077051556

Heb er zelf nog sporttape bij besteld van €1,59 zodat ik geen €2,99 verzenden hoef te betalen ;)
https://www.bol.com/nl/p/...pe/9200000008970189/?s2a=

• Ynze_162
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 24-04 12:37
Is het een fingerprint magnet of valt het mee? Er wordt geen oleophobic coating vermeld.
k1n9_n01z3 schreef op zondag 8 september 2019 @ 17:35:
Mijn hopelf screenprotector is binnen ! Vingerafdrukscanner werkt nog gewoon goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Ynze_162 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:32:
Is het een fingerprint magnet of valt het mee? Er wordt geen oleophobic coating vermeld.
[...]
D'r blijven wel 1 of 2 vingerafdrukken zitten ja.

Steam Inventaris

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-04 17:32
Zeer knappe case

US $2.65 25%OFF
https://s.click.aliexpress.com/e/dR7kAFqo

In combinatie met 6D glas
US $2.74 45%OFF
https://s.click.aliexpress.com/e/sJv0w66M

Telefoon voelt nu heel veilig aan.

• Daan_Z
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 24-11-2022
Spacewide schreef op donderdag 12 september 2019 @ 22:08:
Zeer knappe case

US $2.65 25%OFF

US $2.74 45%OFF

Past die screen protector goed? Of valt ie net als vele andere glazen protectors net te klein?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReceiverNL
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-04 12:00
srdevil schreef op zondag 1 september 2019 @ 18:04:
[...]

Heb van de week m'n XUNDD case binnen gekregen (zie mijn vorige post) en deze bevalt zeer goed, veel beter dan de vorige case! Msvii kende ik niet en lijkt hier erg op. Wat bij Msvii opvalt is dat ze de voorkant eigenlijk niet (goed) laten zien, wel zie je dat de case bij de camera niet onderbroken was.
Mijn vorige hoesje heb ik weg gedaan omdat de camera tegen de rand van het hoesje aan zit te kijken.. Fysiek volgens mij niet echt, maar het licht 'weerkaatst' op deze rand waardoor er onder in de foto een glow komt.

[Afbeelding]
Die Xundd ziet er top uit! Mooi doorzichtig.

Ik lees ook veel goede verhalen over de Ringke Fusion-X covers. Zijn wel wat prijziger: €13,75 (Ali) en €14,95 Nederlandse webshops!

Afbeeldingslocatie: https://image.gsmpunt.nl/product/hoesjes/35095/imageview/ringke-fusion-x-xiaomi-redmi-mi-9t-hoesje-rood_1.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door ReceiverNL op 13-09-2019 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
Daan_Z schreef op donderdag 12 september 2019 @ 23:41:
[...]

Past die screen protector goed? Of valt ie net als vele andere glazen protectors net te klein?
Yes, past heel netjes. Het glaasje erop gezet nadat de case er rond zat. 0.5 tot 1mm spatie. Dus heel nipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Spacewide schreef op donderdag 12 september 2019 @ 22:08:
Zeer knappe case

US $2.65 25%OFF

US $2.74 45%OFF

Bij mij doen je linkjes het niet. Bij anderen wel?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-04 16:52

IkWilbert

Het is mij!

LuPo schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:35:
[...]

Bij mij doen je linkjes het niet. Bij anderen wel?
Geen probleem met de linkjes hier.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:39
Heeft iemand ervaring met de Kruidvat PD oplader?
https://www.kruidvat.be/n...d-phone-charger/p/4471923

Zou tot 30w kunnen opladen. Kan de 9t pro hier 27w uit trekken? Of moet je kijken of het QC4+ ondersteunt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiyeko
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 02-04 19:19
Ringke Fusion-X cover hier en past goed maar achterkant is wel fingerprint central.

Randen staan mooi omhoog dus je schrem raakt niks aan ala hij op zijn kop ligt. Moet wel zeggen dat hij niet heel geweldig in de hand ligt gezien de vormgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReceiverNL
Chiyeko schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:07:
Ringke Fusion-X cover hier en past goed maar achterkant is wel fingerprint central.

