Psu advies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• rominick
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-01 17:52
Ik zoek een?
Power supply voor een ryzen 2600x build met vega 56 reference, wil graag beiden kunnen overclocken en de vega met een 64 bios laten draaien + 100% power limit (mits mogelijk)

Wat is je budget?
Schatting rond de 90 euro, mits de psu echt het waard is meer.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb zelf geen goede ervaring met corsair, wel met seasonic.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?

Ryzen 2600x
MSI X470 Gaming Plus
16gb ram
Cooler Master MasterBox TD500 Midi Tower Behuizing
Vega 56 reference

Heb nu een Gigabyte GP-B700H 700W PSU liggen en vraag me af of dit wel een goede keus was nu ik bijvoorbeeld voor 100 euro een be quiet straight power 11 cm heb en deze maar 70 euro was.

Wat heb ik al gevonden?
https://tweakers.net/pric...raight-power-11-650w.html
https://tweakers.net/pric...arkoon-wpm-gold-zero.html
https://tweakers.net/pric...ure-power-11-600w-cm.html
https://tweakers.net/pric...onic-focus-gold-750w.html

Waarbij de sharkoon het aantrekkelijkst lijkst.

Mijn vraag is is dus of deze gigabyte goed genoeg is om mee te gamen en lichte overclock te kunnen draaien zonder een uitval, of toch voor een andere kijken?

Beste antwoord (via rominick op 27-05-2019 15:48)

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 09:38
rominick schreef op maandag 27 mei 2019 @ 12:46:
[...]

Als ik het goed begrijp, had ik gewoon pech en is de kwaliteit gewoon goed. Heb ik genoeg aan de 4 pin voor de cpu terwijl het mobo een 8pin en 4 pin heeft? Kan ik ook gewoon overclocken met de 8 pin van een psu?

MAar als ik het zo hoor heb ik deze keuzes:
  1. https://www.megekko.nl/pr...0-Platinum-PSU-PC-voeding
  2. https://www.megekko.nl/pr...er-BWG650M-PSU-PC-voeding
  3. https://www.megekko.nl/pr...air-RM650x-PSU-PC-voeding
  4. https://www.megekko.nl/pr...er-11-650W-PSU-PC-voeding[\li]
Waarmee de sf750 meteen een platinum voeding is die vandaag in de aanbieding is. heb nog wel kabelverlengers liggen, omdat ik de sf600 gold heb gehad voor een macpro casemod.
Ik vind ze alle 4 goed, maar er moet er echt 1 uitspringen en heb de rmx op nummer 1 gezet, maar de be quiet zou echt fluisterstil moeten zijn. daarom wil ik vandaag naar megekko rijden, niet te ver voor me en is op de route. Wie kan me uit deze visuele cirkel halen?
Tsja dit vind ik lastig, ik kan je wel zeggen dat mijn Rmx voedingen meestal überhaupt niet draaien (omdat dat dus dan niet nodig is) en ze dus op dat moment ook geen geluid maken.

De SF komt voor zover ik weet meestal niet naar voren als "die moet je hebben" dat komen de rmx en be Quiet wel. Wellicht dat @Uszka Hier nog iets over kan zeggen.

Ik zou voor een rmx gaan. Die heeft overigens ook gewoon 4+4 pins voor de cpu. En ook met enkel 4 pins voor de cpu kan je overklokken.

Nou ja je had toen op zich niet echt domme pech mijn inziens als je je had verdiept in de voeding zoals je nu doet had je er waarschijnlijk achter gekomen dat je beter een andere had kunnen nemen.

Uiteraard is bij een defect er altijd een mate van pech maar ik bedoel het komt niet helemaal uit te lucht vallen zeg maar als het een voeding is die niet bekend staat als "goed" en waarbij bijvoorbeeld gebruik is gemaakt van goedkope materialen. Maar daarom doe je nu ook wat onderzoek en vraag je het nu ook hier wat uiteraard goed is.

Stel nou dat je rmx over 2 maanden stuk is, ja dan kan je spreken van domme pech omdat deze bekend staat als een zeer goede voeding. Maar ik weet 99% zeker dat dit niet gaat gebeuren. Hij is of DOA (stuk bij aankomst) of gewoon goed, meestal dan he.

Begrijp je wat ik probeer te zeggen?

Er zit overigens ook 10 jaar lang garantie op een rmx vanuit Corsair. Dat zegt mijn inziens dat ze wel vertrouwen hebben in dit product.

Edit: niet zo relevant stuk doorgestreept.

[ Voor 9% gewijzigd door Operations op 27-05-2019 15:12 ]

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Alle reacties

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
@Verwijderd's advies staat behoorlijk hoog aangeschreven hier. Misschien wist je dat nog niet.
Lees ook Voeding advies en informatie topic - Deel 34 en zoek daar over Vega. Ik heb daar ook met @Verwijderd over gesproken en dat blijkt aanzienlijk van invloed te zijn op de voeding keuze. Dan weet je hierna in ieder geval dat 3 van je 5 genoemden direct doorgestreept kunnen worden.

• Funky22
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12:34

Funky22

Guild invite

Corsair Rmx geen klagen van hier heb die in 3pc's zitten en 2 maten van me hebben die ook, top psu.

https://discord.gg/x8uWt9

• rominick
Saturnus schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 22:09:
@Verwijderd's advies staat behoorlijk hoog aangeschreven hier. Misschien wist je dat nog niet.
Lees ook Voeding advies en informatie topic - Deel 34 en zoek daar over Vega. Ik heb daar ook met @Verwijderd over gesproken en dat blijkt aanzienlijk van invloed te zijn op de voeding keuze. Dan weet je hierna in ieder geval dat 3 van je 5 genoemden direct doorgestreept kunnen worden.
Heb in het vega topic ook een vraag gesteld, maar dacht dat ik daar offtopic bezig was en heb dus maar een topic geopend waar het hoorde.
Hij stelde deze voor:

pricewatch: Cooler Master V650 Gold
pricewatch: Corsair RM650x (2018) Zwart
pricewatch: be quiet! Straight Power 11 650W

Alleen dacht ik, wat is er in de 85-90 euro te vinden? Anders moet ik toch wat dieper in de buidel kijken of er nog wat inzit ;).
De corsair had stugge kabels en mijn case heeft al niet veel ruimte achterin. De coolermaster ken ik eerlijk gezegd niet zo goed. Dan blijft de be quiet over en als die het waar kan maken? Als ik in dat topic zoek naar vega kom ik ook erachter dat de seasonic niet het wisseldende peikvermogen kunnen halen? Dus twijfel voor de be quiet.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Als hij die voorgesteld heeft zal het wel snor zitten met de kwaliteit. Hij suggereert geen rommel. Voor een goede PSU betaal je inderdaad, maar dat doe je voor je andere onderdelen uiteindelijk ook :).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Funky22

Funky22

Guild invite

Die kabels van Corsair vallen wel mee hoor is nu niet dat dit ijzer is wat je niet kan buigen.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Een goede 550W moet ook voldoende zijn, scheelt net wat: https://tweakers.net/pricewatch/compare/1130239;651555/
De huidige GB 700W moet in principe ook werken, maar is net wat minder geschikt (zeker op de lange termijn).

[ Voor 32% gewijzigd door mitsumark op 26-05-2019 03:12 ]

• Joey_RTLX
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 07-10-2025
De Seasonic Focus Plus Gold is een top voeding. 80plus Gold rating. Zeker een fijne voeding.

Joey van der Houven

• rominick
JoeyvdHouven123 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 11:19:
De Seasonic Focus Plus Gold is een top voeding. 80plus Gold rating. Zeker een fijne voeding.
Ik lees verhalen max kabel vermogen van 225W? Of ik las het verkeerd. Dat een vega er van kan uitvallen ofzo?

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:33
Says who? Ik heb er zelf ook een, maar er waren gewoon problemen mee. Nou heeft Seasonic wel een en ander aangepast in de huidige versie, maar voor dat geld zijn er betere PSU's te koop.

