Mijn vraag:
Ik heb een laptop met een nVidia GT540M, en gebruik deze laptop vooral voor Photoshop werk. Nu heeft Windows Update net zijn rondje updates gedaan, en de laptop is zo traag als wat geworden. Ik zit te kijken in de instellingen van PS, en Adobe lijkt alleen maar de interne videokaart te herkennen. Hoe zorg ik ervoor dat de 540 de primaire videokaart wordt?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Asus N53SV
Photoshop CS5.1 (werkt goed genoeg)
Win 10
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Vreemd genoeg ziet dxdiag de kaart ook niet, de software van nVidia ziet de kaart wel en in apparaatbeheer staat de kaart ook aangegeven.

Hoop dat dit voldoende informatie is.
Alvast bedankt voor de moeite, Maarten
...
Ik heb een laptop met een nVidia GT540M, en gebruik deze laptop vooral voor Photoshop werk. Nu heeft Windows Update net zijn rondje updates gedaan, en de laptop is zo traag als wat geworden. Ik zit te kijken in de instellingen van PS, en Adobe lijkt alleen maar de interne videokaart te herkennen. Hoe zorg ik ervoor dat de 540 de primaire videokaart wordt?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Asus N53SV
Photoshop CS5.1 (werkt goed genoeg)
Win 10
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Vreemd genoeg ziet dxdiag de kaart ook niet, de software van nVidia ziet de kaart wel en in apparaatbeheer staat de kaart ook aangegeven.

Hoop dat dit voldoende informatie is.
Alvast bedankt voor de moeite, Maarten
...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.