Wraakreviews wegens afzien van koop AenW

Pagina: 1
Acties:
  • 1.102 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
User AenW is nijdig omdat ik na het doen van een reservering alsnog heb afgezien van het overnemen van een laptop van hem. Vervelend voor de verkoper, natuurlijk, maar ik heb dit wel netjes aan hem gemeld. Vervolgens plaatste AenW een slechte recensie - over een ander product - op mijn profiel, waarin hij details deelt over zaken die we per DM hebben besproken.

Toen ik dat ontdekte heb ik me mee laten slepen in dat kinderachtige gedrag en inmiddels zijn er over en weer negatieve recensies geplaatst. AenW weet duidelijk van geen ophouden, dus het lijkt me goed als er nu een admin ingrijpt en alle onzinreviews worden verwijderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Zou je niet gewoon direct een admin berichten i.p.v. het hier neer te zetten? Niet heel chique.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Pepppie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 14:36:
Zou je niet gewoon direct een admin berichten i.p.v. het hier neer te zetten? Niet heel chique.
Want? Volgens mij staan er geen privégegevens in mijn post en ook niet op het profiel van de user waar ik naar verwijs. Beide partijen hebben zich in dezen 'niet chique' opgesteld, dus ik zie geen reden om dit niet hier te posten.

[ Voor 15% gewijzigd door hershel op 31-05-2019 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Gewoon feedback, doe ermee wat je wilt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pepppie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 14:36:
Zou je niet willen reageren in dit soort requesttopics?
BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen

@Verwijderd Dat staat op de verzoeklijst maar is op dit moment niet mogelijk helaas.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2019 09:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Kan natuurlijk nog mooier @Verwijderd - de reactiemogelijkheid uitschakelen voor iedereen behalve mods en de TS :)

+
Duidelijk, sorry :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2019 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Heeft hier inmiddels een admin naar kunnen kijken? Mijn rating is door dit akkefietje zwaar onderuit gegaan, terwijl ik altijd netjes zaken heb gedaan op V&A.

[ Voor 37% gewijzigd door hershel op 06-06-2019 18:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:51

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@hershel Je vraagt eerst de laptop te reserveren, en dan nog eens om langer vast te halen, aangezien je later wilt betalen. Al je communicatie schreeuwt dat je de laptop wilt hebben. Deze wordt netjes gereserveerd, en op het laatst haak je af. Wellicht ontging het je even, maar hier is gewoon een overeenkomst. De review van A&W blijft dus gewoon staan en die van jou gaat de prullenbak in.

[ Voor 4% gewijzigd door Microkid op 07-06-2019 10:50 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Microkid schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:50:
@hershel Je vraagt eerst de laptop te reserveren, en dan nog eens om langer vast te halen, aangezien je later wilt betalen. Al je communicatie schreeuwt dat je de laptop wilt hebben. Deze wordt netjes gereserveerd, en op het laatst haak je af. Wellicht ontging het je even, maar hier is gewoon een overeenkomst. De review van A&W blijft dus gewoon staan en die van jou gaat de prullenbak in.
Akkoord! Bedankt voor de interventie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.