Maar met het huidige standaard Windows 2000 netwerk taskbar icon kan je geen verschil zien tussen send of receive. Is dit te tweaken ???
Je ziet het verschil wel!, er staan twee monitortjes in het icoon'tje de ene is send en de andere is recieve...
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Nee niet dus, er staan er inderdaad 2 onder elkaar maar er is geen verschil. Met die brakke software van m'n kabelaar kon ik het zien. Maar met deze PPPOE onder Windows 2000 absoluut niet.
idd ga maar eens zoeken naar DU meter!Op vrijdag 27 juli 2001 16:02 schreef Smooth2K het volgende:
Laat maar, ik heb al een proggie gevonden. Network led. Er zullen nog wel bergen meer zijn..
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Hmm, hier werkt het wel gewoon zo als eerder al gezegd werd: De ene stelt upstream voor en de andere downstream...Op vrijdag 27 juli 2001 15:54 schreef Smooth2K het volgende:
Nee niet dus, er staan er inderdaad 2 onder elkaar maar er is geen verschil. Met die brakke software van m'n kabelaar kon ik het zien. Maar met deze PPPOE onder Windows 2000 absoluut niet.
Maar iig kun je in de tips en trucs van de NT FAQ staan een hele reeks programmatjes vinden die dit heel netjes aangeven, en bovendien ook wat meer info geven zoals hoe snel, hoe veel dataverkeer totaal, mooi grafiekje, etc.
Ja, dat wist ik ook, maar ik wil het dus in m'n tray icon zien. Dat Network led proggie is echt wat ik wilde. In je tray twee kleine bars, send en receive. Je kan dus in een keer zien hoeveel er binnen komt en hoeveel er uit gaat zonder eerst extra schermen te moeten openen...
Op vrijdag 27 juli 2001 16:29 schreef M4RTiN het volgende:
[afbeelding]
Nogal wiedes... voor ieder TCP packet wat verstuurd wordt krijg je als het goed is een acknowledgement terug.Op vrijdag 27 juli 2001 17:40 schreef Smooth2K het volgende:
Ik weet het, maar DIE GAAN BIJ MIJ ALTIJD TEGELIJK AAN...
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Pagina: 1