Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vkey
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 17:22
Ik wil graag een Raspberry Pi met touchscreen op de muur monteren, waarbij ik de Pi in wil bouwen, zodat het scherm vlak op de muur zit. Ik gebruik een Raspberry Pi 3 Model B+ en het standaard 7 inch touchscreen.

Op internet zijn er een (beperkt) aantal voorbeelden te vinden, deze maken daarbij veelal gebruik van Amerikaanse inbouwdozen of 3D geprinte custom made oplossingen. Ik ben op zoek naar een geschikte inbouwdoos die in Nederland verkrijgbaar is, rekening houdend met (i) de benodigde ruimte in de muur voor de Pi en (ii) het hierop kunnen monteren van de touchscreen (eventueel met houder).

Onderstaand plaatje geeft goed weer waar ik naar op zoek ben (dit is alleen een oplossing van 425+ euro):
Afbeeldingslocatie: https://www.sferalabs.cc/wp-content/uploads/strato-pi-touch-exploded.png

Zijn er tweakers die hier ervaring mee hebben?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noitisnt
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16-08 12:40
Kan je het niet zelf van hout maken? Da's simpel en goedkoop, en omdat het toch onzichtbaar wordt weggewerkt maakt het niet zoveel uit als je geen meubelmaker-skills hebt. Je zou ook eens langs de sigarenboer kunnen gaan om te vragen naar een geschikt sigarenkistje, die dingen heb je namelijk in alle soorten en maten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AUijtdehaag
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Is een tablet aan de muur niet veel makkelijker en de pi in de meterkast?
Tablet voor aan de muur

[ Voor 24% gewijzigd door AUijtdehaag op 18-06-2019 16:21 ]

PVOutput Github - Div ESP TK: MHI - Clack - Marstek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Op Thingiverse staan een aantal leuke houders, als je zelf geen 3D-printer hebt is er vast wel een makerspace in de buurt waar je die kan uitprinten :)

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube