Pc start niet door met nieuwe videokaart

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxGamingMC
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18-10-2020
Hoii.
Ik heb net een nieuwe videokaart via marktplaats besteld. (msi gt 1030 aero)
Ik gebruik nu mijn onboard videokaart. Als ik nu deze 1030 er in stop, blijft mijn pc hangen in het moederboard (ms 7748) laad scherm. Er staat dus MEDION en press f8 for boot menu etc. Ik kan met mijn toetsenbord niets doen. (De lampjes gaan wel branden) Dat reageert niet. Als ik er een andere videokaart in doe die ik nog heb. (een oude) laad die gewoon windows en werkt wel alles. In de bios staat gewoon ingesteld bij primary video device dat die auto moet kiezen. Ik heb alle opties al geprobeerd. De pc geeft elke 20 seconden ongeveer een beep geluid. Wat moet ik doen om dit op te lossen?

Joachim.

[ Voor 6% gewijzigd door FoxGamingMC op 25-05-2019 15:19 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk heeft je BIOS een lock waardoor je deze kaart niet mag gebruiken van de fabrikant.

Kijk even naar dit topic, is vergelijkbaar probleem: foutmeldingen Geforce 1050 Ti op MS-7748

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:57
Die Medions zijn tegenwoordig helemaal zo slecht nog niet, maar dit doen ze al sinds ze bestaan.

Smerige praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxGamingMC
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18-10-2020
Kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:57
Ik zal even in mijn glazen bol kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Ander moederbord erin V&A aangeboden: Gigabyte GA-A55M-S2HP Maar of dat het nog waard is met zulke oude en trage hardware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Pagina: 1