Google over zetten op andere hp

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manado
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-10 06:37
Mijn vraag
Beste mensen, ik wil een Google account van een oude defecte telefoon over zetten naar een andere waar al een ander google account op heeft gestaan. Bij de n2e telefoon heb ik het google account al verwijderd uit de google lijst, maar deze hp blijft hangen na het invoeren van het wachtwoord en wil het google account niet accepteren. Na informatie controleren begint hij steeds opnieuw met e-mail adres en wachtwoord. Op dit toestel heb ik ook al een paar keer factory reset gedaan.
Wat gaat er fout?
B.v.d. Manado

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 23:44

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Manado schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 09:09:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Dat staat er natuurlijk niet voor niets; neem onze Quickstart even door en open dan een nieuw topic met voorgenoemde quickstart in je achterhoofd ;) En open dan je topic meteen even in het juiste forum; hint: Internetmarketing & Social Media is dat niet (wat hoort hier niet?)
Als je niks te melden hebt, post dan niets of doe een topicreport. Alleen een linkje neerplempen is niet de bedoeling.

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 25-05-2019 11:28 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.