Randen staan mooi omhoog dus je schrem raakt niks aan ala hij op zijn kop ligt. Moet wel zeggen dat hij niet heel geweldig in de hand ligt gezien de vormgeving.
Bedankt voor je reactie! Heb je een beter alternatief? 😁 Die XUNDD wellicht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiyeko
ReceiverNL schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:10:
[...]

Nope dit was mijn eerste hoesje en kijk nog even verder will namelijk wel iets doorzichtigs want die achterkant is wel erg mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReceiverNL
Chiyeko schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:32:
[...]

Nope dit was mijn eerste hoesje en kijk nog even verder will namelijk wel iets doorzichtigs want die achterkant is wel erg mooi :)
Haha ik ga ook voor doorzichtig inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Laatst online: 22-04 13:56
Heb zelf deze er om https://www.banggood.com/...-Redmi-K20-p-1526826.html in het zwart. Zit als gegoten, en een crime om hem er weer uit te wippen want hard.

Als protector deze https://www.honorbuy.com/...tector-for-redmi-k20.html Past perfect.

Deze niet kopen trouwens. https://www.banggood.com/...mi-K20-Pro-p-1509221.html Zijn eigenlijk te smal, dus hij valt op.

[ Voor 23% gewijzigd door Xfade op 20-09-2019 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Iemand al een 27w oplader gevonden die werkt voor de Mi 9T Pro? :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-04 17:25
LuPo schreef op zondag 22 september 2019 @ 08:13:
Iemand al een 27w oplader gevonden die werkt voor de Mi 9T Pro? :)
Ik heb de xiaomi turbolader van gearbest, deze laad mijn 9t pro in turbo modes alleen jammer dat ie niet leverbaar is met een eu stekker [gebruik een verloopstukje daarvoor] .kost een tientje, had nog wat punten staan dus had hem voor een paar euro. :) kijk uit er schijnen ook namaak laders aangeboden te worden op aliexpress

https://www.gearbest.com/...22733270.html?wid=1433363

[ Voor 6% gewijzigd door dirk38 op 22-09-2019 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.2d454c4dqnc0qo

Ik heb deze er nu op, vingerprint scanner werkt nog als steeds goed, heb alleen wel wat luchtbubbels onder de protector maar die schijnen eruit te trekken. Pasvorm is niet 100% (lijkt iets kleiner) maar daar merk je niks van tijdens het gebruik.

Dit hoesje gebruik ik nu, erg fijn hoesje het stof houd lekker vast en hij beschermt de telefoon ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Rev! schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:34:

Dit hoesje gebruik ik nu, erg fijn hoesje het stof houd lekker vast en hij beschermt de telefoon ook erg goed.
Gebruik nu ook de ebaicase, helaas wel een vreemde witte gloed bij de selfiecamera, blij dat ik die niet gebruik ;) .Stof is van goede kwaliteit als je bedenkt dat ik 2,74 heb betaald voor dit hoesje.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
Rev! schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:34:

Ik heb deze er nu op, vingerprint scanner werkt nog als steeds goed, heb alleen wel wat luchtbubbels onder de protector maar die schijnen eruit te trekken. Pasvorm is niet 100% (lijkt iets kleiner) maar daar merk je niks van tijdens het gebruik.

Die screenprotector heb ik ook en vind hem zeker niet goed. Er blijft lucht aan de zijkanten zitten die niet weggaat. Tevens is de pasvorm inderdaad te klein en zit er een kader om het glas heen wat dus in feite de bezels dikker maakt en je schermoppervlak kleiner....

Inmiddels het ik de eerder vermelde screenprotector in bestelling staan:

https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.6d5b4c4d7WSG6L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:06
Bugs3 schreef op maandag 23 september 2019 @ 17:52:
[...]

Die screenprotector heb ik ook en vind hem zeker niet goed. Er blijft lucht aan de zijkanten zitten die niet weggaat. Tevens is de pasvorm inderdaad te klein en zit er een kader om het glas heen wat dus in feite de bezels dikker maakt en je schermoppervlak kleiner....

Hier ook bubbels en overal mini krasjes op die folie. Echter alleen zichtbaar met zonlicht. Ik laat het voorlopig erop als bescherming

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• srdevil
ReceiverNL schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:10:
[...]

