Hardware testen en terugsturen met Coolblue?

Pagina: 1
Acties:
  • 516 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notflip
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-02 09:39
Ik ben in eeuwige twijfel tussen een aantal monitors, nu ik lees op de website van Coolblue dat hun return policy een terugbetaling is.

Heeft er iemand ervaring met het kopen van hardware, en snel terugsturen indien het niet voldoet aan de eisen? zonder specifieke reden? Wil graag 2 a 3 schermen vergelijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 16:02

Matszs

><>

Ja het kan, maar of het netjes is, is een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 23:13
Je kan ook ergens in de winkel kijken? In theorie zullen ze er niet moeilijk over doen, maar erg netjes vind ik het persoonlijk niet. Anderzijds is in de winkel kijken en online ergens anders kopen misschien ook niet heel netjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Het mag onder WKOA, maar ze mogen eventueel een bedrag in mindering brengen voor gebruik(weet niet hoe dit precies heet overigens)

Als jij 2-3 monitoren besteld en allemaal een andere monitor en er komen er 2 terug gaat er vast een lampje branden bij ze en zullen ze hier wat meer naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notflip
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-02 09:39
Ja, ik heb gezocht om de monitors te huren maar dit is niet altijd mogelijk en heel onbetaalbaar indien wel.
Helaas bestaat er niet zo'n try-before-you-buy dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Zoals ook in Shopping Forum - Beleid staat, is het vragen naar ervaringen met webshops niet de bedoeling. Hier hebben we de shopreviews voor.

Hetgeen wat jij zoekt staat ook duidelijk uitgelegd in Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie

Gezien ik hier verder weinig discussiewaarde inzie, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.