• Joey_RTLX
rominick schreef op zondag 26 mei 2019 @ 11:20:
[...]

Ik lees verhalen max kabel vermogen van 225W? Of ik las het verkeerd. Dat een vega er van kan uitvallen ofzo?
Ik draai zelf een r5 2600 icm vega 56 pulse. Heb zelf de Focus plus 750 gold. Geen enkel probleem mee.

Joey van der Houven

• Joey_RTLX
Wekko306 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:11:
[...]

Says who? Ik heb er zelf ook een, maar er waren gewoon problemen mee. Nou heeft Seasonic wel een en ander aangepast in de huidige versie, maar voor dat geld zijn er betere PSU's te koop.
Iedereen wie ik ken met zn voeding (wel nieuwe modellen) hebben er 0 problemen mee gehad. En ik zelf heb er ook geen problemen mee gehad.

Joey van der Houven

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:33
JoeyvdHouven123 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:15:
[...]

Iedereen wie ik ken met zn voeding (wel nieuwe modellen) hebben er 0 problemen mee gehad. En ik zelf heb er ook geen problemen mee gehad.
Dat je er geen problemen mee ervaart op dit moment betekent natuurlijk niet dat het een topding is. Ik ervaar icm mijn Vega64 en 650W Focus Plus ook geen issues, maar zou aan anderen eerder iets als de geijkte RMX of Straight Power 11 aanraden.

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:41
Ja, en voldoet te strak aan de ATX-specificaties terwijl een groot aantal gpu's dat juist niet doen, zoals de GTX 1080 (Ti), 2070, 2080 (Ti), maar vooral de RX 480, 580, 590 en Vega. Daardoor kan de voeding de piekstromen niet aan en kan uitvallen.

Dat het bij veel van je kennissen nooit gebeurd is kan er ook aan liggen dat je een 750 watt voeding inzet waar 550 ook genoeg is. De tekortkoming wordt dus verbloemd door extra capaciteit in te moeten zetten

Bovendien hebben die dingen allemaal een single rail ontwerp en dus dito beveiliging, wat betekent dat als er een keer iets gebeurt, de beveiliging pas aanslaat als heel de rail wordt overbelast ipv 1 van de rails. Dus veel later, waarop grotere kans dat de apparatuur stuk gaat.

Bovendien, waarom zou je een voeding kopen die 20 euro duurder is en minder goed? Er zijn gewoon betere voor dat geld.

• Funky22

Funky22

Guild invite

Toch niet moeilijk Corsair RMx en klaar, stugge kables (overdrijven is ook een kunst)

• rominick
White Feather schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:27:
[...]

Ja, en voldoet te strak aan de ATX-specificaties terwijl een groot aantal gpu's dat juist niet doen, zoals de GTX 1080 (Ti), 2070, 2080 (Ti), maar vooral de RX 480, 580, 590 en Vega. Daardoor kan de voeding de piekstromen niet aan en kan uitvallen.

Dat het bij veel van je kennissen nooit gebeurd is kan er ook aan liggen dat je een 750 watt voeding inzet waar 550 ook genoeg is. De tekortkoming wordt dus verbloemd door extra capaciteit in te moeten zetten

Bovendien hebben die dingen allemaal een single rail ontwerp en dus dito beveiliging, wat betekent dat als er een keer iets gebeurt, de beveiliging pas aanslaat als heel de rail wordt overbelast ipv 1 van de rails. Dus veel later, waarop grotere kans dat de apparatuur stuk gaat.

Bovendien, waarom zou je een voeding kopen die 20 euro duurder is en minder goed? Er zijn gewoon betere voor dat geld.
Daarom twijfel ik nog, mede door zo'n calculator kwam ik rond de 648W te zitten en dacht gelijk aan een 700W psu. Maar ik weet ook dat die sites vaak niet correct zijn en heb 650W als bottomline gekozen. Zou als het goed is ook 600W kunnen worden.
Verder zag ik de https://tweakers.net/pric...vga-650-gq/specificaties/ langskomen en die leek me interessant, mede omdat mijn mobo de cpu 4+2 heeft. Zijn er Mogelijk meer psu die in deze prijsklasse en opties zitten?

Kwam toevallig ook deze tegen: https://www.megekko.nl/pr...-Zero-650W-PSU-PC-voeding

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14:22
De EVGA BQ is geen goede voeding en de Sharkoon te duur voor wat geboden wordt. Dat is de €10 besparing tov een Straight Power 11 650w niet waard. Die laatste is dan ook mijn advies.

• mitsumark
  • Nu online
550W is meer dan genoeg.

Een 2600X systeem (incl idle videokaart) zit onder de 200W.
https://www.bit-tech.net/...d-ryzen-5-2600x-review/7/

Een Vega 56 zit onder de 250W.
https://www.tomshardware....n-rx-vega-56,5202-21.html

Die paar pieken kan een goede voeding prima opvangen, daarnaast zul je nooit alles tegelijk 100% belasten.

[ Voor 3% gewijzigd door mitsumark op 26-05-2019 21:31 ]

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:00

aex351

I am the one

Helemaal mee eens. Ik heb echt veel voedingen/merken geprobeerd de afgelopen jaren en deze was voor mij de enige die geen coil whine had. Corsair/Cooler Master die hebben allemaal last van coil whine. Terwijl in reviews daar niets over gezegd werd. Ik heb toen de proef op de som genomen en zelfs meerdere besteld en probeert in diverse opstellingen. Mijn conclusie: er zijn er maar heel weinig voedingen die echt geen coil whine hebben. Maar nagenoeg 100% van alle Cooler Master en Corsair voedingen die ik heb geprobeerd hadden coil whine. Zelfs bepaalde Seasonic voedingen hebben coil whine. Maar de Seasonic Focus Plus Gold is ten iedere geval (y)

[ Voor 7% gewijzigd door aex351 op 26-05-2019 21:40 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

• mitsumark
  • Nu online
Alleen de Seasonic kan weer niet overweg met de pieken van de Vega, en is in dit geval dus sowieso geen beste keus (of je moet overkill gaan).

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:00

aex351

I am the one

mitsumark schreef op zondag 26 mei 2019 @ 21:47:
Alleen de Seasonic kan weer niet overweg met de pieken van de Vega, en is in dit geval dus sowieso geen beste keus (of je moet overkill gaan).
Denk dat het wel goed zit: https://www.bit-tech.net/...u-compatibility-issues/1/. In elk geval is geen coil whine hebben zeer fijn.

< dit stukje webruimte is te huur >

• mitsumark
  • Nu online
Het artikel zegt eigenlijk net niks (alleen een trigger losser gezet?), voor zover ik weet geldt dit ook alleen voor 650W+ voedingen, niet voor de 550W.
(er is hier al genoeg over gesproken in het voedingen topic, geen zin om er weer over te beginnen, conclusie blijft hetzelfde)

Elk merk heeft last van coil whine, tik een willekeurig merk/type in bij google met erachter coil whine en je komt ontelbaar veel voorbeelden tegen.
Mijn RM550X heeft geen coil whine, daarnaast hoor je er niet veel over, dus "allemaal" zal het niet zijn.
https://www.google.com/se...i39j0i13i5i30.LBYOctMnnz8

• Operations
In elk "Welke onderdelen moet ik kopen" topic komt dit naar voren, en heel vaak komt het neer op deze voedingen:

- Corsair rmx (heb er zelf ook 3)
- Bitfenix Whisper
- Be Quiet Straight Power 11

Keuze zou voor mij niet zo moeilijk zijn, een Corsair rmx. Kan je zelf kiezen hoeveel watt je wilt.

[ Voor 7% gewijzigd door Operations op 26-05-2019 23:39 ]

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:43

sapphire

Die-hard pruts0r

White Feather schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:27:
[...]

Hier draait een oude Focus 550w al twee jaar met een OC'ed 1800X en 1080 zonder problemen :?