@Chiyeko

Jammer dat je niet tevreden bent met de Ringke, maar ik denk dat de XUNDD dan ook niks voor je is. De transparante achterkant behoud ook vingerafdrukken en blijft een 'vettige' boel. Als ik m'n vingerafdrukken weg veeg met m'n vinger word het gewoon een 'smeerboel' en niet perse schoon..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Bugs3 schreef op maandag 23 september 2019 @ 17:52:
[...]

Helaas heb ik dit nu ook aan de linkerkant :(. Maar ik laat hem maar erop tot er iets beters beschikbaar is... Display krast vrij snel namelijk.

Edit/
Hmm ok ik heb weg gekregen met de Olive oil trick, geen idee hoe goed dat is maar ik hoef me nu iig niet meer kapot te ergeren :+

[ Voor 9% gewijzigd door Rev! op 24-09-2019 11:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:57

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Deze voor mijn 9T Pro besteld : https://www.amazon.fr/dp/...3044141_185740131_TE_item

Geen screenprotector, maar dat had ik voor mijn Oppo 3T ook niet. Voor mijn 3T was ik ook erg tevreden over deze Spigen case.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v1.0.15.0 (UMOEUXM)

• Spacewide
Nog niet echt aangehaald hier, maar iemand ervaring met zo'n camera beschermglaasje?
Soms rammelt men telefoon tussen andere spullen en is een kras snel gezet. Ik weet enkel niet of dit ten koste gaat van de fotokwaliteit.

US $1.37 21%OFF | Tempered Glass On For Xiaomi Mi
https://s.click.aliexpress.com/e/p1twSHWu

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
Ik wil binnen enkele weken ook de Mi 9T bestellen en was de topic aan het doornemen om me te orienteren op hoesjes en screenprotectors. De nerd dat ik ben denkt dan direct aan een mooi overzicht in Excel zodat ik makkleijk kan vaststellen welke hoesje/screenprotrector de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft. En toen dacht waarom dan niet direct delen met de hele thread

ps: ik had deze post vorige week al gecreerd maar door tijdgebrek niet gepost. De allerlaatste reviews in deze thread zijn dus niet verwerkt. Verder wijzigen de aliexpess prijzen bijna dagelijks dus de prijzen zijn meer een indicatie

Screen protectors

Naam

Prijs

Review

Url
Tempered Glass For Xiaomi Mi 9 9T€1.44protector is volledig edge to edge. Plakte ook netjes zonder bellen.https://www.aliexpress.com/item/33025397866.html
Nugokanaly 2.5D Clear Tempered Glass for Xiaomi Mi 9T €1.47Ik geef het een 10/10 voornamelijk voor (her)plaatsen. Een 10/10 voor de kwaliteit. Glas is glashelder en geen kleur vervorming, dus zo goed als geen verschil met of zonder protector. Kwa bediening van het scherm gewoon heeeeeel goed. Response is ook goed. protector is iets kleiner dan scherm een millimeter aan de zijkanten en 2 of wat millimeter onderzijdehttps://nl.aliexpress.com/item/33026516993.html
CHYI 3D Curved Film For Xiaomi Redmi K20 Pro€3.87Prima over te spreken. Past goed, nauwelijks zichtbaar en toch beschermd tegen krassen. Hij voelt ook totaal niet stroef.https://s.click.aliexpress.com/e/bDA6ehky
ANKENGS for Xiaomi Mi 9T Tempered Glass€6.99Zitten nagenoeg perfect. Geen 2.5D helaas. Hij valt exact over het scherm heen. Er zit een vloeistof bij die je onder de zijkanten moet doen ,omdat er geen lucht tussen kan en 'plakt' dus ook goedhttps://www.amazon.de/dp/B07SRX414D
LONROL Hydrogel Flex Film Full Coverage Soft HD Anti-Fingerprint High Sensitivity for Xiaomi Redmi K20 Pro €7.99gel-achtige screenprotector. ben er zeer tevreden mee. Alle bubbels zijn inmiddels verdwenen, 2,5 uur later. Het nadeel van dit soort screenprotectors is dat ze niet zo goed een klap opvangen als een glasplaatje, en dat het aanbrengen uit twee stappen bestaat waardoor er iets meer kans is op stof onder de protectorhttps://www.amazon.de/gp/product/B07SNDQT94/
NILLKIN Amazing H/H+PRO 9H Glass Screen Protector€9.31Screen protector voelt goed aan en ik heb niet het idee dat het de vingerprintreader nadelig beïnvloed. De screen protector sluit ook niet naadloos aan op het toestel, maar daar heb ik verder geen problemen mee.https://www.aliexpress.com/item/33032462531.html

