Notificatie als je bent toegevoegd als mede-auteur

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Gisteren werd ik toegevoegd aan AMD Ryzen (ZEN2) & AM4 Ervaringen Topic en kwam daar pas achter nadat ik per DM op de hoogte werd gesteld.

Er blijken wat topics en posts over dit onderwerp te zijn, maar het is niet duidelijk of dit (notificatie als je bent toegevoegd als mede-auteur) nu een werkende feature is geworden of niet, lijkt mij in ieder geval wenselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-09 16:29

ikloon

Product Owner
Een notificatie als je wordt toegevoegd als mede-auteur is geen feature voor zover ik weet. En eerlijk gezegd lijkt het me ook het netjes dat je daarvan vooraf op de hoogte wordt gebracht. Immers, misschien wil je helemaal niet als mede-auteur toegevoegd worden.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ok. (y) Dat ik werd toegevoegd stond op de planning, maar als het dan gebeurt is een notificatie handig.
Dus in situaties waarin je het niet (vooraf) weet is er kans dat je er zonder notificatie niet eens achter komt.

Als je al een bericht krijgt voor een +1 op een post, is een notificatie bij toegevoegd worden als mede-auteur nog belangrijker lijkt mij.