Videokaart werkt in eens niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxGamingMC
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18-10-2020
Hoii,
Ik heb mijn pc verstuurd via postnl. Daarna werkt in eens mijn videokaart niet meer. Het gaat om een amd radeon 5850. Als ik opstart met die videokaart erin geeft mijn monitor aan dat de de kabel niet verbonden is. U mag er van uit gaan dat dit wel zo is. Als ik dan opstart van mijn onboard gpu (werkt alleen in safe mode) kan ik bij apparaatbeheer wel gewoon de videokaart zien. Hoe kan ik dit oplossen? In de bios staat het dan naar peg of auto. Dat werkt beide niet.
Joachim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

PC open maken, kabels controleren, videokaart even eruit & erin klikken?

Postnl & "voorzichtig" ken ik niet dus allicht dat er iets losgeraakt is?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
FoxGamingMC schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 17:09:
Als ik opstart met die videokaart erin geeft mijn monitor aan dat de de kabel niet verbonden is. U mag er van uit gaan dat dit wel zo is.
Aannames doen we niet aan. Controleer of de stroomkabels wel goed in je videokaart zitten.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxGamingMC
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18-10-2020
Ik heb alles er al een paar keer uitgehaald. Andere videokaarten getest en die werken wel. Stroomkabels zitten er beide goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:07
Wellicht stomme vraag maar je weet maar nooit.

Als we dan toch aan aannames doen :+, je verbind je videokaart via HDMI/DVI.
Je geeft aan dat ja via onboard GPU wel beeld hebt, weet je zeker dat je HDMI/DVI kabel wel verbonden is aan je Radeon 5850 en niet aan je moederbord.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@FoxGamingMC Denk je niet dat er meer kapot is ? 1030 werkte ook niet Pc start niet door met nieuwe videokaart BTW AMD werkt niet met een Nvidia driver

[ Voor 13% gewijzigd door Hackus op 26-05-2019 10:34 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micla
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-10 07:13
Dus je hebt nu dus een Nvidia 1030 en een AMD 5850 die beiden niet werken. Andere oudere kaarten werken wel.

Dat zou en vendor lock uitsluiten, maar zou evt nog een ander lock kunnen zijn. Medion staat wat dat betreft niet best aangeschreven.

Wat voor kaarten waren dat die wel werkten ?

Kun je Turismo eerst antwoord geven ? ( zou de flater van het jaar zijn, maar dan is het iig opgelost )
Pagina: 1