Ik zoek een?
Nintendo Switch
Wat is je budget?
Max €280,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de mediamarkt vakantiegeld deals in de gaten gehouden, hierbij was de Switch gezakt naar €300,-. Helaas was dit toch nog net buiten mijn budget. Ik heb ook nog op marktplaats gekeken, maar ik vind hier de prijzen voor een tweedehands Switch toch nog hoog liggen.
Vandaar dat ik nu eens bij Amazon ging kijken en daar is ie via amazon.it verkrijgbaar voor €280,- incl. gratis verzending. Ik heb echter nog nooit iets besteld bij Amazon, heeft iemand hier ervaring mee?
Welke vragen heb je hier nog over?
- Worden de producten gewoon netjes geleverd en zijn het de officiële producten?
- Hoe zit het overigens met de garantie?
- Iemand nog tips/aanbieders voor de Switch?
De aanschaf heeft geen haast, maar hoe eerder hoe fijner.
Nintendo Switch
Wat is je budget?
Max €280,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de mediamarkt vakantiegeld deals in de gaten gehouden, hierbij was de Switch gezakt naar €300,-. Helaas was dit toch nog net buiten mijn budget. Ik heb ook nog op marktplaats gekeken, maar ik vind hier de prijzen voor een tweedehands Switch toch nog hoog liggen.
Vandaar dat ik nu eens bij Amazon ging kijken en daar is ie via amazon.it verkrijgbaar voor €280,- incl. gratis verzending. Ik heb echter nog nooit iets besteld bij Amazon, heeft iemand hier ervaring mee?
Welke vragen heb je hier nog over?
- Worden de producten gewoon netjes geleverd en zijn het de officiële producten?
- Hoe zit het overigens met de garantie?
- Iemand nog tips/aanbieders voor de Switch?
De aanschaf heeft geen haast, maar hoe eerder hoe fijner.