Reële prijs indicatie Iphone SE?

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino_xhi
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 14-02-2021
Hallo iedereen!

A.s. Augustus neem ik waarschijnlijk een nieuwe telefoon met abonnement. Momenteel gebruik ik de Iphone SE (rosé gold, 32gb). Deze is nog helemaal goed, ik ben zelf alleen toe aan iets nieuwers.

Ik wil dan graag de SE verkopen, maar vraag mij af wat ik er nog voor kan vragen. Hij heeft lichte gebruikssporen op de behuizing door zandkorrels in de hoesjes en het wisselen van de hoesjes. Altijd een hoesje om gehad! Ook altijd een tempered glass screenprotector op gehad, dus geen enkel krasje op het scherm.

Alle knoppen werken goed en er zitten 5 (zo goed als) nieuwe hoesjes bij. Waarvan één met back-up batterij in het hoesje. Ook zitten er twee nieuwe tempered glass screenprotectors bij. Een (originele) oplader kan ik bijvoegen, is echter wel beschilderd.

Wat kan ik hier nog voor vragen in augustus (nu), wat een reële prijs is?

Ik hoor graag van jullie en alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
Dino_xhi

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Vergelijk eens met anderen hier op V&A van Tweakers.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Taxaties doen we hier niet op GoT, aangezien je dit prima zelf kunt doen. Kijk 'ns wat anderen zoal vragen, verzin een leuke prijs, en kijk wat het animo is. Zie ook Howto: prijsbepaling (oude) hardware Dit topic gaat op slot

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.