Met alle respect, maar ik vind 't nogal wat om van oplichting te spreken. Je hebt een schijf gekocht en gekregen. Die blijkt, helaas, (misschien) niet goed. Kan gebeuren, kan voorkomen. Shit happens. Misschien heeft de bezorger 'm een keer laten stuiteren en misschien is het wel gewoon een kosmisch deeltje geweest. Wie zal 't weten. Vervolgens ga je verhaal halen en zegt de verkoper: prima, stuur de schijf maar terug. Waarop
jij je hakken in 't zand zet en blijft hameren op je geld terug. Ik vind voorstel van verkoper gewoon netjes en redelijk. En, quite honestly, vind ik 't jammer dat je 't justitieel apparaat me zoiets belast. Er is nou niet echt sprake van poging het onderling netjes op te lossen, zéker vanuit jouw kant niet.
Je kunt je aangifte met een wetransfer ofzo naar jezelf sturen en de link in je DM plakken met verkoper. Zodoende kan verkoper de bijlage downloaden. Of in Google docs uploaden en de link plakken in je DM. Maar als ik verkoper was had ik er vol vertrouwen in dat politie hier niets mee gaat doen. Als je koopt van een particulier is dit een risico dat je, bewust, loopt.
Als we je nog ergens mee kunnen helpen horen we dat graag.
Verder hoort dit niet in
Schop een Modje en gaat dit dus naar
V&A Feedback
Lees ook
How to - Help! Ik ben opgelicht!! eens.
[
Voor 10% gewijzigd door
RobIII op 28-06-2019 01:36
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij