Het Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 45 heeft nadrukkelijk in de titel staan *geen* andere foutjes. Ik snap dat de bedoeling is dat als er ergens inhoudelijk ellenlang over gediscussieerd moet worden dat dat een eigen topic verdient en niet in 't spel- en tikfoutjes topic hoort.
Echter: RobIII in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 45"
Dit valt niet onder een spel- of tikfout maar is wel een klein foutje / detail. Ik vind het onzin om daar een nieuw topic voor te (moeten) openen. Dat kan prima in het spel- of tikfoutjes topic IMHO.
Ik heb vaker dat soort -geen- spel- of tikfoutjes aangekaart in dat topic. Is het geen idee om dat topic te hernoemen naar iets als "spel-, tik- en andere kleine foutjes" of beter nog "het kleine foutjes topic" ofzo? Ik voel me niet heel gemakkelijk om daar, eigenlijk "tegen de regels in", zo'n akkefietje te melden, maar een apart topic voor zoiets openen gaat 't doel ook voorbij IMHO.
Een paar andere (eigen, enigszins "recente") voorbeelden van dingen die ik heb aangekaart die, technically, geen spelfaut of tikfpiy zijn:
RobIII in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 43"
RobIII in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 44"
RobIII in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 45"
Echter: RobIII in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 45"
Dit valt niet onder een spel- of tikfout maar is wel een klein foutje / detail. Ik vind het onzin om daar een nieuw topic voor te (moeten) openen. Dat kan prima in het spel- of tikfoutjes topic IMHO.
Ik heb vaker dat soort -geen- spel- of tikfoutjes aangekaart in dat topic. Is het geen idee om dat topic te hernoemen naar iets als "spel-, tik- en andere kleine foutjes" of beter nog "het kleine foutjes topic" ofzo? Ik voel me niet heel gemakkelijk om daar, eigenlijk "tegen de regels in", zo'n akkefietje te melden, maar een apart topic voor zoiets openen gaat 't doel ook voorbij IMHO.
Een paar andere (eigen, enigszins "recente") voorbeelden van dingen die ik heb aangekaart die, technically, geen spelfaut of tikfpiy zijn:
RobIII in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 45"
[ Voor 41% gewijzigd door RobIII op 16-06-2019 15:47 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij