Mijn vraag
Ik wil mijn oude iMac die ik heb overgenomen verkopen.
Hierdoor heb ik de iMac teruggezet naar fabrieksinstellingen om alle inhoud te wissen.
Het lukt me nu echter niet meer om de OS X opnieuw te installeren.
Hij geeft namelijk bij het installeren aan dan het artikel tijdelijk niet beschikbaar is.
Relevante software en hardware die ik gebruik
De iMac die ik bezit heeft de volgende specificaties:
IMac 24 inch, begin 2009_
Processor 2,93 GHz intel core 2 duo
Geheugen 4 GB 1067 MHz DDR3
Videokaart NVIDIA GeForce GT 120 256 MB
OS X : El Capitan
Ik kwam op dit forum een soort gelijk artikel tegen Mac OS X opnieuw installeren tijdelijk niet beschikbaar
Na het doorlopen van dit artikel begrijp ik echter nog steeds niet wat ik moet doen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Het internet recovery systeem ( command+alt/option + R ) werkt niet op mijn systeem.
Hoe een boothable usb wordt aan gemaakt begreep ik ook niet helemaal.
Er werd hier namelijk aangegeven dat je vanuit de appstore de oude besturingssytemen kan downloaden maar hoe kan ik deze downloaden als ik überhaupt de computer niet meer in kom?
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen aangezien ik vrijwel geen kennis heb over de IMac systemen.
bij voorbaat dank
Ik wil mijn oude iMac die ik heb overgenomen verkopen.
Hierdoor heb ik de iMac teruggezet naar fabrieksinstellingen om alle inhoud te wissen.
Het lukt me nu echter niet meer om de OS X opnieuw te installeren.
Hij geeft namelijk bij het installeren aan dan het artikel tijdelijk niet beschikbaar is.
Relevante software en hardware die ik gebruik
De iMac die ik bezit heeft de volgende specificaties:
IMac 24 inch, begin 2009_
Processor 2,93 GHz intel core 2 duo
Geheugen 4 GB 1067 MHz DDR3
Videokaart NVIDIA GeForce GT 120 256 MB
OS X : El Capitan
Ik kwam op dit forum een soort gelijk artikel tegen Mac OS X opnieuw installeren tijdelijk niet beschikbaar
Na het doorlopen van dit artikel begrijp ik echter nog steeds niet wat ik moet doen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Het internet recovery systeem ( command+alt/option + R ) werkt niet op mijn systeem.
Hoe een boothable usb wordt aan gemaakt begreep ik ook niet helemaal.
Er werd hier namelijk aangegeven dat je vanuit de appstore de oude besturingssytemen kan downloaden maar hoe kan ik deze downloaden als ik überhaupt de computer niet meer in kom?
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen aangezien ik vrijwel geen kennis heb over de IMac systemen.
bij voorbaat dank