Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik vroeg mij af of ik met een MSI z170a pc mate (MS-7971) U3E1 de ram kon upgraden naar een corsair vengeance 16gb DDR4 RAM

Relevante software en hardware die ik gebruik
dit is mijn setup ik zet er een linkje bij van imgur.
https://imgur.com/a/6Eer8me

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb van iemand vernomen dat het mogelijk zou kunnen zijn maar ik wil het zeker weten aangezien de corsairs niet de goedkoopste zijn.

Verder vroeg ik me af of ik voor een gpu upgrade naar de gtx1060ti meer watt nodig heb dan met een 970.

Alvast bedankt

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

QVL van je moederbord raadplegen; daar staat vrij exact in welke RAM-modules mogelijk zijn.

En voor je GPU: ik denk zelfs dat je minder Watt nodig hebt; kan je uitrekenen door het aantal power-aansluitingen op elke GPU op te tellen.

PCI-E slot levert 75W, elke 6-pin is 75W en elke 8-pin is 125W.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Ah top k heb net ff me pc open gemaakt en ik zag dat ik meeeeer dan genoeg wat had. Zit 630W in wist ik niet eens meer. Maar bedankt voor de antwoord ik zal eens kijken in de QVL

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14:00
pricewatch: G.Skill Value F4-2133C15D-8GNT erbij is de goedkoopste nieuwe optie.

Welk merk en type 630w. Er zijn namelijk maar erg weinig acceptabele tot goede 630w voedingen.

GTX 1060 Ti bestaat overigens niet. 1060 wel (hoop niet dat je die nieuw koopt) en verbruikt minder dan een 970.

Verwijderd

Topicstarter
Uszka schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 18:17:
pricewatch: G.Skill Value F4-2133C15D-8GNT erbij is de goedkoopste nieuwe optie.

Welk merk en type 630w. Er zijn namelijk maar erg weinig acceptabele tot goede 630w voedingen.

GTX 1060 Ti bestaat overigens niet. 1060 wel (hoop niet dat je die nieuw koopt) en verbruikt minder dan een 970.
Was wel van plan die nieuw te kopen maar als jij een goedkopere manier weet, zou ik die graag willen horen :)

over de 630W heb ik geen idee, ik heb morgen een pc opruim dag dan laat ik het weten :)

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14:00
Voor minder dan 150 koop je een gebruikte 1060 6Gb en voor de prijs van een nieuwe kan je beter een 1660 halen. pricewatch: Zotac Gaming GeForce GTX 1660 6GB GDDR5

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 23:03:
[...]

Was wel van plan die nieuw te kopen maar als jij een goedkopere manier weet, zou ik die graag willen horen :)

over de 630W heb ik geen idee, ik heb morgen een pc opruim dag dan laat ik het weten :)
Ook al heb je een 9900K, heb je nog geen 600w nodig met een 1060 of 1660.

niet-modulair:
pricewatch: be quiet! Pure Power 11 400W
pricewatch: BitFenix Formula Gold 450W
modulair:
pricewatch: BitFenix Whisper BWG450M

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT ohitsporto :)

We verwachten hier nadrukkelijk geen voorkennis, wel dat je zelf doet wat je kunt voordat je een topic opent en dat je de moeite steekt in een duidelijke topicstart als je er niet uitkomt.

Veel vragen komen hier vaker voorbij, daarom hebben we een uitgebreide FAQ waarin onder andere terugkomt hoet het zit mbt RAM compatibility:
PMG FAQ

Daarnaast is wat je hier vraagt aankoopadvies. Daarvoor geldt:
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Verder geef je in je topicstart een link naar een of ander plaatje, maar systeemspecificaties horen gewoon als tekst in je topicstart. Dan kunnen anderen namelijk jouw topic vinden met de search als ze op zoek zijn naar iets vergelijkbaars. Zonder doorzoekbare termen heeft verder niemand iets aan dit topic en degradeert het tot een helpdeskvraag. Dat is niet de bedoeling, dus gaat dit topic dicht.

Ik zou je willen aanraden deze algemene info te lezen over hoe op GoT een topic te openen:
Het algemeen beleid #quickstart

En voor aankoopadviesvragen specifiek:
CAA beleid

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.