mijnuitverkoop betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 10:23
Ik ben op zoek naar de Xiaomi scale (2) en het lijkt erop dat mijn uitverkoop deze voordelig aanbiedt inclusief verzending. (Vanuit Engeland?)

https://mijnuitverkoop.co...-scale-6970244526182.html

Ik kan weinig over deze webshop vinden, betaling moet met creditcard. Zou dit betrouwbaar zijn en zijn er hier mensen met ervaring met deze webshop?

Wat betreft de weegschaal biedt Kijkshop hem voor een soortgelijk bedrag aan maar die is volgens mij al lange tijd niet voorradig. Bij banggood/gearbest zijn de prijzen inclusief verzending veel hoger.

Ik weet niet zeker of dit topic mag, ik kon zo geen topics vinden hier waar ik deze vraag in kan stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:20
Voorwaarden al gelezen?

"LIDMAATSCHAP

De prijs is voor een lidmaatschapsclub die ervoor zorgt dat leden kortingen krijgen op een breed scala van verschillende categorieën, met besparingen tot 75% en gratis verzending op meer dan 25.000 producten. Om lid te worden, moet u minimaal 18 jaar oud zijn en moet u dit bevestigen wanneer u zich aanmeldt voor uw eerste aankoop. Prijslijst is alleen voor particulieren. Het is alleen mogelijk om te winkelen voor leden die 49 euro betalen om lid te zijn. Het abonnement wordt elke maand in rekening gebracht totdat u niet langer lid wilt worden. U kunt uw lidmaatschap beëindigen wanneer het u uitkomt door in te loggen via het login-icoon in de rechterbovenhoek, of door ons een e-mail te sturen."

Als je dus enkel dit artikel zou kopen komt het uit op € 49 + 33.99. Daar gaat je korting.

[ Voor 6% gewijzigd door denuz op 28-05-2019 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:36

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zoals ook in het Shopping Forum - Beleid te lezen is, is het vragen naar ervaringen niet de bedoeling. Dit topic is daarop geen uitzondering en gaat dus ook op slot.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.