Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postbus2000
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 18:31
Mijn vraag of is het een discussie ?

waarom staat op pricewatch

( categorie: Smartphones )dat een toestel (Xiaomi Mi A2 64GB)

android 9 is maar als je op de site besteld er staat dat het android 8.1 is ? Bij ontvangst blijkt ook Android 8..

Relevante software en hardware die ik gebruik :

Bestelde Xiaomi Mi A2 64GB en pas bij ontvangst merkte ik Android 8.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb :

Toestel ontvangen en (een) update gedraaid meteen vastloper... Reboot , terug naar fabrieksinstellingen , en weer update Weer vastloper.

Ondertussen toestel retour gestuurd. Kijken of dit netjes wordt afgehandeld :-)

Beste antwoord (via postbus2000 op 16-06-2019 09:47)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
postbus2000 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 07:38:
android 9 is maar als je op de site besteld er staat dat het android 8.1 is ? Bij ontvangst blijkt ook Android 8..
Omdat het toestel een update heeft gekregen naar Android 9, al worden niet alle exemplaren daarmee uitgeleverd.
Toestel ontvangen en (een) update gedraaid meteen vastloper... Reboot , terug naar fabrieksinstellingen , en weer update Weer vastloper.
Hier hebben helaas meer Nederlandstalige toestellen last van, zie ook: Nieuwe Xiaomi Mi A2 bestellen na bootloop tgv update?. Simkaart eruit halen en dan alle updates voltooiden was dus de oplossing geweest. :)

Ik heb verder nog even je titel aangepast. Daarnaast horen foutjes in de Pricewatch niet in Android-forum thuis, maar in: Pricewatch. Echter heb je ook een technische vraag, dus laat ik hem nog eventjes hier staan.

[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 13-06-2019 09:13 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Laatst online: 12-09 13:43
Ik heb een iets ander model (Mi A2 Lite), maar die ging netjes updaten naar 9 na ontvangst. Google geeft wel een boel resultaten met schijnbaar eenzelfde probleem bij de update zonder dat ik snel een oplossing zie.

Hopelijk hebben ze snel je probleem opgelost.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
postbus2000 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 07:38:
Omdat het toestel een update heeft gekregen naar Android 9, al worden niet alle exemplaren daarmee uitgeleverd.
Hier hebben helaas meer Nederlandstalige toestellen last van, zie ook: Nieuwe Xiaomi Mi A2 bestellen na bootloop tgv update?. Simkaart eruit halen en dan alle updates voltooiden was dus de oplossing geweest. :)

Ik heb verder nog even je titel aangepast. Daarnaast horen foutjes in de Pricewatch niet in Android-forum thuis, maar in: Pricewatch. Echter heb je ook een technische vraag, dus laat ik hem nog eventjes hier staan.

[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 13-06-2019 09:13 ]