Goedkoopste shop uit PW blijkt duurder bij doorklikken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 09:52
Hallo!

Hier:
pricewatch: Sandisk Ultra microSDXC Class 10 UHS-I A1 UHS Class 1 128GB + SD-...

is te zien dat DataIO dit kaartje te koop heeft voor 20,99 zonder bezorgkosten dus bezorgprijs ook 20,99. Copy paste van de PW:

DataIO Snel leveren uit eigen voorraad, review cijfer 9,6 Score: 5 (43) € 20,99 € 20,99

Daarmee zijn ze de nr1 uit de PW op dit product.

Doorgeklikt naar de DataIO productpagina is echter te zien:
€29,90 €22,29 incl . BTW

Dat is te hoog. Ik vroeg me verder nog af of de bezorgkosten (0,00) wel klopten: en bij het bestellen zijn de bezorgkosten voor dit pakketje inderdaad 2,50. Hier staat hij standaard op en dat lijkt me ook passend voor een doos van meerdere centimeters dik. Je kan dan ook voor een briefverpakking sturen, maar dan heb je dus geen bescherming, geen track&trace, en het gaat 2 a 3 dagen duren. Ik vind dus de manier waarop DataIO nu bovenaan komt te staan niet helemaal eerlijk tegenover concurrenten.

Gek genoeg is in dat afrekenscherm de productprijs wel 20,99! En ook als je back gaat naar de productpagina staat daar nu:
€27,90 €20,99 incl . BTW

Er is dus ook iets fout bij hun waardoor je op de initiele productpagina een te hoge prijs krijgt voorgezet.
Maar hun gratis bezorgd tag 24/7 voor 17:00 besteld morgen in huis en zonder bezorgkosten: dat is dus onwaar (en bij de andere webshops klopt dat wel).

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 20:12

KDL

Blijkbaar gebeurt dit vaker
Terugkerende foutieve prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is in principe gewoon voor 20,99 bij je op de deurmat te krijgen.

Bescherming/brievenbuspakje voor een MicroSD kaartje vind ik nogal een non argument. Dat gaat echt niet kapot in de originele verpakking, en zo wel is DataIO nog steeds verantwoordelijk voor de levering.

Dat prijsverschil tussen pagina openen en bestellen is wel gek. Daar doet DataIO zichzelf juist weer tekort dus ik vermoed geen kwade wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 09:52
Vermoed ik ook niet hoor. Maar als je je op de PW presenteert als '20,99, gratis de volgende dag bezorgd', en je klikt door en je ziet dan '22,29, bezorgkosten 2,50', dan is er iets niet in orde.

Klopt dat je hem voor 20,99 thuis kan hebben bij hen, maar waarom staat er dan bij 'voor 17:00 besteld, de volgende dag in huis'? Want dat is dan niet het geval.

Vermoed geen kwade wil maar als dit soort dingen niet kloppen werkt de pricewatch gewoon niet lekker. En dat is irritant, want ik klik op de DataIO link omdat ik denk: hey, als ik daar bestel ben ik voor 20,99 klaar, bezorgkosten zijn gratis, en ik heb het morgen in huis.

Nou, niet dus.

[ Voor 54% gewijzigd door Znorkus op 05-06-2019 13:06 ]