Een afterbunner kaart voor een dev??RomeSDS schreef op maandag 30 december 2019 @ 18:05:
[...]
Veel drivers zijn hardcoded into MacOS zelf. Apple schrijft grotendeels van de drivers allemaal zelf voor zowel de CPUs als de ondersteunende GPU's. Natuurlijk met ondersteuning van de desbetreffende partijen. Hierdoor zijn drivers en distributie allemaal binnenhuis. En is vaak niet alle hardware compatibel.
Dit is trouwens een van de grootste redenen waarom er geen Nvidia kaarten in Mac producten zit. Omdat Nvidia hun eigen drivers wil blijven schrijven ipv dit aan Apple over te laten. Nvidia wilt de controle over de drivers (en eventueel te vergaren user data) niet opgeven.
Ikzelf zit trouwens niet echt te kijken om een Mac Pro aan te schaffen. Ben zelf Developer en iedereen in mijn kringen gingen er al gelijk vanuit dat ik hem wilde gaan halen. "Want jij bent een professional". Maar ben gelukkig genoeg met mijn MacBook Pro 15 2018 en 2 4K schermen. Heb ik echt geen extra Mac Pro voor nodig denk ik.
Al zou die afterburner kaart wel super top zijn om in huis te hebben
[...]
Ja veel Yt gasten hebben dat ook laten zien. Van alle videos waar ze gelijkwaardige systemen samenstelde was de Mac Pro vaak net zo duur en soms goedkoper. Behalve in de video van Louis Rossman. Daar was de Mac Pro heel de tijd duurder dan soortgelijke.
T.net heeft nog steeds geen review

Niet de echte!