Hoesjes

Naam

Prijs

Review

Url
Ultra Thin Mobile Phone Cases for Xiaomi Mi 9T€1.31Past erg goed en voelt goed aan. Goede bescherming voor de iets uitstekende camera. Geen idee of NFC hiermee werkthttps://nl.aliexpress.com/item/33030949663.html
Clear Soft TPU Case For Xiaomi Mi 9T Redmi K20 Pro€1.50Minder. Het lijkt transparant, maar zeker de achterkant heeft, als die om het toestel zit, een wat blauwe gloed en het carbon effect van het toestel is totaal niet meer zichtbaarhttps://s.click.aliexpress.com/e/cssEdlZQ
PZOZ Silicone shockproof Transparent Clear Protective case for Redmi K20 €1.83Werkt primahttps://www.aliexpress.com/item/32796724186.html
Shockproof Cloth Soft Cover For Xiaomi Mi 9T€2.74ben er wel blij mee, camera wordt goed beschermd en door textuur lekker in de hand.https://www.aliexpress.com/item/33026477714.html
Xiaomi Mi 9T Case Mi9T Cover Luxury Wallet Leather Back Cover Phone Case€3.59Prima case met genoeg ruimte voor (pin/ov/credit)passen en wat papiergeld.https://www.aliexpress.com/item/33034795148.html
NILLKIN Matte Super Frosted Shield Hard Back Cover For Xiaomi redmi K20€5.50Hard case. Materiaal is niet te buigen. Voelt kwalitatief goed en voelt ook lekker stroef aan. toestel zal niet zomaar uit je handen glijden. Randen vallen iets minder over het scherm in vergelijking met de transparante case van Nillkinhttps://www.aliexpress.com/item/33031916785.html
MOFi original k 20 back fabric cloth silicone capas coque€9.93"Deze case heeft naast de standaard ruimte voor pasjes en papiergeld ook een losse kunstof telefoonbody. Je klikt de body om de telefoon, en plakt hem dan op de magneet in de case. Je kunt de telefoon er vervolgens eenvoudig uitpakken als je wil en dus waar gewenst los van de case gebruiken (los mee telefoneren/ foto's schieten etc)"https://nl.aliexpress.com/item/33028522854.html
Nillkin QIN leather Case Card Pocket wallet bag€9.99Kwalitatief ook goed alleen bij dagelijks gebruik zie je wel de wear en tear. Hoes voelt erg luxe aan. En het toestel zit er ook goed in. Alleen is het totaal plaatje erg dik.https://www.aliexpress.com/item/33035093442.html
XIFAN Case for Xiaomi Mi 9T Pro Flexible Slim Case TPU Case Shockproof Cover and Anti-Fingerprint€11.59De case is superhttps://www.amazon.de/dp/B07SW52B1Q

[ Voor 6% gewijzigd door sunturion op 26-09-2019 20:34 ]

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:57

daffie82

Minisforum UM773 Lite

@sunturion
Die XIFAN case als laatste vermeld, lijkt trouwens erg op de Spigen case die ik hier reeds vermeld heb. Met dit verschil dat er bij de Spigen case geen glas cover zit voor de voorkant.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v1.0.15.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Veldman2
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21-04 18:57
Ik had mijn Mi 9T van Coolblue (via het werk) gekregen en had dus snel bescherming nodig. Bij Amazon.de het volgende besteld: screenprotector + transparante beschermhoes. Twee werkdagen later had ik de protector in de bus; de case kwam een dag later. Verzendkosten voor de 2 samen; 3,49€.
Ik ben zeer tevreden van allebei.

