Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 15:18
SmurfLink schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 10:29:
Wat doen ze in Frankrijk e.d. waar die beesten vandaan komen?

Ik weet wel dat ik echt leip word van de jeuk de afgelopen weken. Heb al vanalles geprobeerd, plakband, scrubgel, niks werkt.
Ducttape gebruikt? Vastplakken, stevig aandrukken en in 1x er hard af trekken. Ik heb het eerst met schilderstape geprobeerd maar dat was niet sterk genoeg. Zo kreeg ik het meeste weg.

Ik had nog een paar plekjes die ik met ducttape maar niet opgelost kreeg. Ik hoorde dat hooikoorts tabletten het ook goed doen tegen de jeuk, dus gisteravond een Allerfre genomen en vandaag jeukvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Interessant stukje in het brabants dagblad over de rups in de Loonse en drunense duinen.

Linkje https://www.bd.nl/tilburg...l-een-beetje-na~a160924a/ (wel achter paywall, maar je krijgt 3 artikelen gratis)

Volgens Staatsbosbeheer komt het door de dalende kwaliteit van de grond wat weer door de stikstof uitstoot komt. Voor mezen hebben hier last van wat weer de vijand van de rups is. Laat het kabinet nou juist zijn teruggefloten op haar stikstof aanpak met het PAS programma.

Verder heb ik hier in de bossen wel veel nesten gezien maar ook een hoop nesten met gaten er in. Dus de natuurlijke bestrijding is er wel zeker

[ Voor 4% gewijzigd door GrooV op 05-07-2019 13:55 ]

Pagina: 1 2 Laatste