Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Goedemorgen,

Wij willen ene slimme deurbel gaan aanschaffen en er we hebben onlangs al de groepenkast vervangen met een trafo die 8 , 12 en 24v kan voeden dus een slimme deurbel moet zo aangesloten kunnen worden. Het enige is dat de gong nog zo'n "ouderwetse" is met draden op 8v, dus misschien dat deze nog vervangen moet worden.

Wij willen kunnen zien wie er voor de deur staat, mogelijk met opname functie als er iemand vlakbij staat of aanbelt. Het beeld moet goed zijn, ook in de nacht en daarbij 2-weg kunnen spreken met elkaar, waarbij de kwaliteit ook voldoende moet zijn.

Nu zij er enkele te verkrijgen en de reviews lopen erg uiteen, waardoor het er niet duidelijker op wordt wat nu de betere keuze is.

Zijn er personen hier die meerdere bellen hebben geprobeerd en wat is de ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:41
Hier de Ring Pro, goed beeld 2 weg communicatie en recording. Geen moment spijt van gehad!

Linkje naar het Ring topic: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1893759
Voor vergelijk specificaties https://tweakers.net/pricewatch/compare/543081;1183585/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 19:40
Hier goede ervaringen met de Hello, mijn keuze is vanwege de integratie met Google Home (b.v. de hub (UK versie bij lancering gehaald), waarbij als er aangebeld wordt ik direct beeld heb en kan praten. Maar ook de continue opname van de Nest camera's vind ik verreweg de beste in de markt.

(Inmiddels 2 IQ cam outdoor naast de Hello)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1975
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:22
Hardware info heeft een vergelijking op de site staan.
Naast de kosten van aanschaf moet je ook rekening houden met de kosten van het bijkomende abonnement. die is een stuk duurder bij de Hello. Ik heb de Ring en vind dat een belangrijk voordeel van de Ring.
Daarna is deze zeer compleet geleverd, met voeding voor in de meterkast en een gong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
Wij hebben een doorbird en zeer tevreden van, ik wou deze omdat deze bekabeld kan aangesloten worden, er loopt 1 utp naar de bel en daar zit netwerk, aansluiting gong en voeding op.
Slechte WiFi, nieuwe modem en ssid allemaal geen probleem. Ik vind bekabelde aansluiting nog altijd het fijnste maar moet wel mogelijk zijn natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Inmiddels een Nest Hello gekocht.

Paar vragen:

De proefversie zit er niet meer bij, is dat ivm privacy wet?
Kan je de abonnementen alleen maar via kredietkaart aanschaffen?
Pagina: 1