De screenprotector was gemakkelijk aan te brengen. Een paar keer moeten losmaken en terugzetten, totdat hij perfect zat. Het plaatje is iets kleiner dan het glas van de phone, maar bedekt het zichtbare gebied wel volledig. Onmiddellijk na het aanbrengen was er een halo-effect (lucht langs de rand). Om dit op te lossen zit er een zakje met vloeistof en een borsteltje bij, maar dat vond ik zeer onhandig en het stonk nogal. Er stond niet bij wat de vloeistof was, maar ik veronderstel een soort olie. Ik heb dat niet gebruikt en gewoon een wattenstaafje doordrenkt met olijfolie gebruikt om langs de randen te gaan; Hiermee is de lucht verdwenen. Qua gevoel is het is fijn werken op deze protector en ook de vingerafdruksensor werkt goed. Ik heb wel opnieuw ingeleerd.nadat protector erop zat

Het hoesje is zeer stevig en is nog extra verstevigd aan de hoeken. Het maakt de telefoon wat groter maar ik vind het goed in de hand liggen. Ik kom van een Lenovo P2 met een gelijkaardig hoesje, qua beleving is het ongeveer hetzelfde. De mooie blauwe kleur komt natuurlijk beter tot zijn recht zonder hoes, maar ik vind het nu ook nog de moeite.De standaard zwarte hoes die bij de telefoon zit oogt wel professioneler maar nu kan ik tenminste van de mooie kleur genieten. Er zit een heel fijne rasterstructuur in de hoes maar dat is quasi onzichtbaar bij normaal gebruik. Het valt mij op dat het patroon beter zichtbaar is op de foto's dan in het echt. De NFC-sensor wordt niet gestoord door het hoesje

Ik loop er nu al 3 weken tevreden mee rond en heb ondertussen de Xundd ook binnen uit China; Op het eerste zicht lijkt dit een heel stevig hoesje, maar als valbescherming zou ik mijn huidig hoesje meer betrouwen. Ik heb ook het gevoel dat de hoes er vrij losjes rondzit, alsof de telefoon er gemakkelijk uit kan vallen. De zwarte rubberen rand ligt weliswaar aangenaam in de hand maar ik vind de combinatie met het blauw van mijn Mi 9T niet zo mooi. Ik behoud dus mijn huidig hoesje en hou de Xundd als backup.

De eerder besproken screenprotector (2e in de lijst van sunturion) is ook net binnen maar ziet er hetzelfde uit als diegene die ik nu erop heb (inclusief de olie-achtige vloeistof met borsteltje), Dus die blijft voorlopig ook in de verpakking.

Hier enkele foto's: https://drive.google.com/...iZ-29mQDiV_urdXO977jud0ZF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
@Veldman2 Je zegt het volgende:
Veldman2 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 14:48:

De standaard zwarte hoes die bij de telefoon zit oogt wel professioneler maar nu kan ik tenminste van de mooie kleur genieten.
De Mi9T komt toch standaard met een transparante TPU case en geen zwarte?
Er zit een heel fijne rasterstructuur in de hoes maar dat is quasi onzichtbaar bij normaal gebruik. Het valt mij op dat het patroon beter zichtbaar is op de foto's dan in het echt. De NFC-sensor wordt niet gestoord door het hoesje.
Ik neem aan dat je het hier hebt over je nieuwe hoesje van eBay?

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veldman2
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21-04 18:57
De Mi9T komt toch standaard met een transparante TPU case en geen zwarte?
De MI 9T komt standaard met een zwarte ondoorzichtige case.
Ik neem aan dat je het hier hebt over je nieuwe hoesje van eBay?
Ik heb geen hoesje van ebay. Ik heb het over mijn hoesje van Amazon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiyeko
ReceiverNL schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:35:
[...]

Haha ik ga ook voor doorzichtig inderdaad.
Nu de XUNDD binnen, zal minder bescherming bieden, maar ligt een stuk beter in de hand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
ReceiverNL schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:54:
[...]

Ik lees ook veel goede verhalen over de Ringke Fusion-X covers. Zijn wel wat prijziger: €13,75 (Ali) en €14,95 Nederlandse webshops!

