Toon posts:

[mededelingen] ecteinascidin

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
[topic=193177]

Zonde ecteinascidin :( Jammer dat je het niet meer ziet zitten (weet je het HEEL zeker??? Bent niet over te halen???)

Ik vond je in ieder geval aardig maar ook consequent als mod :)

Wel in de buurt blijven, he!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

[Personal mode}

ecteinascidin: bedankt voor je tijd, moeite en energie die je als crewmember aan GoT hebt besteed.

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Jammer, vond 'm een van de betere mods.

ecteinascidin; succes als user :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

GoT is een fantastisch forum en iedere vorm van Energie die erin gestoken kan worden zou erin gestoken moeten worden, zodat het een nóg beter forum kan worden.
De massa regeert, en of dat altijd het beste is... Daar hou ik me buiten :P
Als mod heb ik mijn best gedaan om mijn steentje bij te dragen, maar heb tegenwoordig een slecht gevoel over mijn bijdrage achter de schermen.
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik vond je een van de beste en meest consequente mods (ook al hebben sommigen de neiging om consequent bot te noemen).
Zodra ik het gevoel kreeg mij niet meer te kunnen handhaven binnen de crew, was het voor mijn voldoende.
Het is goed om de eer aan jezelf te houden als het echt niet meer gaat, maar jammer blijft het wel.
Ik heb zojuist mijn crewpet ingelevert en zal voortaan als normale user op het forum gaan wandelen (vrij en blij ).
Welkom terug als user :7

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

He, jammer ectein !

Maar een user met visie is natuurlijk ook altijd van harte welkom ! :)

(kom je nu ook wat vaker in TMF ? ) ;)

• saviour
  • Niet online
Ik vond je ook een behoorlijk goede mod (uiteraard op een aantal dingen na :) )

Jammer dat het zo moest lopen voor je, but welcome back ;)

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:24
Altijd jammer als er iemand stopt..
Over je kwaliteiten als mod moeten we geen discussie gaan houden, is toch persoonlijk.....

Welkom Back als user dan maar.

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:28

Hoicks

Techno!

Ik vind ecteinascidin samen met HlpDsk, Jaimz enzo toch een van de betere modjes no offence.

Ik respecteer je keuze en wens je veel :+ toe op GoT als normal user (like i am :) )

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Veel sucses als user ecteindinges :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

jammer...

[stemmodevoornieuwemod-aan]

Ik stem op http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/22388

[stemmodevoornieuwemod-nietmeeruit ;)]

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Moet ecteinascidin nu eerst weer 150 techposts halen en nog ffies wachten tot 26 september tot-ie de HK in mag? :+ :P

iig thanx voor een aantal mooie quotes!!! (verwacht er meer :) )

D3 char(s)

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op zaterdag 28 juli 2001 03:44 schreef hdd het volgende:
jammer...

[stemmodevoornieuwemod-aan]

Ik stem op http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/22388

[stemmodevoornieuwemod-nietmeeruit ;)]
heej dat ben ik man.. :D

stakker :P :P

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op zaterdag 28 juli 2001 06:38 schreef bolk het volgende:

[..]

heej dat ben ik man.. :D

stakker :P :P
:)

• Arno
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Heren, gaan we weer ontopic? Het hoe en wat voor een eventuele aanvulling op de crew zal door ons intern worden behandeld, danku :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Heel jammer ecteinascidin.
Ik hoop dat je je niet hebt laten beinvloeden door het commentaar van sommige users.
Je hebt altijd netjes en consequent gemod.
Ik hoop dat we je nog vaak zullen zien hier :)

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Ecteinascidin, we hebben zakelijk weinig met elkaar te maken gehad, en zo hoort het ook !

Ik heb altijd genoten van je heldere uitleg en je vaste hand in het modden. Ik hoop hier op het forum nog lang van dezelfde standvastige en heldere mening te mogen genieten.

Dit is geen vaarwel en "het ga je goed", want je bent niet weg. Een mod is hoe je het ook wend of keert een user, net als wij allemaal.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55
heel erg jammer dat je er mee stopt.
maar heel GoT bedankt je voor je taak!

hoop dat er een goeie vervanger komt, die forum is geen kattepis wat dat betreft.
ik denk dat ze mischien beter iemand van de andere minder bezochte forums door kunnen schijven want cpu's mobo's en geheugen lijkt me zwaar.

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 12:35
Veel success in het leven zonder GoT :P , alleen 1 vraag wie gaat hem vervangen en wie heeft daar recht over the spreken?

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Arno

Arno

PF5A

Op zaterdag 28 juli 2001 12:29 schreef MGSNK het volgende:
Veel success in het leven zonder GoT :P , alleen 1 vraag wie gaat hem vervangen en wie heeft daar recht over the spreken?
Zoals ik eerder al zei, daar wordt intern wel een besluit over genomen

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Maar wat gebeurt er met zijn FAQ?

