Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Er is feitelijk maar 1 spel dat ik belangrijk vind om te kunnen spelen, en dat is EVE online. Ik wil dit spel op de hoogste instellingen kunnen spelen op (semi) 4K resolutie (3440x1440). Daarnaast wil ik dat de PC een beetje "toekomstbestendig is, d.w.z. ik verwacht dat ik minstens 5 jaar vooruit moet kunnen zonder complete rebuild. Verder denk ik dat ik naast kantoorwerk de eisen niet echt heel bijzonder zullen zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget ligt rond de 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De monitor staat er al: Samsung C34H890WJU Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb op basis van de Best Buy Guide Januari 2019 - Hoge Resolutie Game Systeem een systeem samengesteld. Zie onder aan deze post.
CCP Games schrijft zelf deze minimale eisen voor, om te kunnen spelen met een resolutie van 1920 x 1200:
• CPU: Intel i7-7700 or AMD Ryzen 7 1700 @ 3.6 GHz or greater
• RAM: 16 GB or higher
• Video: NVIDIA Geforce GTX 1060, AMD Radeon RX 580 or better with at least 4 GB VRAM
In mijn systeem wil ik kunnen spelen op een resolutie van 3440x1440
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bijzondere merk voorkeur. Mainstream merken zijn goed en ik ben vooral op zoek naar de beste prijs/performance ratio.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoewel het gaat om een game systeem, heb ik helemaal niks met RGB leds of casemods. Die mogen van mij allemaal weg blijven. Ik wil graag de nadruk leggen op kwaliteit, een degelijke afwerking en ook een redelijk stil systeem.
Ga je overklokken?
Ik vind van mezelf dat ik momenteel niet genoeg kennis en ervaring heb om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Help mij alsjeblieft met het onderstaande systeem: Valt hier nog op aan te bevelen / af te dingen, zijn er items die qua prijs/prestatie verhouding beter thuis horen in dit systeem? En is er wellicht wat ervaring of de selectie hieronder uberhaupt wel kan??
Er is feitelijk maar 1 spel dat ik belangrijk vind om te kunnen spelen, en dat is EVE online. Ik wil dit spel op de hoogste instellingen kunnen spelen op (semi) 4K resolutie (3440x1440). Daarnaast wil ik dat de PC een beetje "toekomstbestendig is, d.w.z. ik verwacht dat ik minstens 5 jaar vooruit moet kunnen zonder complete rebuild. Verder denk ik dat ik naast kantoorwerk de eisen niet echt heel bijzonder zullen zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget ligt rond de 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De monitor staat er al: Samsung C34H890WJU Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb op basis van de Best Buy Guide Januari 2019 - Hoge Resolutie Game Systeem een systeem samengesteld. Zie onder aan deze post.
CCP Games schrijft zelf deze minimale eisen voor, om te kunnen spelen met een resolutie van 1920 x 1200:
• CPU: Intel i7-7700 or AMD Ryzen 7 1700 @ 3.6 GHz or greater
• RAM: 16 GB or higher
• Video: NVIDIA Geforce GTX 1060, AMD Radeon RX 580 or better with at least 4 GB VRAM
In mijn systeem wil ik kunnen spelen op een resolutie van 3440x1440
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bijzondere merk voorkeur. Mainstream merken zijn goed en ik ben vooral op zoek naar de beste prijs/performance ratio.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoewel het gaat om een game systeem, heb ik helemaal niks met RGB leds of casemods. Die mogen van mij allemaal weg blijven. Ik wil graag de nadruk leggen op kwaliteit, een degelijke afwerking en ook een redelijk stil systeem.
Ga je overklokken?
Ik vind van mezelf dat ik momenteel niet genoeg kennis en ervaring heb om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Help mij alsjeblieft met het onderstaande systeem: Valt hier nog op aan te bevelen / af te dingen, zijn er items die qua prijs/prestatie verhouding beter thuis horen in dit systeem? En is er wellicht wat ervaring of de selectie hieronder uberhaupt wel kan??
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 296,- | € 296,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2080 Windforce 8G | € 734,49 | € 734,49 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 USB-C Matzwart | € 125,01 | € 125,01 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Predator HX433C16PB3K2/16 | € 100,27 | € 100,27 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 110,50 | € 110,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.582,12 | ||
More Power Igor! More Power!