Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BremkeW
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Veel succes met deze zielige site jongens. Beter dat jullie gewoon lekker de hele dag Fortnite ofzo gaan spelen, want aan dit forum heeft toch niemand wat met deze karige hulp.

[ Voor 84% gewijzigd door BremkeW op 25-06-2019 12:17 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 20:18
Er mist wat informatie... Verder denk ik dat je je gpu kapot hebt gemaakt. Je kan eventueel nog een andere gpu of de onboard gpu (indien je deze hebt) proberen.

Mocht dat niet helpen dan ook even een andere monitor testen maar ik denk echt dat je gpu kapot is

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heb je je pc al eens open gemaakt om te kijken of de videokaart er nog goed in zit?
Ik neem aan van wel, maar dat zou wel handig zijn om in je post te zetten ;)
Je hebt toevallig geen rood lampje op je moederbord branden?

[ Voor 29% gewijzigd door fm77 op 12-06-2019 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BremkeW
  • Niet online
Belabberde hulp zoals altijd weer. Pc doet het gewoon als ik een andere monitor gebruik. Zoals altijd is de hulp hier van zeer matig niveau. Laatste keer dat ik hier iets vraag, echt te triest voor woorden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

BremkeW schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:18:
Belabberde hulp zoals altijd weer. Pc doet het gewoon als ik een andere monitor gebruik. Zoals altijd is de hulp hier van zeer matig niveau. Laatste keer dat ik hier iets vraag, echt te triest voor woorden.
Zoals de waard is...?

Er stond in de topicstart niet vermeld dat het met een ander beeldscherm wel werkt. Dan is het toch logisch dat iemand vraagt / denkt dat je je GPU misschien defect hebt gemaakt?

Maar oke, je monitor is dus mogelijk kapot. Is er misschien een kans om de monitor dan eens aan een andere PC te hangen? Dan heb je echt helemaal kruiselings monitor & GPU los van elkaar getest.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:27
BremkeW schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:18:
suggesties zijn gegeven en zelf reageer je 12 dagen gewoon niet. Zou handig zijn om wat actiever te reageren en iets met de adviezen te doen en terug te koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheese
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
BremkeW schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 22:25:
Heb vandaag wat dingetjes rond mijn bureau verplaatst waarbij de DisplayPort aansluiting in de pc een beetje was verbogen. Hierna stopte het beeldscherm met werken.
Je zegt hier dat de aansluiting in je pc is verbogen. Het is daarom aannemelijk op grond van jouw informatie dat je GPU stuk is. Het is goed om altijd te vermelden wat je zelf al geprobeerd hebt zodat je dingen kan uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BremkeW
  • Niet online
Hahahaha lekker die zielige mensen hier. Blijf maar lekker de rest van je leven achter je pc'tje zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:27

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Wat verwacht je nou van ons? Dat we op magische wijze weten wat jij stuk hebt gemaakt aan je monitor?

Jij was erbij, wij niet. Beetje inlevingsvermogen mag wel.

Oh en als jij een forum weet waar ze wel iets kunnen met deze karige topicstart, post dan vooral een link. Maar ergens heb ik daar een hard hoofd in.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BremkeW
  • Niet online
Hahahahahaha en maar doorgaan met zielig doen. Arme arme nerdjes hier op dit forum, bedankt voor de humor op deze vroege ochtend. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BremkeW schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:15:
Hahahahahaha en maar doorgaan met zielig doen. Arme arme nerdjes hier op dit forum, bedankt voor de humor op deze vroege ochtend. :')
Grappig omdat je zelf blijkbaar een 'ICT opleiding' doet en waarschijnlijk dus met dezelfde mensen spreekt als jij zelf.

Geen idee hoe oud je bent, maar iets meer volwassen gedrag zou je sieren. Verder is 12:15 niet een vroege ochtend.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2019 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaJeroen
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-03-2024
Als je de geboden hulp van mede-Tweakers hier niet kan/wil respecteren, welke de meeste hier in hun eigen 'vrije' tijd aan jou doen besteden, reageer dan op zijn minst op een respectvolle en volwassen manier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamaa1
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20:11
Beetje last van de hitte volgens mij? Mensen proberen je hier gratis te helpen, misschien moet je dat op prijs stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:27

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Vind het wel boeiend dat de TS zo reageert terwijl hijzelf niets anders dan vragen heeft gepost op dit forum. Hij heeft op geen enkel moment iemand anders geholpen.

Bovendien is hij in zijn vorige topics prima geholpen door onze medetweakers.

Dus ik zeg troll.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 12:57

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Goed, dit is wel klaar zo.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.