Ik heb vorig jaar een huis gekocht, waarbij een Bosch Inductie kookplaat in zit. Best een fijn ding, als hij t doet dan natuurlijk. Voordat ik naar de keukenboer ga bellen, of Bosch inschakel, vroeg ik me af of iemand hier weet wat er aan de hand kan zijn. Het ding is namelijk uit de garantie.
Het gaat om de Bosch PXV875DC1E.
Hij deed het tot even geleden perfect, maar nu reageert hij totaal niet op mijn aanraking... Ik krijg het niet aan. Dus kan ook niet zo veel doen. Zo ver ik weet is de plaat netjes schoon, en mijn handen ook. De hint op de website van Bosch ook netjes gevold:
Wel laat het display wat zien als ik dat doe, maar kan ik ook daar niet vinden in de handleiding wat dat eventueel betekend. Tussen de fout situaties staat dit namelijk niet. Dus misschien wel volkomen normaal... Voor de zekerheid even gefilmd:
Kan iemand mij helpen? Anders moet ik uitzoeken waar het gekocht is of Bosch inschakelen. Waarbij ik niet al te veel positieve verhalen lees over de service van Bosch...
Het gaat om de Bosch PXV875DC1E.
Hij deed het tot even geleden perfect, maar nu reageert hij totaal niet op mijn aanraking... Ik krijg het niet aan. Dus kan ook niet zo veel doen. Zo ver ik weet is de plaat netjes schoon, en mijn handen ook. De hint op de website van Bosch ook netjes gevold:
Ik dacht, misschien een reset nodig, dus heb de stroom eraf gehaald, en er weer opgezet door de stekker uit en in het stopcontact te doen. Echter zonder resultaat.Zorg dat u droge vingers hebt en dat het bedieningspaneel schoon en droog is. Zorg voor een adequaat contactvlak door uw vinger zo horizontaal mogelijk te houden terwijl u de sensor aanraakt. Positioneer uw vinger tijdens de bediening zo accuraat mogelijk.
Wel laat het display wat zien als ik dat doe, maar kan ik ook daar niet vinden in de handleiding wat dat eventueel betekend. Tussen de fout situaties staat dit namelijk niet. Dus misschien wel volkomen normaal... Voor de zekerheid even gefilmd:
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeBosch startup sequence (PXV875DC1E)
Kan iemand mij helpen? Anders moet ik uitzoeken waar het gekocht is of Bosch inschakelen. Waarbij ik niet al te veel positieve verhalen lees over de service van Bosch...