Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga voornamelijk met mijn systeem gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag +-€900 kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik heb nog niets wat ik mee wil nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ga beginnen met 1 videokaart. Natuurlijk 1 voeding en een SSD van 1TB. Daarnaast kom ik ook vooruit met 2 reepjes ram van beide 8GB.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb alleen ergens gehoord dat de meeste games beter samen werken met msi kaarten. Hierbij geef ik niet meteen de voorkeur aan msi, maar zou wel graag op goede setting willen spelen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het gaaf als er een beetje licht in zit. Hoeft niet perse RGB te zijn
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zal mijn opzetje sturen. Ik wil het liefst zo dicht mogelijk bij de €900 komen of eronder, maar dat hij niet slechter ervan wordt. Is bijvoorbeeld de videokaart goed genoeg of is er een betere voor een lagere prijs? Of is jullie ervaring met AMD beter dan met Intel. Ik hoor graag wat jullie hiervan denken!
🔻🔻🔻🔻
Intel Core i5-9400F Boxed
€ 161,65
MSI Z370-A PRO
€ 100,-
MSI GeForce RTX 2060 Ventus 6G OC
€ 366,-
NZXT H500 Zwart
€ 75,95
G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB
€ 73,01
Corsair VS650 (2018)
€ 49,90
Crucial MX500 2,5" 1TB
€ 124,-
Totaal € 950,50
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga voornamelijk met mijn systeem gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag +-€900 kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik heb nog niets wat ik mee wil nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ga beginnen met 1 videokaart. Natuurlijk 1 voeding en een SSD van 1TB. Daarnaast kom ik ook vooruit met 2 reepjes ram van beide 8GB.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb alleen ergens gehoord dat de meeste games beter samen werken met msi kaarten. Hierbij geef ik niet meteen de voorkeur aan msi, maar zou wel graag op goede setting willen spelen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het gaaf als er een beetje licht in zit. Hoeft niet perse RGB te zijn
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zal mijn opzetje sturen. Ik wil het liefst zo dicht mogelijk bij de €900 komen of eronder, maar dat hij niet slechter ervan wordt. Is bijvoorbeeld de videokaart goed genoeg of is er een betere voor een lagere prijs? Of is jullie ervaring met AMD beter dan met Intel. Ik hoor graag wat jullie hiervan denken!
🔻🔻🔻🔻
Intel Core i5-9400F Boxed
€ 161,65
MSI Z370-A PRO
€ 100,-
MSI GeForce RTX 2060 Ventus 6G OC
€ 366,-
NZXT H500 Zwart
€ 75,95
G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB
€ 73,01
Corsair VS650 (2018)