Vervanging Moederbord Socket 1150

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• zuiverekoffie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-05 18:44
Hallo,

ik wil mijn moederbord vervangen, dit is een oudere Gigabyte GA-B85M-HD3 S1150 , nu wil ik dus wel graag mijn processor enz kunnen blijven gebruiken, dus mijn vraag is, waar kan ik deze Moederbord het beste mee vervangen?
Ik heb wel gezocht naar S1150 borden maar die zijn er weinig (en ouder), kan ik ook een andere socket bord kopen?
Mijn CPU is een Intel Core i7 4790K Haswell Socket1150 LGA
RAM is DDR3

alvast bedankt.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-12 10:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vervanging moederbord maar welke? ?

Ben een beetje zoekende dat je de afgelopen 7 maanden niet echt info hebt kunnen vinden of / welk moederbord eventueel kan worden aangeschaft.

Allicht kan je nogmaals beargumenteren waarom je toch een ander moederbord nodig hebt? En ja, er is een zeer grote kans dat je inderdaad geen/weinig nieuwe borden meer gaat vinden maar dat is ook best logisch voor een technologie die 6 jaar geleden actueel was :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Nu online
Kijk eens op V&A genoeg te vinden volgens mij ;)

Don't let perfect be the enemy of good.

• zuiverekoffie
MAX3400 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 11:42:
Vervanging moederbord maar welke? ?

Ben een beetje zoekende dat je de afgelopen 7 maanden niet echt info hebt kunnen vinden of / welk moederbord eventueel kan worden aangeschaft.

Allicht kan je nogmaals beargumenteren waarom je toch een ander moederbord nodig hebt? En ja, er is een zeer grote kans dat je inderdaad geen/weinig nieuwe borden meer gaat vinden maar dat is ook best logisch voor een technologie die 6 jaar geleden actueel was :)
Klopt, ik heb er 1 kunnen vinden via Ebay, uit China, en na 6 weken kon ik hem traceren ergens in de Rotterdamse haven en toen was hij spoorloos, dus geannuleerd en mijn geld wel weer gekregen.. maar dus geen bord. Ik heb mijn PC nu 24/7 aan want anders start hij niet meer op. Ik heb dus verder alles al geprobeerd enz, het is echt het moederbord wat kapot is.

Maar feitelijk probeer ik te vragen, ik zit dus vast aan oudere types moederborden als ik mn CPU en zo wil behouden? Er is geen nieuw alternatief?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

here you go Z87-97 kun je ook OC gebruiken

[ Voor 8% gewijzigd door Hackus op 10-06-2019 12:02 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Snij_Bone
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-12 20:38
Heb je inmiddels die HKC voeding al vervangen ?
Grote kans dat het daar aan ligt.

• zuiverekoffie
Snij_Bone schreef op maandag 10 juni 2019 @ 13:09:
Heb je inmiddels die HKC voeding al vervangen ?
Grote kans dat het daar aan ligt.
Ja, zo'n beetje alles al vervangen behalve moederbord.
Ik heb misschien al iets gevonden via Vraag en aanbod, bedankt iig
Pagina: 1