[Afbeelding]
Deze heb ik ook idd, is echt een lekker stevig hoesje.
Helaas maakt hij je shiney achterkantje (als je de blauwe/rode hebt) er niet heel veel mooier op.
Bedekt een hoop vd achterkant.
Xfade schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 03:08:
Heb zelf deze er om https://www.banggood.com/...-Redmi-K20-p-1526826.html in het zwart. Zit als gegoten, en een crime om hem er weer uit te wippen want hard.
Welke kleur (Mi 9T (Pro)) heb je? De rode of blauwe? Zo ja; zou je eens een foto willen maken van hoe transparant de achterkant is?
Ik heb de rode, maar kan niet echt een goed (transparant) hoesje vinden waar de achterkant mooi blijft.
Bij heel veel transparante zitten er allemaal een soort "miniscule" puntjes in verwerkt die het effect zeer ten nadele doen.
Ik wil er graag eentje vinden die goed transparant is en waar je het shiney effect van de achterkant behoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReceiverNL
Milo44 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:57:
[...]

Deze heb ik ook idd, is echt een lekker stevig hoesje.
Helaas maakt hij je shiney achterkantje (als je de blauwe/rode hebt) er niet heel veel mooier op.
Bedekt een hoop vd achterkant.

[...]

Welke kleur (Mi 9T (Pro)) heb je? De rode of blauwe? Zo ja; zou je eens een foto willen maken van hoe transparant de achterkant is?
Ik heb de rode, maar kan niet echt een goed (transparant) hoesje vinden waar de achterkant mooi blijft.
Bij heel veel transparante zitten er allemaal een soort "miniscule" puntjes in verwerkt die het effect zeer ten nadele doen.
Ik wil er graag eentje vinden die goed transparant is en waar je het shiney effect van de achterkant behoud.
Hmm das wel jammer. Dat de Ringke niet veel shine toe laat. Bovenstaand hoesje is met een magnetisch systeem? Lijkt mij mij een val niet heel veilig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Milo44 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:57:
[...]

Ik heb de zwarte dus dat is sowieso al lastig te zien, maar ook zie ik bij deze die puntjes waar je het over hebt onder een bepaalde hoek. Tenminste, lijkt zo. Kan ook het effect zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/O0CeXSUjujwuacKx9D8i7keb/medium.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Xfade op 01-10-2019 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
ReceiverNL schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:41:
[...]

Hmm das wel jammer. Dat de Ringke niet veel shine toe laat. Bovenstaand hoesje is met een magnetisch systeem? Lijkt mij mij een val niet heel veilig?
Welke bedoel je? Die Ringke heeft iig sowieso geen magnetisch iets.
Die andere zou ik niet weten (lijkt mij niet overigens), die heb ik niet. @Xfade wel, die zou je vraag daarover kunnen beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Die van mij is niet magnetisch. Is gewoon een harde case met losse screenprotector. Heb ze wel eens gezien en lijkt mij verder ook niks. Extra bulk bij de bezels.

[ Voor 32% gewijzigd door Xfade op 01-10-2019 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Xfade schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:30:
[...]

Ik heb de zwarte dus dat is sowieso al lastig te zien, maar ook zie ik bij deze die puntjes waar je het over hebt onder een bepaalde hoek. Tenminste, lijkt zo. Kan ook het effect zijn.

[Afbeelding]
Kun je misschien ook nog een foto maken van de voorkant? Mooie hoes maar ik ben benieuwd of hij het scherm ook een beetje beschermd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Rev! schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:04:
[...]

Kun je misschien ook nog een foto maken van de voorkant? Mooie hoes maar ik ben benieuwd of hij het scherm ook een beetje beschermd.
Niet echt. Hij zit precies om de randen heen maar het scherm loopt een beetje omhoog. Zie de hoek.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/q5qGR0vGAnZENtbKxTb27gJh/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Xfade schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:18:
[...]

Niet echt. Hij zit precies om de randen heen maar het scherm loopt een beetje omhoog. Zie de hoek.

[Afbeelding]
Ah ok dat is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisztiaan
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 26-01-2021
Normaal gesproken neem ik nooit cases voor mijn telefoons, maar met het scherm van de 9T Pro lijkt het mij toch handig om er één te nemen. Ik wil alleen een hele dunne case, die de telefoon dus eigenlijk nauwelijks dikker maakt.

Zag hierboven al een suggestie dat een goede optie lijkt:
https://nl.aliexpress.com/item/33031916785.html

Vroeg mij af of anderen ook nog suggesties hebben voor cases die dus vrij dun zijn.
Pagina: 1 2 3 Laatste