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik denk dat die gewoon blijft staan :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• saviour
  • Niet online
Die neemt ie mee zijn digitale graf in >:)

• SteAlthmAn
  • Niet online
Jammer..
Bedankt voor het "modden" :P

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ect., zoals ik al eerder zei: bedankt voor je enorme inzet :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Thx en succes ;)

Grtz

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tot ziens en ik hoop dat je nog wel blijft posten op GoT. :)
Ik vond je wel een van de beste en meest consequente mods.
Succes als usertje dan maar ;)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op zaterdag 28 juli 2001 14:02 schreef GSMboy het volgende:
Maar wat gebeurt er met zijn FAQ?
Die blijft gewoon staan, wmb: prima FAQ.

• saviour
  • Niet online
Wat is wmb?

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Wat Mij Betreft
:)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• saviour
  • Niet online
Aah! Thank joe :)

Iedereen verzint tegenwoordig overal maar een afkorting voor :P

Verwijderd

Ik vind 't jammer dat d'r weer een goede mod weg gaat. ;(

Bedankt ecteinascidin, je inbreng en inzicht was gewoon bijna altijd perfectie.

/me weet wel mods die eerder op 't lijstje staan van mensen die in mijn ogen mogen vertrekken.

• Arno

Arno

PF5A

Op zaterdag 28 juli 2001 17:50 schreef Tweaky het volgende:
/me weet wel mods die eerder op 't lijstje staan van mensen die in mijn ogen mogen vertekken.
Wie dan :? :P

Jeremy Clarkson

Verwijderd

:X

Dan is 't meteen weer een flame of crew afzeik iets en zit ik met een waarschuwing of ban. Nee, heb k geen zin in. :)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:47
Op zaterdag 28 juli 2001 17:52 schreef Traag het volgende:
Wie dan :? :P
Wordt jij nu ook al nieuwsgierig? :7 :+ :o

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 17:53 schreef Tweaky het volgende:
:X

Dan is 't meteen weer een flame of crew afzeik iets en zit ik met een waarschuwing of ban. Nee, heb k geen zin in. :)
Als jij het goed kan onderbouwen met duidelijke voorbeelden niet hoor.

Verwijderd

slotjes zetten schijnt tegenwoordig het enige te zijn waar mods zich mee bezig houden

ecteindinges was één van de weinige die nog een aardige bijdrage leverde (buiten slotjes voor zover die daar onder vallen) en erg veel FAQ's gemaakt heeft...
normaal heb ik het niet zo op kontenkus topics maar dit vind ik toch wel jammer

van sommige (take a guess) mods zijn slot-posts bijna de enige posts die ze gemaakt hebben nadat ze mod zijn geworden,
alsof ze dan in één keer geen reden meer hebben om 'normale' posts te maken om mensen te helpen oid.

het lijkt zo wel alsof het 'normaal' posten alleen maar een doel was om mod worden (wannabe mods)

Verwijderd

Kom maar met voorbeelden van onterechte slotjes, de laatste tijd is er veel gezeur over teveel slotjes. Niemand komt met concrete voorbeelden.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Als je dit constateert, vind ik persoonlijk ook dat je dit moet kunnen uitleggen BBQ-man.

Heb je het idee dat 'het' anders kan/moet, leg jouw probleem dan duidelijk (en beargumenteerd voor). Op LA, of spreek een HGA/Adje aan via mail/icq ofzoiets.

Met bovenstaande post kunnen we (got-crew) niet zoveel, behalve afvragen wie je bedoeld, en dat soort zaken.

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 19:33 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Kom maar met voorbeelden van onterechte slotjes, de laatste tijd is er veel gezeur over teveel slotjes. Niemand komt met concrete voorbeelden.
Op zaterdag 28 juli 2001 19:36 schreef Jaymz het volgende:
Als je dit constateert, vind ik persoonlijk ook dat je dit moet kunnen uitleggen BBQ-man.

Heb je het idee dat 'het' anders kan/moet, leg jouw probleem dan duidelijk (en beargumenteerd voor). Op LA, of spreek een HGA/Adje aan via mail/icq ofzoiets.

Met bovenstaande post kunnen we (got-crew) niet zoveel, behalve afvragen wie je bedoeld, en dat soort zaken.
ik heb het helemaal niet over onterechte slotjes, lees anders allebei de post nog eens door...

