Wireless headset en hoe werkt het met games opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 500 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris6601
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-09 21:12
Mijn vraag:

Hoe werkt het audio systeem precies?
ik heb een wireless headset van Steelseries
maar moet ik dan de 3.5mm headphone jack
in de Rift stoppen of kan ik die gewoon aanlaten op mijn PC.

En als ik de Rift erin doe hoe word het dan gedetecteerd, als extra scherm?
Moet ik in games nog iets aanpassen? Kan ik de Rift ingeplugged laten???

-Chris

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wat zegt google? Wat heb je zelf al geprobeerd? We verwachten wel wat meer input..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb 2 headsets, 2 speaker sets en 2 TV's aan mijn pc hangen en Wndows 10 ziet deze allemaal als audio output devices. Ik klik in de systray op het volume icoon, en vervolgens boven de volume schuif kan ik op de tekst klikken en een andere output selecteren.

sim-pel

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris6601
Bedankt voor het antwoord, ik besef me nu pas dat die 3.5mm headphone jack erop zit zodat je die niet in je pc hoeft te pluggen... haha en om op Corset terug te komen, ik heb de headset nog niet. ik vroeg het me af omdat ik hem ga kopen binnenkort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerothe2nd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 27-11-2023
@Chris6601 Mijn Arctis 7 heeft inderdaad ook 2 headphone jacks op de transmitter. De ene fungeert als input, de andere als output. Als ik speakers in de output stop, gaan die alleen aan als mijn headset uit staat. Scheelt al 1 device switchen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris6601
@zerothe2nd Heb ik ook aanstaan! Super handig, alleen schrik ik als ik mn headset uitdoe als ik ga eten en mijn speakers staan nog aan en mijn livestream of voetbal wedstrijd gaat verder :p

[ Voor 8% gewijzigd door Chris6601 op 24-06-2019 16:19 . Reden: Iets vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickstrein3737
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-10-2024
Vergeet niet dat in draadloze headset vaak net wat teveel latency zit voor VR gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris6601
@rickstrein3737 Meer dan normale beeldschermen? Want ik heb er nooit last van gehad, en anders doen we het kabeltje erin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Welkom op het Tweakers forum, @Chris6601! We helpen elkaar graag op tweakers, maar verwachten wel wat eigen inzet voor je een topic opent. Zie Het algemeen beleid #quickstart voor tips en onze huisregels.

De antwoorden op je vragen zijn eenvoudig zelf te googlen. Ook kun je je inlezen in ons algemene Rift topic: [Oculus Rift] Ervaringen & Discussie. Daar zijn dan ook kleine vraagjes als deze te stellen (als je er zelf niet uitkomt). Hier gaat dan ook een slotje op...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.