Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gevraagd: Desktop verkoop advies!

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views

Vraag

• DonDraper
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 28-09 12:48
Dag allemaal,

Wellicht valt het vragen om verkoopadvies niet helemaal in de categorie aankoopadvies, maar ik kon zo 1-2-3 daar niet de goede categorie voor vinden. Mocht mijn vraag hier niet helemaal thuis horen, dan hoop ik dat een mod deze kan verplaatsen naar de goede plek.

Mijn vraag dus - ik zou graag mijn volledige PC willen upgraden en mijn huidige PC proberen te verkopen. Kunnen jullie advies geven over de vraag; is het überhaupt de moeite waard om onderstaande PC te verkopen? (in de zin dat - verwachten jullie dat hier überhaupt vraag naar is) en wat is dan ongeveer een normale prijs om te vragen?

De specificaties:
Case: Cooler Master CM 690 III

i5-4690K
ASUS Maximus VII Ranger
GTX 960

Cooler Master Hyper 412S
Crucial Ballistix Tactival 8GB DDR3-1866

Samsung 850 EVO 500 GB
1000GB Sata III Harde Schijf

Idealiter zou ik de PC in zijn geheel verkopen.

De PC is gekocht in 2015 en de 4-jaarlijkse garantie loopt tot oktober 2019.

Wat denken jullie? Is het de potentiële hoofdpijn (<- weet ik niet hoor, verder geen ervaring mee) waard om deze PC in zijn geheel te verkopen? En zo ja, wat zou ik er ongeveer voor kunnen vragen?

Ben benieuwd!

Thanks

[ Voor 4% gewijzigd door DonDraper op 30-05-2019 16:18 ]

Alle reacties

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-11 12:51

WhySoSerious

Be the change.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Waardebepalingen zijn niet toegestaan op het forum. Prijsindicatie is prima zelf uit te zoeken, bekijk Vraag & Aanbod eens, Marktplaats, ebay etc. kortom genoeg manieren om een indicatie te vinden.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.