Nieuwe top Smartphone
Oneplus 7 Pro of Samsung S10+
Wat is je budget?
Geen budget, deze toestellen kan ik voor ongeveer dezelfde prijs kopen
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben een heavy user. Op dit moment heb ik een Iphone 6 en vanwege verhuizing naar het buitenland willen wij (mijn vriendin en ik) beiden een nieuwe telefoon die betrouwbaar is. Mijn vriendin heeft dit weekend naar tevredenheid de Samsung S10e gekocht en ik wil ook graag een nieuwe telefoon. Mijn Iphone is erg traag, apps worden niet opgeslagen in RAM, batterij is erg slecht etc...
Welke vragen heb je hier nog over?
Beide telefoons zijn erg goed en hebben allebei plus en minpunten.
Pluspunten Oneplus:
90 hz scherm
Oxygen OS
Geen notch
Snelheid
Zen mode
Fast charge
Minpunten Oneplus:
Baterij
Camera
Curve van de schermranden nogal fors
Pluspunten Samsung:
Helderheid scherm
Speakers
Naam (betrouwbaar)
Batterij
Gimmicks (wireless charching/IP rating/headphone jack)
Minpunten Samsung:
Mainstream (my first samsung)
Niet zo tweakable
Beide telefoons hebben goede en sterke punten. Als ik alles afweeg lijken ze voor mij even goed eigenlijk. Ik neig naar de Oneplus vanwege het scherm en de software. Ook na het kijken van alle reviews op youtube kom ik er niet uit, ik denk ook dat ik met zowel de Oneplus als de Samsung sowieso een goede keuze maak.
Oneplus 7 Pro of Samsung S10+
Wat is je budget?
Geen budget, deze toestellen kan ik voor ongeveer dezelfde prijs kopen
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben een heavy user. Op dit moment heb ik een Iphone 6 en vanwege verhuizing naar het buitenland willen wij (mijn vriendin en ik) beiden een nieuwe telefoon die betrouwbaar is. Mijn vriendin heeft dit weekend naar tevredenheid de Samsung S10e gekocht en ik wil ook graag een nieuwe telefoon. Mijn Iphone is erg traag, apps worden niet opgeslagen in RAM, batterij is erg slecht etc...
Welke vragen heb je hier nog over?
Beide telefoons zijn erg goed en hebben allebei plus en minpunten.
Pluspunten Oneplus:
90 hz scherm
Oxygen OS
Geen notch
Snelheid
Zen mode
Fast charge
Minpunten Oneplus:
Baterij
Camera
Curve van de schermranden nogal fors
Pluspunten Samsung:
Helderheid scherm
Speakers
Naam (betrouwbaar)
Batterij
Gimmicks (wireless charching/IP rating/headphone jack)
Minpunten Samsung:
Mainstream (my first samsung)
Niet zo tweakable
Beide telefoons hebben goede en sterke punten. Als ik alles afweeg lijken ze voor mij even goed eigenlijk. Ik neig naar de Oneplus vanwege het scherm en de software. Ook na het kijken van alle reviews op youtube kom ik er niet uit, ik denk ook dat ik met zowel de Oneplus als de Samsung sowieso een goede keuze maak.
[ Voor 44% gewijzigd door Tweakers2018 op 28-05-2019 13:43 ]