Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
[b]Wat mag het systeem gaan kosten?[b]
Niet meer dan 1200 eu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
inope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hulp en advies
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil op een 1440p 144 hz gamen. Ik wil klaar staan voor een game als Ashes of Creation en Squad en deze makkelijk op high kunnen spelen. Ik denk zelf aan iets ongeveer zo sterk als een 1080 maar geen overkill.
Een 1080p beeldscherm lijkt me minder future proof en wil niet overkillen vandaar 1440p.
Ga je overklokken?
neeeeeee!
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat ik een idee heb welke moederboord, processor en videokaart ik moet halen. Voeding etc voeg ik daar aan toe.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
[b]Wat mag het systeem gaan kosten?[b]
Niet meer dan 1200 eu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
inope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hulp en advies
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil op een 1440p 144 hz gamen. Ik wil klaar staan voor een game als Ashes of Creation en Squad en deze makkelijk op high kunnen spelen. Ik denk zelf aan iets ongeveer zo sterk als een 1080 maar geen overkill.
Een 1080p beeldscherm lijkt me minder future proof en wil niet overkillen vandaar 1440p.
Ga je overklokken?
neeeeeee!
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat ik een idee heb welke moederboord, processor en videokaart ik moet halen. Voeding etc voeg ik daar aan toe.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 291,50 | € 291,50 |
1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk | € 104,90 | € 104,90 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G | € 539,95 | € 539,95 |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox K500L (windowed) | € 49,- | € 49,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 73,05 | € 73,05 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 90,- | € 90,- |
1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 108,50 | € 108,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.256,90 |
[Voor 60% gewijzigd door JeroenBra op 07-06-2019 18:38]