Overigens vind ik 700w wel erg enthousiast. Ik kom met de 1800X en 1080, 2 HDD's en SSD's onder load nog niet eens in de buurt van de 500watt volgens mijn powermeter. En dat is dan wat er uit het stopcontact getrokken word dus het verlies zit daar ook al bij :)

Gabriël AM5

• rominick
Operations schreef op zondag 26 mei 2019 @ 23:37:
In elk "Welke onderdelen moet ik kopen" topic komt dit naar voren, en heel vaak komt het neer op deze voedingen:

- Corsair rmx (heb er zelf ook 3)
- Bitfenix Whisper
- Be Quiet Straight Power 11

Keuze zou voor mij niet zo moeilijk zijn, een Corsair rmx. Kan je zelf kiezen hoeveel watt je wilt.
Ik heb deze 3 ook in gedachte, alleen heb ik eens een corsair sf600 gekocht en die fikte letterlijk binnen een week af, net op tijd geweest. Daarom ben ik een beetje schuuw voor corsair? Maar misschien had ik gewoon een die net niet doa was en door spanning door ging. Ik zie dat je ook een non modulair bitfenix hebt, ik denk dat ik toch bijna alle kabels gebruik.

Vgm hadden die psu's geen 2x 2+2 cpu?
sapphire schreef op zondag 26 mei 2019 @ 23:39:
[...]

Hier draait een oude Focus 550w al twee jaar met een OC'ed 1800X en 1080 zonder problemen :?

Overigens vind ik 700w wel erg enthousiast. Ik kom met de 1800X en 1080, 2 HDD's en SSD's onder load nog niet eens in de buurt van de 500watt volgens mijn powermeter. En dat is dan wat er uit het stopcontact getrokken word dus het verlies zit daar ook al bij :)
Daarom ook een 600-650 als psu, wil graag kijken wat een 2600x met een vega 56(64 bios en 100% powermod) wat dat doet.

• Operations
rominick schreef op zondag 26 mei 2019 @ 23:57:
[...]

Ik heb deze 3 ook in gedachte, alleen heb ik eens een corsair sf600 gekocht en die fikte letterlijk binnen een week af, net op tijd geweest. Daarom ben ik een beetje schuuw voor corsair? Maar misschien had ik gewoon een die net niet doa was en door spanning door ging. Ik zie dat je ook een non modulair bitfenix hebt, ik denk dat ik toch bijna alle kabels gebruik.

Vgm hadden die psu's geen 2x 2+2 cpu?

[...]

Daarom ook een 600-650 als psu, wil graag kijken wat een 2600x met een vega 56(64 bios en 100% powermod) wat dat doet.
Elke fabrikant heeft wel eens een minder goede serie. Daarom is mijn advies ook niet dat je een Corsair zou moeten kopen, maar specifiek een Corsair rmx. Als je 600-650 watt zoekt is een RM650x perfect geschikt :)

Stel je de vraag over zes maanden nog een keer dan kan het goed zijn dat er een ander advies (En dus voeding) uit rolt.

Zie het als auto's, daar zijn ook niet alle types van BMW en MB goed of slecht. En bij elk nieuwe type is het weer afwachten of die goed of slecht is.

[ Voor 6% gewijzigd door Operations op 27-05-2019 07:46 ]

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:41
sapphire schreef op zondag 26 mei 2019 @ 23:39:
[...]

En, dus ervaring N=1.

"Ik heb een huis dat nog nooit in de fik heeft gestaan, dus huizen gaan niet in de fik."

Waarde van 1 meting is werkelijk nul.

Ik heb er zelf ook een en die doet het ook prima.

• rominick
Operations schreef op maandag 27 mei 2019 @ 00:31:
[...]

Elke fabrikant heeft wel eens een minder goede serie. Daarom is mijn advies ook niet dat je een Corsair zou moeten kopen, maar specifiek een Corsair rmx. Als je 600-650 watt zoekt is een RM650x perfect geschikt :)

Stel je de vraag over zes maanden nog een keer dan kan het goed zijn dat er een ander advies (En dus voeding) uit rolt.

