Ik zoek een mobiele telfoon met de beste ontvangst voor gesprekken
Het merk maakt me niet zo veel uit. Idealiter is het een toestel met Android One en als het echt ideaal moet: dual sim. Compromissen zijn echter prima te sluiten als de telefoon maar uitstekende ontvangst heeft
Budget
maximaal € 300,- als aan de wensen wordt voldaan.
Gebruik
Het zal je verbazen! Om te bellen en gebeld te worden.
De rest is eigenlijk bijzaak. Ik ben een ondergemiddelde smartphone gebruiker. Ik check een beetje mail en doe heel soms wat navigatie. De camera mag redelijke foto's maken. De opslag moet een stuk of tien apps kunnen faciliteren en een handjevol foto's
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik lees dat oudere Nokia's een goede ontvangst hebben. Maar ja, ik wil natuurlijk het liefst een wat recentere telefoon zodat ik wat langer "plezier" heb van security updates
Overige vragen
Eigenlijk geen. Een link naar een website met informatie over de ontvangst van recente toestellen is uiterst welkom.
Overige info
Ik heb op het forum dit draadje gevonden: Welke telefoon het het beste ontvangst Maar die is al weer 2½ jaar oud
Het merk maakt me niet zo veel uit. Idealiter is het een toestel met Android One en als het echt ideaal moet: dual sim. Compromissen zijn echter prima te sluiten als de telefoon maar uitstekende ontvangst heeft
Budget
maximaal € 300,- als aan de wensen wordt voldaan.
Gebruik
Het zal je verbazen! Om te bellen en gebeld te worden.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik lees dat oudere Nokia's een goede ontvangst hebben. Maar ja, ik wil natuurlijk het liefst een wat recentere telefoon zodat ik wat langer "plezier" heb van security updates
Overige vragen
Eigenlijk geen. Een link naar een website met informatie over de ontvangst van recente toestellen is uiterst welkom.
Overige info
Ik heb op het forum dit draadje gevonden: Welke telefoon het het beste ontvangst Maar die is al weer 2½ jaar oud
[ Voor 20% gewijzigd door S.J.Onnie op 01-06-2019 15:37 ]