Op zaterdag 28 juli 2001 19:43 schreef BBQ-Man het volgende:
<font size="1" color="606060">
Op zaterdag 28 juli 2001 19:33 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Kom maar met voorbeelden van onterechte slotjes, de laatste tijd is er veel gezeur over teveel slotjes. Niemand komt met concrete voorbeelden.
Op zaterdag 28 juli 2001 19:36 schreef Jaymz het volgende:
Als je dit constateert, vind ik persoonlijk ook dat je dit moet kunnen uitleggen BBQ-man.
Heb je het idee dat 'het' anders kan/moet, leg jouw probleem dan duidelijk (en beargumenteerd voor). Op LA, of spreek een HGA/Adje aan via mail/icq ofzoiets.
Met bovenstaande post kunnen we (got-crew) niet zoveel, behalve afvragen wie je bedoeld, en dat soort zaken.
</font>
ik heb het helemaal niet over onterechte slotjes, lees anders allebei de post nog eens door...
Hmm, je reactie op sinterklaas is terecht, je hebt het inderdaad niet over onterechte slotjes gehad.
Maar waarom je berichtje ook een quote van Jaymz bevat snap ik niet: Hij heeft het niet over onterechte slotjes en stelt een totaal andere vraag, of eigenlijk: hij onderbouwd dat je een bepaalde stelling moet kunnen onderbouwen, wat je in je eerdere reactie niet doet.
Ik ben nammelijk ook benieuwd naar je reactie hierop en kan me voorstellen dat Jaymz zich hier een beetje met een kluitje in het riet gestuurd wordt.
Voor de duidelijkheid, ik heb het dan over dit berichtje:
Op zaterdag 28 juli 2001 19:36 schreef Jaymz het volgende:
Als je dit constateert, vind ik persoonlijk ook dat je dit moet kunnen uitleggen BBQ-man.
Heb je het idee dat 'het' anders kan/moet, leg jouw probleem dan duidelijk (en beargumenteerd voor). Op LA, of spreek een HGA/Adje aan via mail/icq ofzoiets.
Met bovenstaande post kunnen we (got-crew) niet zoveel, behalve afvragen wie je bedoeld, en dat soort zaken.
I rest my case