Ik heb nog een oude Chinese tablet liggen die zo langzamerhand de geest begint te geven. Dus op zoek naar iets nieuws. Ik vind daarbij de Fire HD tablets van Amazon wel interessant. Via eBay is er wel aan te komen zag ik, zowel de 8 als de 10 en ook wel voorgaande generaties.
Nu weet ik dat er niet zomaar standaard Android opzit. Heb wel genoeg sites gezien waar staat hoe je de Google Playstore erop krijgt. Zou te doen moeten zijn.
Maar wat ik niet kan vinden, hoe goed is daarna de compatibiliteit in de Playstore. Tablet zal uiteindelijk beperkt gebruikt worden:
- Netflix
- Ziggo Go (tv kijken)
- Youtube
- Een enkel eenvoudig spelletje voor mijn zoontje
Zijn er hier ervaringen in gebruik van de Amazon Fire tablets? En zo ja, gaat wat ik wil goed werken of kan ik beter een standaard Android ding aanschaffen?
Nu weet ik dat er niet zomaar standaard Android opzit. Heb wel genoeg sites gezien waar staat hoe je de Google Playstore erop krijgt. Zou te doen moeten zijn.
Maar wat ik niet kan vinden, hoe goed is daarna de compatibiliteit in de Playstore. Tablet zal uiteindelijk beperkt gebruikt worden:
- Netflix
- Ziggo Go (tv kijken)
- Youtube
- Een enkel eenvoudig spelletje voor mijn zoontje
Zijn er hier ervaringen in gebruik van de Amazon Fire tablets? En zo ja, gaat wat ik wil goed werken of kan ik beter een standaard Android ding aanschaffen?