Aanschaf Nintendo Switch via Amazon

Pagina: 1
Acties:
  • 2.278 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 040-Skillz
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 05-06 16:20
Ik zoek een?
Nintendo Switch

Wat is je budget?
Max €280,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de mediamarkt vakantiegeld deals in de gaten gehouden, hierbij was de Switch gezakt naar €300,-. Helaas was dit toch nog net buiten mijn budget. Ik heb ook nog op marktplaats gekeken, maar ik vind hier de prijzen voor een tweedehands Switch toch nog hoog liggen.

Vandaar dat ik nu eens bij Amazon ging kijken en daar is ie via amazon.it verkrijgbaar voor €280,- incl. gratis verzending. Ik heb echter nog nooit iets besteld bij Amazon, heeft iemand hier ervaring mee?

Welke vragen heb je hier nog over?
- Worden de producten gewoon netjes geleverd en zijn het de officiële producten?
- Hoe zit het overigens met de garantie?
- Iemand nog tips/aanbieders voor de Switch?

De aanschaf heeft geen haast, maar hoe eerder hoe fijner.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blommie01
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:41
Begrijp ik nou goed dat je voor twee tientjes verschil de moeite wil nemen om de switch uit Italië te laten komen ? |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Blommie01 op 03-06-2019 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 040-Skillz
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 05-06 16:20
Blommie01 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 00:03:
Begrijp ik nou goed dat je voor twee tientjes verschil de moeite gaat nemen om de switch uit Italië te laten komen ? |:(
Ik snap je reactie, maar heb afgelopen jaar met problemen gezeten, waardoor ik weinig heb kunnen werken. Voor de overige informatie, ben een student. Heb daardoor maar een beperkt budget, aangezien ik ook nog games wil kopen. Overigens heb ik lang getwijfeld over de aanschaf van een Switch, waardoor ik de vakantiegeld actie heb laten schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
040-Skillz schreef op maandag 3 juni 2019 @ 00:02:
Vandaar dat ik nu eens bij Amazon ging kijken en daar is ie via amazon.it verkrijgbaar voor €280,- incl. gratis verzending. Ik heb echter nog nooit iets besteld bij Amazon, heeft iemand hier ervaring mee?
Ja, prima toko. Wereldwijd trouwens :+
Uit Italië duurt het allemaal wat langer en betalen is misschien wat lastiger. De doos heeft een opdruk in een andere taal.
- Worden de producten gewoon netjes geleverd en zijn het de officiële producten?
- Iemand nog tips/aanbieders voor de Switch?
- Ja,
- Zelfde als in NL
- budgetgaming en nl.pepper.com in de gaten houden ;) Er komen vanzelf wel aanbiedingen. Al is het op games makkelijker dan op de hardware. Ik heb onlangs (met een vriend) 5 AAA-Nintendo titels voor de Switch gehaald voor 150 euro bij Amazon Duitsland (actie); dat leverde meer korting op dan alle hardware-aanbiedingen samen. Krijg je dus wel Duitse hoesjes.

Ik vind 2 tientjes een behoorlijk mager prijsverschil om 'm helemaal daar weg te halen tho. Garantie binnen Nederland is - hoe weinig het ook echt nodig zou zijn - altijd makkelijker en sneller als je het mij vraagt.

Sidenote: er gaan (al een jaar) geruchten over een hardwarerevisie van de Switch. Ik heb er zelf een hard hoofd in, maar ik wil het toch even gezegd hebben. Even op de E3 wachten lijkt me voor console-aankopen altijd een goed idee.

[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 03-06-2019 00:09 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

040-Skillz schreef op maandag 3 juni 2019 @ 00:02:
Je zal 'm zelf terug moeten sturen naar Amazon als er iets stuk is. Een aangetekend pakket naar Italië kost 15,50, niet aangetekend is het 13 euro. Zodra er dus iets mis is ben je je twintig euro besparing kwijt én moet je bovendien maar hopen dat er tijdens die internationale verzending niks mis gaat.

Je kan ook proberen garantie te claimen bij de Nederlandse supportafdeling van Nintendo maar het is maar de vraag of ze daaraan mee willen werken. De fabrikant heeft geen enkele verplichting om je te helpen bij garantiekwesties, want die moet je normaal gesproken oplossen met de verkoper.

Je geeft zelf aan geen haast te hebben. Wacht dan liever nog een tijdje totdat je die 20 euro extra kan missen. Je bespaart jezelf er een hoop potentieel gezeur mee.

[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 03-06-2019 00:27 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:51

FeaR

In GoT we trust

Consumentenelektronica is niet voor game consoles en ook niet voor ervaringen betreffende winkels. Ik denk dat dit topic meer op zijn plek is in Shopping Forum.

CEA > SF

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:49
@Richh nee garantie is nederland 9/10 uitgebreider als in andere europese landen. Ja ook in italie zal je 24 maanden krijgen.(europese regels) maar in Nederland heb je recht op een conform product. Wat zeker bij een switch veder gaat als 24 maanden. Tevens de verzendkosten en tijd zou ik het wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

FeaR schreef op maandag 3 juni 2019 @ 01:36:
Consumentenelektronica is niet voor game consoles en ook niet voor ervaringen betreffende winkels. Ik denk dat dit topic meer op zijn plek is in Shopping Forum.

CEA > SF
Modbreak::N

Ook hier hoort het topic niet thuis. Zoals ook in Shopping Forum - Beleid staat, is het vragen naar ervaringen niet de bedoeling in SF. Dit topic is daarop geen uitzondering en krijgt van mij dan ook een slotje.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.