AirPods of Beats Solo 3 voor sporten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 20:07
Dag Tweakers,

Ik overweeg al enige tijd de aanschaf van de nieuwe AirPods (heb er nog geen gehad), maar nu twijfel ik tussen de aankoop van de AirPods (180 EUR niet-draadloos opladen) en deze;

pricewatch: Beats Solo3 (Zwart)

De prijs van de Beats Solo 3 is intussen dus gelijkwaardig, en levert toch wel significant betere audio en batterijduur dan de AirPods. Ook is er een W1 chip voor goede communicatie met Apple devices.

De AirPods lijken me dan weer handiger om mee te sporten (als ze goed blijven zitten tenminste) en om op te bergen / mee te nemen.

Heeft hier iemand een betere gebruikservaring met deze producten? Persoonlijk zou ik ze 50% gebruiken om te sporten, en 50% om echt muziek of media te beluisteren op de Macbook of iPhone.

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Bovenstaande reacties is afgeplitst van [AirPods 2] Ervaringen & Discussie. Aankoopadvies past beter in een eigen topic.

Daarnaast past dit beter in Consumentenelektronica Aankoopadvies, dus een move die kant op :)

iOS > CEA

[ Voor 29% gewijzigd door Daedalus op 03-06-2019 12:28 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 16:45
Sporten met een koptelefoon op vind ik zelf nooit fijn. De airpods zijn lekker licht en klein en neem je zo mee als je gaat sporten. Ik heb zelf sinds de release de Airpod 1 en daar sport ik mee. Ik vind het heerlijke dingen en lekker makkelijk op te bergen en op de laden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Misschien heb je hier wat aan. Op deze website worden hoofdtelefoons gerecenseerd en kan je ze met elkaar vergelijken. Ten opzichte van andere websites baseert deze website zich meer op metingen en is het vergelijk dus objectiever.
https://www.rtings.com/he...?usage=5003&threshold=0.1

Blijkbaar blijft de Solo 3 zitten bij het sporten, dat had ik niet verwacht met een hoofdtelefoon. Dat wordt mogelijk gemaakt doordat ze vrij hard klemmen.
The Beats Solo3 Wireless . . . . tight fit also makes them stable enough to jog and exercise with.

[ Voor 73% gewijzigd door TBTL op 03-06-2019 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 20:07
Bedankt voor het advies,

Vooral vanwege het gebruiksgemak zijn het de AirPods geworden. Voor het vaste werk zal ik mijn bekabelde hoofdtelefoon nog maar wat gebruiken. 😀

[ Voor 8% gewijzigd door Darks op 04-06-2019 21:47 ]

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Krijg je niet enorm last van zweet bij je oren? Beats klemt redelijk af.
Pagina: 1