Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PC voor +-€900

Pagina: 1
Acties:

• st02n
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 06-03-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga voornamelijk met mijn systeem gamen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag +-€900 kosten

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik heb nog niets wat ik mee wil nemen.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ga beginnen met 1 videokaart. Natuurlijk 1 voeding en een SSD van 1TB. Daarnaast kom ik ook vooruit met 2 reepjes ram van beide 8GB.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb alleen ergens gehoord dat de meeste games beter samen werken met msi kaarten. Hierbij geef ik niet meteen de voorkeur aan msi, maar zou wel graag op goede setting willen spelen.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het gaaf als er een beetje licht in zit. Hoeft niet perse RGB te zijn

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zal mijn opzetje sturen. Ik wil het liefst zo dicht mogelijk bij de €900 komen of eronder, maar dat hij niet slechter ervan wordt. Is bijvoorbeeld de videokaart goed genoeg of is er een betere voor een lagere prijs? Of is jullie ervaring met AMD beter dan met Intel. Ik hoor graag wat jullie hiervan denken!
🔻🔻🔻🔻

Intel Core i5-9400F Boxed
€ 161,65

MSI Z370-A PRO
€ 100,-

MSI GeForce RTX 2060 Ventus 6G OC
€ 366,-

NZXT H500 Zwart
€ 75,95

G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB
€ 73,01

Corsair VS650 (2018)
€ 49,90

Crucial MX500 2,5" 1TB
€ 124,-

Totaal € 950,50

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ryzen 2600 met B450 moederbord, scheelt je alweer.

pricewatch: ASRock B450M Pro4-F
pricewatch: AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed

Wel M-ATX bordje, maar net of je dat erg vind. dit is ATX pricewatch: ASRock B450 Pro4 (iets groter in ATX kast)

[ Voor 81% gewijzigd door Hackus op 24-05-2019 14:55 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• st02n
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 06-03-2024
Thanks ik zal er even naar kijken, want wat is nou het echte verschil tussen AMD en Intel? Dat is toch eigenlijk niet erg?

[ Voor 75% gewijzigd door st02n op 24-05-2019 15:05 ]

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23-11 15:49
Z370 worden meestal gebruikt om 8e gen Intel CPUs te overklokken. Jij hebt een niet-overklokbare 9e gen Intel CPU.
In een PriceWatchlijstje kan je meteen de actuele kosten zien, en bestelkosten berekenen.
Er zijn ook M.2 SATA SSDs, dat scheelt 2 kabels.
En ik mis nog specifieke games, resolutie en fps in je post.