Zie het als auto's, daar zijn ook niet alle types van BMW en MB goed of slecht. En bij elk nieuwe type is het weer afwachten of die goed of slecht is.
Als ik het goed begrijp, had ik gewoon pech en is de kwaliteit gewoon goed. Heb ik genoeg aan de 4 pin voor de cpu terwijl het mobo een 8pin en 4 pin heeft? Kan ik ook gewoon overclocken met de 8 pin van een psu?

Waarmee de sf750 meteen een platinum voeding is die vandaag in de aanbieding is. heb nog wel kabelverlengers liggen, omdat ik de sf600 gold heb gehad voor een macpro casemod.
Ik vind ze alle 4 goed, maar er moet er echt 1 uitspringen en heb de rmx op nummer 1 gezet, maar de be quiet zou echt fluisterstil moeten zijn. daarom wil ik vandaag naar megekko rijden, niet te ver voor me en is op de route. Wie kan me uit deze visuele cirkel halen?

Acties:
  • Beste antwoord

• Operations
rominick schreef op maandag 27 mei 2019 @ 12:46:
[...]

Tsja dit vind ik lastig, ik kan je wel zeggen dat mijn Rmx voedingen meestal überhaupt niet draaien (omdat dat dus dan niet nodig is) en ze dus op dat moment ook geen geluid maken.

De SF komt voor zover ik weet meestal niet naar voren als "die moet je hebben" dat komen de rmx en be Quiet wel. Wellicht dat @Uszka Hier nog iets over kan zeggen.

Ik zou voor een rmx gaan. Die heeft overigens ook gewoon 4+4 pins voor de cpu. En ook met enkel 4 pins voor de cpu kan je overklokken.

Nou ja je had toen op zich niet echt domme pech mijn inziens als je je had verdiept in de voeding zoals je nu doet had je er waarschijnlijk achter gekomen dat je beter een andere had kunnen nemen.

Uiteraard is bij een defect er altijd een mate van pech maar ik bedoel het komt niet helemaal uit te lucht vallen zeg maar als het een voeding is die niet bekend staat als "goed" en waarbij bijvoorbeeld gebruik is gemaakt van goedkope materialen. Maar daarom doe je nu ook wat onderzoek en vraag je het nu ook hier wat uiteraard goed is.

Stel nou dat je rmx over 2 maanden stuk is, ja dan kan je spreken van domme pech omdat deze bekend staat als een zeer goede voeding. Maar ik weet 99% zeker dat dit niet gaat gebeuren. Hij is of DOA (stuk bij aankomst) of gewoon goed, meestal dan he.

Er zit overigens ook 10 jaar lang garantie op een rmx vanuit Corsair. Dat zegt mijn inziens dat ze wel vertrouwen hebben in dit product.

[ Voor 9% gewijzigd door Operations op 27-05-2019 15:12 ]

• rominick
Operations schreef op maandag 27 mei 2019 @ 15:01:
[...]

Heb de rmx 650 gekocht, omdat alternatief de be quiet straight power 11 niet op voorraad had.
Hoop dat het nu lekker kan werken.

Helaas kon er in de Mac pro geen normale voeding zonder de HDD caddys op te offeren. Een sf pastte net en werkte totdat er een brand ontstond in de psu.

Ga vanavond de pc in elkaar zetten en hoop dat alles naar behoren werkt.

Bedankt allen!!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

JoeyvdHouven123 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:12:
[...]

Ik draai zelf een r5 2600 icm vega 56 pulse. Heb zelf de Focus plus 750 gold. Geen enkel probleem mee.
Pulse is net een "spaarzame" Vega, en 750w is wel erg (safe). gewoon roepen dat Seasonic Focus goed is, gaat nergens over.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Saturnus schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 22:09:
Ik had hem al antwoord gegeven. Zie Verwijderd in "AMD RX Vega Ervaringen topic"

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Daarom ook dat ik dat zei, maar ik had even linkje naar het Vega topic erbij moeten doen voor betere begrijpbaarheid. (y)
Pagina: 1