• JvS
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 28 juli 2001 19:24 schreef BBQ-Man het volgende:
slotjes zetten schijnt tegenwoordig het enige te zijn waar mods zich mee bezig houden
Doe toch normaal man. De meeste mods zijn gewoon aan het posten. Alleen worden er daarnaast ook topics gesloten enzo... Ik post in ieder geval gewoon door.
ecteindinges was één van de weinige die nog een aardige bijdrage leverde (buiten slotjes voor zover die daar onder vallen) en erg veel FAQ's gemaakt heeft...
normaal heb ik het niet zo op kontenkus topics maar dit vind ik toch wel jammer

van sommige (take a guess) mods zijn slot-posts bijna de enige posts die ze gemaakt hebben nadat ze mod zijn geworden,
alsof ze dan in één keer geen reden meer hebben om 'normale' posts te maken om mensen te helpen oid.
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt (weet het bijna wel zeker), maar dat komt omdat er gewoon een iemand is nu, met betrekkelijk veel tijd, die dus bijvoorbeeld SU bijhoudt, en daardoor ook veel meer slotjes zet, dan posts maakt. Anders krijgen we weer topics waarin mensen beklagen dat het belachlijk is dat de SU zo vol staat. Ik heb het idee, dat er soms mensen alleen maar willen zeuren ofzo.
het lijkt zo wel alsof het 'normaal' posten alleen maar een doel was om mod worden (wannabe mods)
Tuurlijk. Mijn doel is om hier mensen te helpen, en om daar eventueel waardering voor te krijgen (dat is leuk).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Zonder al te bot over te willen komen: ik zal hem zeker niet missen als moderator, ik vond hem er zeker niet geschikt voor.

No flame intended hoor. ;)

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:53

Wimo.

Shake and Bake!

Ik deel de mening van mijn collega hierboven..maar ach. Zo kan ik meer modjes missen >:)

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 23:20 schreef Wimo. het volgende:
Ik deel de mening van mijn collega hierboven..maar ach. Zo kan ik meer modjes missen >:)
We noemen uiteraard geen namen... >:) :P

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op zaterdag 28 juli 2001 19:43 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

[..]

ik heb het helemaal niet over onterechte slotjes, lees anders allebei de post nog eens door...
:? heb ik in de door jouw gequotte post ergens "onterechte slotjes" gezegd ? ? ? ?

Volgens mij niet eigenlijk. Lees nog maar eens goed ;)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dat ik mijn plaats binnen de crew onhoudbaar acht, daar hebben users niet veel mee te maken:"die lustte ik wel rauw" >:) .
Iig kan ik nu als user de Crew wederom kritisch volgen zodat het woord consequent wederom de juiste betekenis krijgt.

Misschien lijkt het op een afscheidstopic dit, maar ik keer gewoon weer terug in het land der levenden, Revolution.

Dus, indien je met iemand een probleeem hebt, dan geef je dat een keer keurig en netjes aan. :) Anders heet het gewoon een flame.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Kritiek is altijd welkom (bij mij iig wel :)
Mailen is vrij zeg ik dan ook ;)

Houd er igg wel rekening mee, hoe dit bij de ontvager aan kan/zal komen.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 28 juli 2001 19:43 schreef BBQ-Man het volgende:

<font size="1" color="606060">
Op zaterdag 28 juli 2001 19:33 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

</font>
Hmm, je reactie op sinterklaas is terecht, je hebt het inderdaad niet over onterechte slotjes gehad.

Maar waarom je berichtje ook een quote van Jaymz bevat snap ik niet: Hij heeft het niet over onterechte slotjes en stelt een totaal andere vraag, of eigenlijk: hij onderbouwd dat je een bepaalde stelling moet kunnen onderbouwen, wat je in je eerdere reactie niet doet.

Ik ben nammelijk ook benieuwd naar je reactie hierop en kan me voorstellen dat Jaymz zich hier een beetje met een kluitje in het riet gestuurd wordt.

Voor de duidelijkheid, ik heb het dan over dit berichtje:

I rest my case :Y)

Verwijderd

Je hoogdravende taalgebruik heb je in ieder geval nog niet verleerd ecteinascidin. :)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
Zodra ik het gevoel kreeg mij niet meer te kunnen handhaven binnen de crew, was het voor mijn voldoende.
Het gevoel jezelf niet te kunnen handhouden.. kan iemand (ectading?) me dat misschien in iets duidelijkere taal omschrijven?

BTW ectading, je hebt toch eerst die note van me wel verwijderd he?! Ze is écht onverdient hoor :+

Wil je btw geloven dat'k vorige week nog aan't denken was.. "exirion is de volgende"?
Hehehe, zal'k alvast het volgende modje ook voorspellen? :)

• Exirion
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 29 juli 2001 02:11 schreef poohbeer het volgende:
Wil je btw geloven dat'k vorige week nog aan't denken was.. "exirion is de volgende"?
Hehehe, zal'k alvast het volgende modje ook voorspellen? :)
Zit je misschien aan jezelf te denken? ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1