Toon posts:

rond beeld op mijn v3800

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeie dag mede tweakers
Om een lang verhaal kort te maken,als ik een game ga opstarten word mijn beeld rond :?
Het is een agp kaartje en op agp dus is ie rond,de vorige keer had ik 'm op pci gezet??(dus niet in een slot gedouwt) toen was ik volgens mij van het probleem af,maar nu maakt het voor bijden niets uit.Of zou dit een standaard driver probleem zijn.
De laatste keer had ik de 5.33 versie,geen problemen mee maar die valt niet meer te downloaden(verschillende geprobeert,maar ze schijnen niet te werken,niet eens uittepakken)
En met die detonators ken ik me tv out niet gebruiken.
Ik heb ook al verschillende gart drivers geprobeert,ik weet het niet meer hoe ik het de vorige keer gefixd had,iemand een idee wat ik over het hoofd zie

mvg didaaf

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Hoe rond is het precies?
Kun je het niet wegcorrigeren met de OSD van je monitor?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Asus 5.33 released drivers voor windows 98/SE/ME

of

Asus 5.33 released drivers voor windows 2000

Voor meer drivers, check deze site's van Asus:
Released drivers
Latest Beta drivers

Ze werken bijna allemaal op je V3800 kaart, dus ook die voor bijv. de v6800, v7700, v7100, enz tenzij het er duidelijk bij staat dat het om 1 type gaat (bijv. combo kaart, MX-200, MX-400, enz).
Voor meer zekerheid moet je ff kijken in de readme, daar staat precies is voor welke kaart het bedoeld is, meestal is dat de lijst van V3400 t/m V8200. Voor de V3800 is gebleken dat de 5.xx drivers het beste presteren en hoger dan 10.xx kunnen problemen geven.
Succes.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn alleen de hoeken en het is ook te zien in eventuele tekst tot ong.4cm van de kant!Hij heeft het altijd prima gedaan zonder te hoefen corrigeren(ik moet me ook eens houden aan de stelling,if it ain't broke don't try to fix it)

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Tja... geen flauw idee!
Ik zou wat gaan klooien met verschillende drivers inderdaad.\

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 09:16
Misschien staat de refreshrate verkeerd bij de resoluties waarin jij probeert te spelen.

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

Verwijderd

Gewoon een lagere refresh-rate kiezen (75 of 85Hz).
De drivers willen namelijk nog wel eens de hoogst beschikbare frequentie kiezen, en dat geeft op veel monitors een erg beroerd beeld (vertekening, wazig, etc).
Als je geen refresh-rates kunt kiezen (control panel/video eigenschappen/instellingen/geavanceerd/adapter/vernieuwingsfrequentie o.i.d.) moet je eerst de juiste monitor instellen.
Pagina: 1