Ik heb momenteel mijn shelly 2.5 aangesloten op een storkair. Als ik alles aansluit zoals bijgevoegde foto, dan doet de ventilatie niks als ik allebei de shelly uitgangen "uit" zet. Zet ik L3(dus O1) aan, dan gaat hij draaien op 35w(medium stand gok ik). Zet ik L1(O2) aan, dan gaat hij met 83w(high) draaien.
Nu heb ik dus de keuze uit 2 standen of uit. (35w/83w/uit)
Verwissel ik de L2 met L3 aansluiting, dus zwart op L1 & L2 en dan bruin op L3. Ik zet dan weer allebei de shelly uitgangen uit, dan blijft de ventilatie nu wel zachtjes draaien(kan dus geen watt aflezen). Zet ik dan L2 aan, gaat hij iets harder draaien, met 18w (low?). En met L1 aan blijft gewoon op 83w(high)
Nu heb ik dus de keuze uit 3 standen, maar hij kan niet uit. (onbekend/18w/83w)
Ik heb alleen de logica niet mbt tot de standen (wattage). Ik heb dus 18w & 35w & 83w. Je zou dus zeggen low/med/high, maar welke stand is het dan in het 2de voorbeeld als allebei de shelly uitgangen uitstaan? Hij blijft dan namelijk draaien, maar minder hard als die met 18w (terwijl ik dacht dat 18w al de laagste zou zijn). Waar zit mijn denk fout?
Dan heb ik momenteel de schakeldraden ook in de lasklemmen zitten omdat ik hoopte dat ik mijn 3standenschakelaaf in de keuken kom blijven gebruiken, maar dat werkt helaas niet. Is er toch een mogelijk dat ik het en via shelly en ook via een fysieke knop kan blijven gebruiken? Ander soort schakelaar misschien?
De 3standenschakelaar in de keuken komt op zolder uit op een perilex wcd.
Nu heb ik dus de keuze uit 2 standen of uit. (35w/83w/uit)
Verwissel ik de L2 met L3 aansluiting, dus zwart op L1 & L2 en dan bruin op L3. Ik zet dan weer allebei de shelly uitgangen uit, dan blijft de ventilatie nu wel zachtjes draaien(kan dus geen watt aflezen). Zet ik dan L2 aan, gaat hij iets harder draaien, met 18w (low?). En met L1 aan blijft gewoon op 83w(high)
Nu heb ik dus de keuze uit 3 standen, maar hij kan niet uit. (onbekend/18w/83w)
Ik heb alleen de logica niet mbt tot de standen (wattage). Ik heb dus 18w & 35w & 83w. Je zou dus zeggen low/med/high, maar welke stand is het dan in het 2de voorbeeld als allebei de shelly uitgangen uitstaan? Hij blijft dan namelijk draaien, maar minder hard als die met 18w (terwijl ik dacht dat 18w al de laagste zou zijn). Waar zit mijn denk fout?
Dan heb ik momenteel de schakeldraden ook in de lasklemmen zitten omdat ik hoopte dat ik mijn 3standenschakelaaf in de keuken kom blijven gebruiken, maar dat werkt helaas niet. Is er toch een mogelijk dat ik het en via shelly en ook via een fysieke knop kan blijven gebruiken? Ander soort schakelaar misschien?
De 3standenschakelaar in de keuken komt op zolder uit op een perilex wcd.
/f/image/YZc9DS3tcHJavy4wTpzf4mlF.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/V2MAMuvCTe5OCxBq5j0ONGIk.png?f=user_large)
/f/image/Fqgx9gjoFWmqbgwMlQNwPhuN.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/YT2upVxwrWXTJg1TDBxiLxAd.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/De3R6Z7xbVayZyNgLR5oKjYe.png?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/eTAYOFPz27e4pLkFGukSyWNw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XsOQkYUIi466w4Ah7IAz8pbY.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/0serFIQ1fUvVxDutTKQFIIXy.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/sCJrMZEQiaiZeaQfr29RL8S3.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/OCnc1u4lX5XDkYtEYSv8hPRC.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/plWlxrwBEicS4Lbsuzvs0ZZX.png?f=user_large)
/f/image/3gjVHuMEcVAWNHnfgo0pRwTZ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/yBXo7sQ92r0CHQdjYMC3ShMm.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yWQfHxmGe6sCdfYfQSf5WEIK.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/6RlgP48KHz9mYmjYro93gr0y.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/BAsyhkgazkw4zxMfgoRXNpuu.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/nKC1isqUVMmY6OeWg9OH0TA3.jpg?f=fotoalbum_tile)