Mijn vraag
Ik heb nu zo'n halfjaar mijn Asus VivoBook Pro N580VD-FY341T. In het begin werkte hij prima, maar op gegeven moment wanneer ik ging gamen verschenen er allemaal driehoeken en vierkantjes in mijn games, waardoor deze onspeelbaar zijn geworden. Ik denk dat dit heeft te maken met mijn videokaart. De games die ik heb gespeeld zijn Sims 4 en Fortnite. Ik gebruik een 64-bits versie van Windows 10.
Specificaties van mijn Asus VivoBook Pro N580VD-FY341T:
Processortype: Intel Core i7
Processornummer: i7-7700HQ (4 cores)
Kloksnelheid: 2,8 GHz (max. 3,8 GHz)
Intern geheugen:16 GB
Max. intern geheugen: 16 GB
Type intern geheugen: DDR4 (SODIMM)
Aantal geheugensloten: 2
Geheugen lay-out: 2 x 8 GB
Videokaartmodel: Stand alone videokaart
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 1050
Videokaartgeheugen: 2048 MB
Ik heb al meerdere dingen geprobeerd. Ik heb alle drivers van Nvidia verwijdert en opnieuw geinstalleerd. Ik heb mijn laptop compleet gereset en windows 10 opnieuw geinstalleerd. In Nvidia-configuratie scherm heb ik aangegeven de GeForce GTX 1050 te gebruiken, en ook bij het openen van een game geklikt op uitvoeren met krachtige NVIDIA-processor. Dit werkte allemaal niet... Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Ik heb nu zo'n halfjaar mijn Asus VivoBook Pro N580VD-FY341T. In het begin werkte hij prima, maar op gegeven moment wanneer ik ging gamen verschenen er allemaal driehoeken en vierkantjes in mijn games, waardoor deze onspeelbaar zijn geworden. Ik denk dat dit heeft te maken met mijn videokaart. De games die ik heb gespeeld zijn Sims 4 en Fortnite. Ik gebruik een 64-bits versie van Windows 10.
Specificaties van mijn Asus VivoBook Pro N580VD-FY341T:
Processortype: Intel Core i7
Processornummer: i7-7700HQ (4 cores)
Kloksnelheid: 2,8 GHz (max. 3,8 GHz)
Intern geheugen:16 GB
Max. intern geheugen: 16 GB
Type intern geheugen: DDR4 (SODIMM)
Aantal geheugensloten: 2
Geheugen lay-out: 2 x 8 GB
Videokaartmodel: Stand alone videokaart
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 1050
Videokaartgeheugen: 2048 MB
Ik heb al meerdere dingen geprobeerd. Ik heb alle drivers van Nvidia verwijdert en opnieuw geinstalleerd. Ik heb mijn laptop compleet gereset en windows 10 opnieuw geinstalleerd. In Nvidia-configuratie scherm heb ik aangegeven de GeForce GTX 1050 te gebruiken, en ook bij het openen van een game geklikt op uitvoeren met krachtige NVIDIA-processor. Dit werkte allemaal niet... Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.